

paź 10. 2023
Jeśli musicie coś zwrócić, to pakujcie to PANCERNIE , żeby żadnemu złodziejaszkowi się nie chciało dobierać do zawartości - niestety ja padłem ofiarą takiej osoby
W razie braku zwrotu kasy w ciągu 2-3 dni (dostajecie info z inpostu na email o dostarczeniu paczki), piszcie do amazon OD RAZU, bo później nie będziecie mieli szansy na reklamację w inpoście (jest tylko 7 dni na reklamację).
Dlaczego taki problem ? Czytaj poniżej
Odesłałem paczkomatem zgodnie z procedurą zwrotu kupioną na amazonie myszkę, w tej samej kopercie w której przyszła (tylko 1 produkt w przesyłce), zaklejoną taśmową pakową.
Po 2 tygodniach braku kasy lub kontaktu ze strony amazonu zapytałem o co chodzi.
Dowiedziałem, że w przesyłce nie było oczekiwanego produktu (myszki) i mam ją im wysłać jeśli chcę zwrot pieniędzy (no tak, bo mogę wysłać ponownie przedmiot, którego już nie mam, jak jakiegoś emaila ... ).
Usłyszałem też, że w sprawie zwrotów nikt się nie kontaktuje z klientem, nawet jeśli w paczce czegoś brakuje.
Dlaczego tyle czekałem z kontaktem ?
Bo byłem naiwny i przeczytałem w regulaminie, że zwrot może trwać nawet 30 dni.
Gdy złożyłem reklamację w Inpost po około 14 dniach , to usłyszałem, że miałem 7 dni na reklamację ponieważ amazon nie zgłosił problemu z paczką (nie zdziwiło tam nikogo, że koperta jest odesłana pusta - cytując pracownika amazon: "mógł się pan rozmyślić i zrezygnować z odesłania myszki" ... no tak, więc lepiej wysłać pustą kopertę).
W razie braku zwrotu kasy w ciągu 2-3 dni (dostajecie info z inpostu na email o dostarczeniu paczki), piszcie do amazon OD RAZU, bo później nie będziecie mieli szansy na reklamację w inpoście (jest tylko 7 dni na reklamację).
Dlaczego taki problem ? Czytaj poniżej
Odesłałem paczkomatem zgodnie z procedurą zwrotu kupioną na amazonie myszkę, w tej samej kopercie w której przyszła (tylko 1 produkt w przesyłce), zaklejoną taśmową pakową.
Po 2 tygodniach braku kasy lub kontaktu ze strony amazonu zapytałem o co chodzi.
Dowiedziałem, że w przesyłce nie było oczekiwanego produktu (myszki) i mam ją im wysłać jeśli chcę zwrot pieniędzy (no tak, bo mogę wysłać ponownie przedmiot, którego już nie mam, jak jakiegoś emaila ... ).
Usłyszałem też, że w sprawie zwrotów nikt się nie kontaktuje z klientem, nawet jeśli w paczce czegoś brakuje.
Dlaczego tyle czekałem z kontaktem ?
Bo byłem naiwny i przeczytałem w regulaminie, że zwrot może trwać nawet 30 dni.
Gdy złożyłem reklamację w Inpost po około 14 dniach , to usłyszałem, że miałem 7 dni na reklamację ponieważ amazon nie zgłosił problemu z paczką (nie zdziwiło tam nikogo, że koperta jest odesłana pusta - cytując pracownika amazon: "mógł się pan rozmyślić i zrezygnować z odesłania myszki" ... no tak, więc lepiej wysłać pustą kopertę).
Aktualizacje społecznościowe
Dyskusje Aktywność
15 Komentarzy
sortowanie:Solidne pakowanie nie uchroni Cię przed niczym. Jak ktoś będzie chciał ukraść zawartość, to i tak ukradnie. Niezależnie od tego, czy w drodze, czy w którymkolwiek z magazynów: przewoźnika, czy adresata.
Ale zgadzam się, że amazon w gów***y sposób pakuje swoje przesyłki: jak pisałem powyżej - zamówiona płyta przyszła dwukrotnie uszkodzona w transporcie, a ostatnio odebrałem książkę w zupełnie rozklejonej kopercie. Co więcej, nawet jeśli nie oszczędzają na wypełniaczach, to i tak są po prostu luzem wrzucone do kartonu, więc nie chronią przed niczym. Nauczyłem się już i teraz po każdej takiej przygodzie zgłaszam to do supportu, że paczka nie była odpowiednio zabezpieczona, nawet jeśli i tak zostawiam towar sobie. Niech wiedzą, że klienci się na to skarżą.
A tam jasno jest że brak odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od otrzymania żądania konsumenta skutkuje uznaniem tego żądania w zakresie i treści wskazanym w reklamacji.
Zwróć uwagę na to co sam piszesz: "brak odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni"
Odpowiedź na złożoną reklamację otrzymałem praktycznie w ciągu 24h - ale została odrzucona, bo złożyłem reklamację później niż do 7 dnia od dostarczenia przesyłki (po ok 14 dniach). To nie jest to samo co 14 dni na złożenie rekamacji.
§ 12 pkt. 7 regulaminu Inpost
Roszczenia z tytułu niewidocznych przy odbiorze ubytków lub uszkodzeń Przesyłki mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki. [...]
Odsyłają pieniadze na konto/karte podpieta do konta w Amazon a towar zostawiają tobie. W tym przypadku nie masz towaru.
A pisze to bo Amazona mam od wielu lat. Zakupy tam robie regularnie. Reklamacji tez juz kilka złożyłem. Nigdy nie kazali mi odsyłac zareklamowanego produktu, niezaleznie czy reklamacja dotyczyła Amazon DE, Amazon PL. Zawsze pieniadze wysyłane były na konto/karte podpietą do konta. A z wadliwym produktem zostawałem w reku. I szedł on do smieci. (Edytowano)