Napisz do nich maila. Bedziesz mial „na papierze” podkładkę."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/12509854","author":{"@type":"Person","name":"Danek"},"datePublished":"2023-01-20T21:04:19.000Z","text":"Ktoś tam w ogóle odbiera telefony
Ogólnie to stosowałbym się do terminu 22 stycznia, bo miałem z nimi małe przeboje i wychodzi, że tam pracują \"roboty\" trzymające się sztywno procedur i cyferek w komputerze
Ja wysłałem zwrot z dwóch zamówień w jednej paczce (DUŻY BŁĄD) i miałem problem z otrzymaniem kasy za jedno z zamówień. Ogólnie jak zamawiałeś więcej, to oddaj każdą parę osobną dedykowaną danemu zamówieniu paczką.
Kontakt mailowy czy telefoniczny to u nich dramat, na maile nie odpowiadają, a jak już się uda to \"czekamy na pana zwrot\", po informacji że był w paczce z zamówieniem X... \"dalej czekają\"... a później kontakt się urwał.
Telefonów nie odbierają i dopiero jak założyłem spór przez PayPal to łaskawie ktoś się odezwał, przeprosił i zwrócili kasę.
Ogólnie obsługa zwrotów to u nich ciężka przeprawa i lepiej dmuchać na zimne.
... ale buty mają dobre "},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/16937641","author":{"@type":"Person","name":"Gaworze"},"datePublished":"2024-01-14T09:32:27.000Z","text":"Ogólnie na outlet jest 30 dni, na nieautletowe 60. Liczy się dni kalendarzowe, nieważne święta czy weekendy."}],"commentCount":4,"interactionStatistic":0,"articleSection":"Zadaj pytanie"}