Opublikowano 8 marca 2022

Turbo Soki nie realizują dostaw, brak kontaktu

Witam,
chciałem prosić o zabranie głosu osób, które zapłaciły za soki w firmie Turbo Soki i ich nie dostały. Nie mogę się z firmą skontaktować w żaden sposób, dostaw nie realizują, pieniędzy nie oddają.
Chciałbym ocenić skalę problemu, przed podjęciem dalszych kroków.
Aktualizacje społecznościowe

52 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika wysylka_wysylka
    Mieli też promocje, że jak nie dostaniesz w terminie to oddają kasę i soki gratis, sprawę opisałem tutaj, ale nie przebiło się: wykop.pl/art…fc/
  2. Awatar użytkownika Rico0
    Pani Aneto wiem że to Pani czyta nie pozdrawiam wraz z moim dc
  3. Awatar użytkownika Mation95
    Peprep10/03/2022 16:42

    Online składałeś?Jakieś link albo podpowiesz jak to szybko ogarnąć?


    Tak, online.
    Na stronie UOKiKu (uokik.gov.pl) po prawej stronie jest okienko z wyborem problemu, województwa i miasta - wybierasz problem, swoje województwo i miasto i naciskasz "znajdź". Pojawią Ci się maile do różnych urzędów. Ja wybrałem Miejskiego Rzecznika Konsumentów i napisałem poemat w mailu opisując całą sytuację, dołączyłem zrzuty ekranu z rozmów mailowych pomiędzy mną a TurboSokami, do tego potwierdzenie zapłaty za zamówienie i tyle, nic więcej ode mnie nie chcieli.
    Już raz zgłaszałem problem i MRK wywalczył dla mnie kartę graficzną za normalne pieniądze, bo sklep nie chciał zrealizować zamówienia tłumacząc się "błędem cenowym".
  4. Awatar użytkownika Peprep
    Dostałem zwrot po wczorajszym i dzisiejszym mailu o rzeczniku
  5. Awatar użytkownika KatarzynaS.
    To co oni odstawiają to jest cyrk. Milion wiadomości mailowych z których nic nie wynika... "Przekażemy sprawę księgowości i milion przypomnień po czym blokada maila". Pisanie na Shopee nic nie daje znów zbywanie tak samo jak kontakt poprzez messenger.
  6. Awatar użytkownika Mation95
    - informuje, że właśnie otrzymałem zwrot pieniędzy od TurboDzbanów co do grosza. Oczywiście bezpośrednim przelewem na konto, ale jednak, tak więc poinformowanie MRK to był bardzo dobry pomysł. Pomogli mi już w dwóch sprawach, polecam takie rozwiązywanie problemów.
  7. Awatar użytkownika Peprep
    Mation9515/03/2022 11:23

    @KatarzynaS. @perezes @Peprep @Sebastian_Walewacz - informuje, że właśnie o …@KatarzynaS. @perezes @Peprep @Sebastian_Walewacz - informuje, że właśnie otrzymałem zwrot pieniędzy od TurboDzbanów co do grosza. Oczywiście bezpośrednim przelewem na konto, ale jednak, tak więc poinformowanie MRK to był bardzo dobry pomysł. Pomogli mi już w dwóch sprawach, polecam takie rozwiązywanie problemów.


    Farciarz

    Też zgłaszam zgodnie z obietnicą z maila. Już jutro =) (Edytowano)
  8. Awatar użytkownika perezes
    Autor
    KatarzynaS.15/03/2022 20:27

    Gdyby ktoś jeszcze miał obiekcje to proszę...286 - oszustwo. Ścigane z urz …Gdyby ktoś jeszcze miał obiekcje to proszę...286 - oszustwo. Ścigane z urzędu, straty bez znaczenia.


    Ja też będę zgłaszał jak nie oddadzą. Już dosyć czekania i sponsorowania oszustów.
  9. Awatar użytkownika perezes
    Autor
    Psikutasbezs08/03/2022 20:22

    Wpisz na FB turbo soki nfc i napisz do nich.


    Nie mam FB, ale to nie to chodzi. Chciałem sprawdzić czy tylko mnie tak olewają.
    Tak jak pisałem, udało mi się raz dodzwonić, ale pieniędzy nie oddali. Jeżeli takich osób jest więcej, to można podejrzewać celowe działanie, a jeżeli tylko ja, to może mam pecha po prostu.
  10. Awatar użytkownika Mation95
    Ja wciąż czekam na zwrot pieniędzy za zamówienie z 31.12.2021. Z korespondencji z Panią Anetką z tej pożal się Boże firmy mógłbym napisać książkę - ta kobieta się co chwilę kompromituje.
    Na Facebooku od kilkunastu dni cisza, że nawet nie usuwają negatywnych komentarzy na swój temat tak jak to robili do tej pory. Na Google Mapsie też cała masa negatywnych komentarzy (swoją drogą pinezkę mają ustawioną obok Pałacu Kultury, na przystanku...)
    Dzisiaj zgłosiłem sprawę do Miejskiego Rzecznika Konsumentów i zobaczymy co będzie w stanie zdziałać, bo ja tej sprawy tak na pewno nie zostawię. Zamówiłem bardzo dużo rzeczy przez internet i z takim Januszexem jak oni to się jeszcze nie spotkałem.
  11. Awatar użytkownika KatarzynaS.
    Mation9509/03/2022 14:59

    Też niestety zapłaciłem przez BLIK, a zawsze płaciłem za wszystko kartą, al …Też niestety zapłaciłem przez BLIK, a zawsze płaciłem za wszystko kartą, ale ten jeden raz mnie coś podkusiło, żeby zapłacić szybciej i teraz jest jak jest. Ostatnio podałem im nawet swój numer konta, bo o to prosili i oczywiście dalej nic.


    Ja nie podałam im numeru konta bo zwrot ma być w takiej firmie w jakiej zostało zapłacone. I tłumaczenie że jest inaczej nie jest prawdą. Nawet ich Cashbill ma to w opcjach...
    9395925-KMgfs.jpg
  12. Awatar użytkownika Mation95
    KatarzynaS.09/03/2022 15:21

    Ja nie podałam im numeru konta bo zwrot ma być w takiej firmie w jakiej z …Ja nie podałam im numeru konta bo zwrot ma być w takiej firmie w jakiej zostało zapłacone. I tłumaczenie że jest inaczej nie jest prawdą. Nawet ich Cashbill ma to w opcjach...[Obrazek]


    Oni mają więcej kwiatków. Przy płatności przez ten "ich" Cashbill w mailu jest też informacja, że gdyby były jakieś problemy z płatnością to żeby kontaktować się ze sklepem przez e-mail info@turbosoki.pl, a jak napisałem w tej sprawie do Pani Anetki to co Pani Anetka odpisała? A no to: "Na email odpisuję na bieżąco, chyba, że pisał Pan na info@turbosoki.pl to zrozumiałe, że nikt nie odpisał bo jest to email systemowy i nie widzimy wpadających na niego emaili"
  13. Awatar użytkownika Sebastian_Walewacz
    Mation9515/03/2022 11:23

    @KatarzynaS. @perezes @Peprep @Sebastian_Walewacz - informuje, że właśnie o …@KatarzynaS. @perezes @Peprep @Sebastian_Walewacz - informuje, że właśnie otrzymałem zwrot pieniędzy od TurboDzbanów co do grosza. Oczywiście bezpośrednim przelewem na konto, ale jednak, tak więc poinformowanie MRK to był bardzo dobry pomysł. Pomogli mi już w dwóch sprawach, polecam takie rozwiązywanie problemów.


    O i to jest dobre info. Ja z kolei w piątek albo w sobotę dostałem informacje od Pani Anetki że otrzymam zamówienie w tym tygodniu. Czekam z niecierpliwością.... Dzięki za info
  14. Awatar użytkownika Pax13
    U mnie zwrot przyszedł, po 49 dniach. Atakujcie ich ze wszystkich stron. W końcu zadziała.
  15. Awatar użytkownika perezes
    Autor
    leeloo15/03/2022 21:52

    kupilem na szopi i wyslali od razu. z tamtym wodospadem zamowien sie po …kupilem na szopi i wyslali od razu. z tamtym wodospadem zamowien sie po prostu pogubili...


    Jakby się "po prostu pogubili", to by odpisywali na maile albo napisali przeprosiny. Mi się wydaje, że oni finansują się z tych wpłat (tak jak kiedyś deweloperzy sprzedawali mieszkania i z tych pieniędzy dopiero je budowali) albo coś kombinują. Pod adresem firmy znajduje się zakład fryzjerski właścicielki. Nie zdziwiłbym się jakby oni byli tylko handlarzem a nie producentem. Pierwsze zamówienie zrealizowali, ale sok bardzo szybko się popsuł, może to był jakiś leżak magazynowy z przeceny. To tylko moje przemyślenia, ale może coś w tym jest.
  16. Awatar użytkownika Mation95
    leeloo15/03/2022 21:52

    kupilem na szopi i wyslali od razu. z tamtym wodospadem zamowien sie po …kupilem na szopi i wyslali od razu. z tamtym wodospadem zamowien sie po prostu pogubili...


    Z Szopi wysłali od razu, bo tam bardzo łatwo można odzyskać pieniądze. Dlaczego jak zamawiasz przez ich stronę to masz czas oczekiwania 2 tygodnie, a jak zamawiasz przez Szopi to są 2-3 dni? Nie dało Ci to do myślenia? A jak nie wyrabiają z zamówieniami, to niech zwiną interes albo zatrudnią więcej osób, a nie przetrzymują pieniądze ludzi tak jak mi na przykład 1,5 miesiąca - i byłoby dłużej gdybym tego nie zgłosił. To jest poważne zachowanie firmy?

    perezes16/03/2022 09:11

    Jakby się "po prostu pogubili", to by odpisywali na maile albo napisali …Jakby się "po prostu pogubili", to by odpisywali na maile albo napisali przeprosiny. Mi się wydaje, że oni finansują się z tych wpłat (tak jak kiedyś deweloperzy sprzedawali mieszkania i z tych pieniędzy dopiero je budowali) albo coś kombinują. Pod adresem firmy znajduje się zakład fryzjerski właścicielki. Nie zdziwiłbym się jakby oni byli tylko handlarzem a nie producentem. Pierwsze zamówienie zrealizowali, ale sok bardzo szybko się popsuł, może to był jakiś leżak magazynowy z przeceny. To tylko moje przemyślenia, ale może coś w tym jest.


    Możliwe, że coś kombinują, bo zmieniona została nazwa na Google Mapsie z Turbo Soki NFC na Turbo Soki Polska a przez ostatni tydzień mają praktycznie same negatywne opinie na jedną gwiazdkę i ich średnia poleciała z 4,5 na 4,3. Na Facebooku od 20.02 dalej kompletna cisza, a wcześniej dodawali posty co chwilę. Na "Szopi" jak to kolega wyżej napisał, podnieśli ostro ceny wszystkich soków w górę dając w zamian kupony rabatowe, które tak naprawdę obniżają cenę do wcześniejszego poziomu. Nie wiem jak to na "Szopi" wygląda, dlatego albo zrobili to żeby się więcej nachapać i dostać rekompensatę od Shopee albo chodzi o nabranie naiwniaków na wielką wyprzedaż. Typowy Januszex.
  17. Awatar użytkownika perezes
    Autor
    R0bert19/04/2022 13:28

    Witam w klubie oszukanych przez właścicieli Turbo Soki NFC Aneta Wagner i E …Witam w klubie oszukanych przez właścicieli Turbo Soki NFC Aneta Wagner i Emil Wagner. W piątek minęło 14 od wysłania odstąpienia od umowy (z początku lutego). Jak wygląda Wasza sytuacja? dostaliście zwroty czy dalej czekacie?


    Chyba pomogło pismo od rzecznika, bo udało się odzyskać pieniądze.
  18. Awatar użytkownika R0bert
    perezes19/04/2022 13:32

    Chyba pomogło pismo od rzecznika, bo udało się odzyskać pieniądze.


    Mam ochotę nasłać na nich dodatkowo policję i urząd skarbowy, tak żeby poza oddaniem kasy jeszcze to odczuli.
  19. Awatar użytkownika Psikutasbezs
    Ja co prawda dostałem od nich soki (bodajże w grudniu zeszłego roku), ale bardzo długo czekałem. Musisz napisać na FB do nich. Są aktywni na mesenegerze i szybko odpisują.
  20. Awatar użytkownika perezes
    Autor
    Psikutasbezs08/03/2022 13:21

    Ja co prawda dostałem od nich soki (bodajże w grudniu zeszłego roku), ale b …Ja co prawda dostałem od nich soki (bodajże w grudniu zeszłego roku), ale bardzo długo czekałem. Musisz napisać na FB do nich. Są aktywni na mesenegerze i szybko odpisują.


    Akurat na Facebooku się nie kontaktowałem. Udało mi się raz dodzwonić i uzyskać obietnicę zwrotu pieniędzy, ale już minął tydzień, a przelewu nie ma
Awatar użytkownika