Zamowilem mini komputerek, zaplacilem BLIKiem. W momencie potwierdzenia platnosci w aplikacji bankowej zamowienie zostalo od razu zamkniete, a pieniadze zabrane z konta. Obsluga klienta nie jest w stanie powiedziec czemu - sugeruja tylko wyczyszczenie cookies. Nie moga tez otworzyc i zrealizowac zamowienia.
W efekcie nie mam pieniedzy i musze czekac 3-20 dni na zwrot? Ktos wie co z tym mozna zrobic?","comment":[{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/15493856","author":{"@type":"Person","name":"Xorro"},"datePublished":"2023-10-10T10:34:50.000Z","text":"To po co płaciłeś blikiem?"},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/15494172","author":{"@type":"Person","name":"Kiron"},"datePublished":"2023-10-10T10:52:28.000Z","text":"Pieniądze w takim wypadku wracały po jakimś czasie z automatu."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/15494291","author":{"@type":"Person","name":"mrowka"},"datePublished":"2023-10-10T10:59:37.000Z","text":"A nie masz też innego konta z którego kupowałeś niedawno bo mi często zamykali kiedyś zamówienie od razu jak za często z różnych kont się coś zamawiało z kodem dla nowych "}],"commentCount":9,"interactionStatistic":2,"articleSection":"Zagraniczne zakupy"}