Zmiana hasła nie zadziałała. Napisałem do supportu i wyglądało to mniej więcej tak:
„Pana konto zostało zablokowane, nie wiemy czemu, odpowiada za to dział bezpieczeństwa, ale nie da się z nim skontaktować, konta nie może odblokować.”
Miał ktoś tak?
Jeszcze żebym wiedział za co...
Jedyne podejrzenie to logowanie przez vpn w pracy.","comment":[{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/7669363","author":{"@type":"Person","name":"Machanek"},"datePublished":"2021-08-21T16:47:38.000Z","text":"Może zakładałeś inne konta i korzystałeś z kuponów dla nowy kont."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/7670001","author":{"@type":"Person","name":"leeloo"},"datePublished":"2021-08-21T19:28:19.000Z","text":"duzo anulacji?
platnosci swoja karta czy inna czy paypalem czy inaczej?"},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/17204311","author":{"@type":"Person","name":"borewicz"},"datePublished":"2024-01-31T08:51:23.000Z","text":"Tak, właśnie mnie to spotkało, zakupiłem buty, po kilku minutach zwrot pieniędzy i blokada - nie można się logować. Na czacie piszą, że blokada za złamanie zasad bezpieczeństwa. Oczywiście nie mogą podać jakich i mogę im naskoczyć "}],"commentCount":4,"interactionStatistic":0,"articleSection":"Zadaj pytanie"}