Opublikowano 18 godzin temu

Zwrot towaru kupionego stacjonarnie w RTV euro AGD.

Witam,
Kupiłem dzisiaj stacjonarnie w RTV euro AGD soundbara w promocji i na raty 0%. Przy kupnie dopytywałem pana obsługującego czy belke można powiesić na ścianie powiedział, że oczywiście każda belka ma taką opcje. Ok w takim razie wziąłem. Po dojechaniu do domu rozpakowaniu produktu okazało się, że belkę można tylko położyć na specjalnej podstawce montowanej tylko do wybranych tv lg pod spodem a nie powiesić gdzie się podoba ( potrzebuję powiesić belkę nad tv). Wiem, że statystycznie nie przyjmuje się zwrotów w sklepie ale może przerabiał ktoś podobny temat i mu się to udało w jakiś sposób?
Aktualizacje społecznościowe

6 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika catchmenow
    1. Masz na kartonie wszystko napisane.
    2. Wieszać głośnik nad TV?
    Awatar użytkownika CacY55
    Autor
    1.Nie oglądałem kartonu, pozatym na nim jest tylko info o dedykowanej podstawce do tv lg. Pytałem sprzedawce powinien mieć rzetelne informacje na temat sprzedawanego sprzętu, a nie wprowadzać w błąd.
    2. Tak, a co w tym dziwnego? Tv stoi na podstawce na szafce rtv i belka stojąc przed nim zasłania kawałek tv i zawala całą szafkę a nad tv mam idealne miejsce na powieszenie go.
    3. Nie tego dotyczyło pytanie, więc za takie odpowiedzi podziękuję.
  2. Awatar użytkownika subotai
    Nikt ci tu nie odpowie ze 100% pewnością, bo żaden sklep przy zakupie stacjonarnie nie ma obowiązku przyjąć zwrotu i wszystko pewnie zależy od polityki sklepu i tego jaki humor będzie miał kierownik. Zawsze zostaje opcja dorobienia sobie samemu czegoś co pozwoli powiesić soundbar na ścianie.
  3. Awatar użytkownika Janusz.Cebulak
    Odsylka na własny koszt do magazynu euro com
  4. Awatar użytkownika LucaS_82
    U ciebie będzie jeszcze problem bo trzeba będzie anulować raty.
    Ciężko będzie Ci udowodnić że sprzedawca to powiedział. Słowo przeciwko słowu. Albo możesz pójść udać kupującego zapytać o to samo i wtedy jak powie że się da powiesić to cisnąć ich o zwrot.
    Według mnie najlepiej iść na spokojnie porozmawiać. Najłatwiej jest zawsze dogadać wymianę na inny model bo sklep nie musi zwracać kasy.
  5. Awatar użytkownika Qaz123
    1. zwrot prawie niemożliwy bo zakupy stacjonarne nie podlegają ustawie o zwrotach w 14 dni i trzeba liczyć na dobroć kierownika sklepu. Trzeba było sobie zamówić online z ratami i dostawą do domu to zwrot wtedy bez problemów.
    2. powieś telewizor na ścianę a głośnik na szafkę daj i po problemie.
    3. nie ufa się sprzedawcom w markecie - co prawda niektórzy coś tam wiedzą o towarze więcej niż wyczyta z kartki ze specyfikacją ale to rzadko się trafia. Tak jest dlatego, że market nie zatrudnia specjalisty od sprzętu bo tym nie da się dać minimalnej pensji tylko ludzi w zasadzie z łapanki, którym dają szkolenie z obsługi systemu sklepu i koniec.
Awatar użytkownika