Opublikowano 19 stycznia 2023

Zwrot Asics Outlet - sprzeczne informacje

Do kiedy mam czas na zwrot zamówienia z Outletu Asicsa ponieważ na ich stronie widnieją sprzeczne informacje!

"Zwrot produktu kupionego w sklepie internetowym
Produkty zakupione w sklepie internetowym można zwrócić w terminie 30 dni od odbioru zamówienia, pod warunkiem, że są w oryginalnym stanie. Upewni się, że:
• Wszystkie metki i etykiety są nadal przyczepione do produktu
• Materiał nie jest noszony, prany ani modyfikowany
• Produkt jest w oryginalnym opakowaniu.
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany naszej polityki zwrotów w dowolnym momencie."


Zamówienie złożyłem 23. grudnia, odebrałem je 30. grudnia.
Po czym dzisiaj wchodzę na stronę returns.narvar.com i moim oczom ukazuje się komunikat:

"Te artykuły z zamówienia OUTPL12345678 można zwrócić do 22 sty 2023.
Wydłużenie okresu zwrotu w święta: W przypadku zamówień złożonych między 22 listopada a 31 grudnia 2022, zwrót można dokonać do 60 dni."

Po czym dzisiaj po 15:00 próbowałem się skontaktować telefonicznie z nimi i odebrała jakaś babka, co było słychać, że nie umie za dobrze polskiego i najpierw twierdziła, że mogę zwrócić od 22.11 do 31.12, potem zmieniła wersję, że jednak do 22.01 (korzystała z tego samego komunikatu co wyżej przytoczyłem). Potem chciałem coś po angielsku powiedzieć, może by lepiej mnie zrozumiała, ale się wyłączyła, a potem już infolinie zamknęli xD

To w końcu ile czasu mam na zwrot? 30 dni od złożenia zamówienia, 24 dni od otrzymania zamówienia?? 30 dni od odebrania zamówienia, czy może 60 dni od złożenia zamówienia, czy może 60 dni od odebrania zamówienia z uwagi na "wydłużenie świąteczne"???
Aktualizacje społecznościowe

4 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika wadam
    Wyciągamy szklane kule i Ci odpowiadamy.

    Napisz do nich maila. Bedziesz mial „na papierze” podkładkę.
    Awatar użytkownika Jan.Kowalski338
    Autor
    Tak zrobię, ale pewno nie odpowiedzą do niedzieli i będę musiał wygenerować etykietę
  2. Awatar użytkownika Danek
    Ktoś tam w ogóle odbiera telefony
    Ogólnie to stosowałbym się do terminu 22 stycznia, bo miałem z nimi małe przeboje i wychodzi, że tam pracują "roboty" trzymające się sztywno procedur i cyferek w komputerze

    Ja wysłałem zwrot z dwóch zamówień w jednej paczce (DUŻY BŁĄD) i miałem problem z otrzymaniem kasy za jedno z zamówień. Ogólnie jak zamawiałeś więcej, to oddaj każdą parę osobną dedykowaną danemu zamówieniu paczką.

    Kontakt mailowy czy telefoniczny to u nich dramat, na maile nie odpowiadają, a jak już się uda to "czekamy na pana zwrot", po informacji że był w paczce z zamówieniem X... "dalej czekają"... a później kontakt się urwał.
    Telefonów nie odbierają i dopiero jak założyłem spór przez PayPal to łaskawie ktoś się odezwał, przeprosił i zwrócili kasę.
    Ogólnie obsługa zwrotów to u nich ciężka przeprawa i lepiej dmuchać na zimne.

    ... ale buty mają dobre
  3. Awatar użytkownika Gaworze
    Ogólnie na outlet jest 30 dni, na nieautletowe 60. Liczy się dni kalendarzowe, nieważne święta czy weekendy. (Edytowano)
Awatar użytkownika