Niestety, ta okazja wygasła 21 lipca 2022.
185°
46
Opublikowano 20 maja 2022

Agregat prądotwórczy Pezal PGG 3100X 3 kW Castorama

1.498zł1.590zł-6%
Awatar użytkownika Misionurek
Opublikowane przez
Dołączył w 2018
9
463

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Generatory

Znajdź więcej okazji Generatory

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Obecne najniższa cena tego modelu. Sam producent sprzedaje za 1780 zł. Dobrej jakości agregat, produkowany w Polsce w firmie, która zajmuje się od lat produkcją silników, o mocy znamionowej 3kW. Sprawdzi się do większości zastosowań (budowa, działka, studnia), ma dobre opinie. Jest licznik motogodzin.
Castorama Więcej szczegółów na Castorama
Aktualizacje społecznościowe

46 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Misionurek
    Autor
    GorolskiPotwórZzaOceanu20/05/2022 23:10

    Zależy od Castoramy, Radom 1648, wczoraj jeszcze 1748. Sam osobiście k …Zależy od Castoramy, Radom 1648, wczoraj jeszcze 1748. Sam osobiście kupiłem w Warszawa Popularna.


    Ja dziś kupiłem koło Gdyni. Specjalnie spytałem czy mam kupować w sieci i odebrać, czy cena jest taka sama na półce. Obsługa sama była zdziwiona że taka sama.

    adrianopel20/05/2022 23:08

    Czy on się nada do piec gazowego, pomp i urządzeń elektronicznych? Chodzi m …Czy on się nada do piec gazowego, pomp i urządzeń elektronicznych? Chodzi mi o sinusoidę. Czy AVR wystarczy lepiej inwerter?


    Trudne pytanie. Część urządzeń będzie działało. Przy podobnych agregatach piszą, że np. w piecu na ekogroszek potrafi nie wystartować dmuchawa i bezpiecznej skorzystać z inwertera lub UPS. Tylko bym sprawdził czy UPS będzie współpracował ;). Znalazłem test z sinusem
    (Edytowano)
  2. Awatar użytkownika GorolskiPotwórZzaOceanu
    Zależy od Castoramy, Radom 1648, wczoraj jeszcze 1748.

    Sam osobiście kupiłem w Warszawa Popularna.

    A i tak produkowany w Polsce, że na kartonie jak wół MADE IN PRC
    Awatar użytkownika karawela
    Można spytać jak się ten agregat sprawdza? Realnie biedzie miało te 3kW?
  3. Awatar użytkownika Misionurek
    Autor
    John_Baildon16/06/2022 16:31

    Czy uruchomię na tym agregacie pompę ciepła LG monoblok 5,5 kW o no …Czy uruchomię na tym agregacie pompę ciepła LG monoblok 5,5 kW o nominalnej mocy pobieranej z sieci 1,2 kW (wg. karty katalogowej)?


    Powinno się udać. Zazwyczaj silniki pomp pobierają przy starcie do 3x większy prąd od znamionowego. Pompa ciepła pewnie ma inwerter i startuje z małej mocy. Weź jednak pod uwagę, że przy temperaturach bliżej zera COP może wynosić 1 i pompa może pobierać 5,5kW (agregat się wyłączy).
  4. Awatar użytkownika Paradygmat
    polish_man20/05/2022 22:42

    Nie opłaca się bo paliwo drogie ,tańsza świeczka


    Życzę szczęścia w uruchomieniu pompy wody świeczką, dostaniesz Nobla.
  5. Awatar użytkownika aro84
    aviator20/05/2022 22:21

    Produkowany w Polsce?


    Tak, sprowadzają chińskie części, składają to w Polsce i nazywają to polską produkcją 😁
  6. Awatar użytkownika Zbych_123
    Pracowałem w firmie gdzie dostaliśmy zamówienie ze Szwecji. Pierwszy transport był z naszymi etykietami. Drugi już chcieli bez etykiet. Trzeci wysłali swoje aby oklejać, że wyprodukowano w Szwecji. Następne drukowaliśmy już ich etykiety. (Edytowano)
  7. Awatar użytkownika aviator
    aro8420/05/2022 22:24

    Tak, sprowadzają chińskie części, składają to w Polsce i nazywają to polską …Tak, sprowadzają chińskie części, składają to w Polsce i nazywają to polską produkcją ?


    Chyna sprowadzają agregat i naklejają naklejkę: Wyprodukowano w PL
  8. Awatar użytkownika Misionurek
    Autor
    qqluxcriu20/05/2022 23:16

    nada się do zasilenia pompy do wody na działce?np takiej: h …nada się do zasilenia pompy do wody na działce?np takiej: https://www.lidl.pl/p/parkside-pompa-zanurzeniowa-do-brudnej-wody-ptps-1100-a1-1100-w/p100343587


    Do pompy jak najbardziej. Przy 1100W nawet prąd rozruchowy nie powinien zrobić na nim wrażenia (maksymalna moc chwilowa to 3300W). Ja właśnie do podobnej pompy kupiłem, tylko głębinowej. Studniarze też odpalali swoją na agregacie. (Edytowano)
  9. Awatar użytkownika cebulatorianin
    MaTpoc21/05/2022 00:31

    Hmmm... podobno amerykanie kiedyś wylądowali na Księżycu. Nie wiem, nie był …Hmmm... podobno amerykanie kiedyś wylądowali na Księżycu. Nie wiem, nie byłem, nie widziałem. Bez urazy, ale takie podobno ktoś tam, coś tam, to niczego nie mówi.


    zainteresowało mnie to, ale chyba istnieją od 40 lat, to, że małe produkty są chińskie to chyba nikogo nie dziwi, jednak jakiś serwis mają i co ważniejsze części zamienne.
    pezalgenerators.com/nas…zal

    Kupiłem jakieś 3 lata temu na alledrogo niemieckobrzmiacą markę SCHWARTZMANN w sumie pracował może kilkanaście godzin i zdechł. Zbiornik paliwa w srodku zardzewiał i zrobiła się czarna mazia w paliwie, podobno gaźnik do wymiany, ale gdzie go kupić....
  10. Awatar użytkownika Misionurek
    Autor
    Fenr1r29/05/2022 18:43

    Kupiłem stacjonarnie, cena na półce taka jak online. Pierwsze uruchomienie …Kupiłem stacjonarnie, cena na półce taka jak online. Pierwsze uruchomienie i bardzo miłe zaskoczenie. Na wyjściu w jednej dziurze gniazdka 230V, w drugiej 0, a nie jak często to bywa w obu 115V. Do tego równe 52Hz i sinusoida jak na filmie wyżej podlinkowanym. Zostało zrobić testy obciążenia pompą głębinową, lodówką, kotłem CO i UPSem, bo zapowiada się, że wszystko będzie działało idealnie.


    Ja próbowałem farelkę 2kW i poszła, jedyne na chwilę było spowolnienie obrotów. Na plus że nie trzeba na starcie szarpać sznurkiem jak przy kosiarce, tylko spokojnie pociągnąć bez większych oporów.
  11. Awatar użytkownika Kubikk
    Kupiłem, dwie szlifierki kątowe 800w i 1250w podłączone i pracujące jednocześnie działały bez problemu. Spawarka inwertorowa na elektrodzie 2.5 też działała bez problemu. Polecam, jestem zadowolony z zakupu.
  12. Awatar użytkownika arturr
    znów dostępne, obecnie w cenie 1398 zł m.in. Kraków, Gdańsk (również z możliwością wysyłki kurierem za 75 zł).
    Awatar użytkownika kamyk120
    Właśnie przyszedłem tu o nim poczytać i chyba zamówię tym razem go ,czasy coraz dziwniejsze
  13. Awatar użytkownika Misionurek
    Autor
    Jak na razie zasilałem nim pompę wody 1kW, farelkę 2kW, wyrzynarkę, pilarkę, ładowarki narzędzi i kilka mniejszych rzeczy (oczywiście nie wszystko na raz). Olej wymieniłem po 3 godzinach pracy i im wcześniej tym lepiej bo trochę brokatu pływało.
  14. Awatar użytkownika cebulatorianin
    DaroDarecki24/05/2022 05:10

    Wprowadzasz ludzi w błąd, to nie są takie same agregaty z innymi na …Wprowadzasz ludzi w błąd, to nie są takie same agregaty z innymi naklejkami. W podanym linku do alledrogo, jest agregat o ponad dwa razy mniejszej mocy tj 1,3kW.


    Nikogo nie wprowadzam w błąd, jeżeli już.., to raczej sam siebie wprowadzasz w błąd . Przeczytaj mój ostatni post ze zrozumieniem, a najlepiej uważnie cały wątek.
    Nie porównywałem agregatu z wystawki, bo to zupełnie inny sprzęt. W ostatnim swoim poście @sknera2136 odniósł sie do mojego problemu, temat dotyczy mojego agregatu (a dokładniej gaźnika), który z różnymi naklejkami sprzedawany jest na all, które mają iluzoryczną (tzn. taką jaka mu nakleją naklejkę ) moc 1500/1600W. W których według opinii w necie i osobiście mojej, sypie się wszystko po kilkudziesięciu godzinach pracy...
  15. Awatar użytkownika aviator
    Produkowany w Polsce?
  16. Awatar użytkownika sknera2136
    O dziwo ma AVR, spodziewałem się bez, ze 3kVA ze stabilizacją to już dobra cena.
  17. Awatar użytkownika polish_man
    Nie opłaca się bo paliwo drogie ,
    tańsza świeczka
  18. Awatar użytkownika adrianopel
    Czy on się nada do piec gazowego, pomp i urządzeń elektronicznych? Chodzi mi o sinusoidę. Czy AVR wystarczy lepiej inwerter?
  19. Awatar użytkownika Misionurek
    Autor
    aro8420/05/2022 22:24

    Tak, sprowadzają chińskie części, składają to w Polsce i nazywają to polską …Tak, sprowadzają chińskie części, składają to w Polsce i nazywają to polską produkcją ?


    Pewnie tak jest, ale wolę kupić taki (firma istnieje od 30 lat i podobno zajmuje się silnikami spalinowymi), niż typowego chińczyka z serwisem przez Allegro. Obok stał właśnie jakiś Kaltmann za 1780 zł. Fogo uznawany za markowy używa silników Hondy, Mitsubishi ale również "swoich" i kosztuje od 2100 zł za 3kW bez AVR. K&S uznawana za niemiecką składa w Polsce z chińskich silników i prądnic (albo metkuje całość). Ważny jest trend - ceny zaczęły spadać po 100% wzrostach. (Edytowano)
  20. Awatar użytkownika qqluxcriu
    nada się do zasilenia pompy do wody na działce?
    np takiej: lidl.pl/p/p…587
Awatar użytkownika