Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
603°
Opublikowano 19 kwietnia 2024

6 szt. bokserki bawełna

69,90zł
Darmowa dostawa ·
Opublikowane przez
Trema
Dołączył w 2022
1 872
1 205

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Bokserki

Znajdź więcej okazji Bokserki

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

  • 6 sztuk Miękkie i przyjazne dla skóry - bokserki dla mężczyzn są wykonane z czesanej 95% bawełny i 5% elastanu, który jest miękki, lekki i dobrze oddychający, dzięki czemu czujesz się przytulany przez chmury i pożegnasz się z nieprzyjemnym szczypaniem i drapaniem. Ze względu na dobry komfort noszenia można zapomnieć o tych szortach.

O tym produkcie
  • Miękkie i przyjazne dla skóry - bokserki dla mężczyzn są wykonane z czesanej 95% bawełny i 5% elastanu, który jest miękki, lekki i dobrze oddychający, dzięki czemu czujesz się przytulany przez chmury i pożegnasz się z nieprzyjemnym szczypaniem i drapaniem. Ze względu na dobry komfort noszenia można zapomnieć o tych szortach.
  • 【Idealne dopasowanie】 Dzięki ściśle przylegającemu ściągaczowi i bez szwów bocznych bielizna męska zapewnia większą swobodę i komfort. Krawędzie szortów w stylu retro nie zwijają się łatwo, a materiał ma dobrą elastyczność, dzięki czemu można je naturalnie i wygodnie dopasować do nóg.
  • 【Brak przeszkadzających etykietek】 Bokserki firmy QINCAO nie mają przeszkadzających etykiet z wymiarami i wskazówkami dotyczącymi pielęgnacji. Informacje te są nadrukowane bezpośrednio po wewnętrznej stronie materiałami dopuszczonymi do kontaktu z żywnością, aby lepiej zapewnić bezpieczeństwo i komfort skóry oraz zapobiec bezpośredniemu przywieraniu substancji chemicznych do skóry.
  • 【Zmywalne i trwałe】 Po wielokrotnym noszeniu i praniu majtki męskie nie odkształcają się, nie kurczą się ani nie blakną, są trwałe, nadają się do prania, oszczędzają pieniądze i są przyjazne dla środowiska, dzięki czemu masz zdrowy tryb życia.
  • 【Piękne połączenie】 Zestaw 6 sztuk, rozmiary od S do XXXL do wyboru, to dobre połączenie ceny, materiału i jakości. Zestaw majtek firmy QINCAO to optymalny prezent dla ojca, męża i przyjaciela.

Opinie o produkcie
826002-DL7ey.jpg
Amazon.pl Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

124 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Cebula-Man
    Niedziela rozumiem dzień bez majtek?
    Awatar użytkownika kisapl
    Jaka niedziela? Przecież ten zestaw wystarczy na 24 dni
  2. Awatar użytkownika WidmowyJack
    Ktoś może już korzystał? Warto? Bo akurat muszę uzupełnić bieliznę
    Awatar użytkownika Bartek_Tartek
    Ja zamówiłem jakoś 3 tygodnie temu i muszę przyznać że są sztos, nie gniotą, nie rozciągają się w praniu, nie podwijają się, fajnie przylegają i oddychają. Gumka fajnie trzyma na pasie i nie deformuje się. Według mnie w tej cenie są mega spoko
  3. Awatar użytkownika JarosławPolskeZbaw
    Jest tu gdzieś rozmiarówka rozpisana? Bo nigdzie nie widzę 🫣
    Awatar użytkownika Evgeniusz
    18312589-FBjPC.jpg
  4. Awatar użytkownika kooks
    Kiedy Amazon zmieni nazwę na Aliexpres?

    "Nazwa firmy: shenzhenshirunkangyuankejiyouxiangongsi
    Rodzaj działalności: Przedsiębiorca
    Numer rejestru handlowego: 91440300MA5F56CW1D
    Numer VAT: PL5263465259
    Adres firmy:
    minzhidadaoniulanqiandashaB516-7
    shenzhenshi longhuaqu
    minzhijiedao xinniushequ
    guangdongsheng
    518110
    CN"

    Już denerwuje jak kupuję sprzęt na fakturę a fakturę wystawiam mi Pan "dzin bong san" i nie pojemaje co to jest (NIP/Vat No). Pisze tylko "praca dobrze, jest ok".
    Awatar użytkownika regisek81
    Bardzo dobry komentarz. Ja kupiłem pada NA AMAZONIE w październiku, nie przyjrzałem się, oczywiście pad się popsuł i nagle problem, bo sprzedał mi to jakiś Chińczyk i gwarancje mogę sobie w d... wsadzić - zaczyna się bujanie z jakimiś dziwnymi mailami i nagrywaniem wideo wszystko w translatorze. No dramat.

    Na tę chwilę allegro zaczęło przeganiać amazon jeśli chodzi o przejrzystość i jakość. Nigdy nie sądziłem, że to napiszę.
  5. Awatar użytkownika Tesseract
    I czym to się różni od takich z Sinsaya za 39zł, poza brakiem napisu QINCAO? (co jest raczej zaletą)
    A te z Sinsaya stacjonarnie są często jeszcze poprzeceniane.
    18273011-6ZL9z.jpg
    Awatar użytkownika iSven
    Sinsay ma tragiczną jakość
  6. Awatar użytkownika Matheo1355
    I co spoko czy lepiej CR7 ?
    Awatar użytkownika Mej69
    Cr7 to dla przepiórczych jajeczek
  7. Awatar użytkownika openordie
    Mam i polecam, dużo lepsze od wszelkich kewinow klajnow, lewisow itd
    W tym samym czasie kupiłem od KK i po czasie markowe wyglądają jak szmaty przy tych chińczykach mimo że częściej w nich chodzę. (Edytowano)
    Awatar użytkownika Evgeniusz
    A jak tam wygląda z rozmiarowką?
  8. Awatar użytkownika gugego
    Pytanie do bokserkowych ekspertów, są może jeszcze dostępne luźne bawełniane bokserki, żeby sprzęt swobodnie wisiał? Bo teraz te wszystkie cr7 to slimfit
    Awatar użytkownika Rabbit1234567
    Cottoworldy na też przykład?
  9. Awatar użytkownika Rybsonx
    To sie czyta Kłinkau?
    Awatar użytkownika Pauel33
    W kakao
  10. Awatar użytkownika Hotelarz
    Ktoś porównanie z Lidlem?
    Awatar użytkownika Damiano_N
    Ja mam porownanie CR7 do lidla. Nie wiem skad ten hajp na cr7. Jakosciowo lepsze te z lidla. Wymiarowo tez bardziej dopasowane- dalem sie namowic na te super duper hiper cr7 i rozmiarowka porazka. Ciasne w pasie, ciasne w jajkach a nogawki luzne. Czarne podczas prania puszczaja kolor. Nawet wagowo lidl lepszy.
  11. Awatar użytkownika Krzy5i3k
    Zastanawia mnie co Amazon ma na myśli proponując taki zestaw:18294609-SYH1h.jpg
  12. Awatar użytkownika Stev
    To jaka cena była przed obniżką?
  13. Awatar użytkownika seiver
    Dzięki, kupione
  14. Awatar użytkownika Koronaświrus
    Dzięki, kupione
  15. Awatar użytkownika Roman_Gorący
    Dziękuję kupione
  16. Awatar użytkownika skt.t1
    dobrze trzymają torby?
    Awatar użytkownika Tomek_Łapiński
    Może torby byle jak ale za to zwieracze popuszczają
  17. Awatar użytkownika JLJWR
    Jakie szanse na to że przyjdzie plastelina a nie bokserki?
    Awatar użytkownika bar_tolo
    Sprawdzają kto zamówił i gwarantuję, że Ty dostaniesz bokserki a w środku porcja plasteliny
  18. Awatar użytkownika KasiastyBidok
    łądny wzór, ale nazwa zalatuje chińszczyzną, cr7 jepszy fejm
  19. Awatar użytkownika Radosław_Kosałka
    Gacie po tacie. Ile można o gaciach gadać. Wszystkie mają 3 strony. Prawą lewą i tę czystszą.
  20. Awatar użytkownika Bartek_Tartek
    Nie wiem czy jakaś super okazja, bo miesiąc temu kupiłem w tej samej cenie. Ja mam porównanie do sloggi i muszę przyznać że mega spoko jakość jak za tą cenę. Są wytrzymałe i brak jakichkolwiek deformacji po kilku praniach póki co. Dobrze przylegają, oddychają i nic się nie podwija. Ogółem bardzo na plus polecam. Na pewno lepsze niz jakiekolwiek z pepco itd co poszły do wyrzucenia po miesiącu
Awatar użytkownika