

lis 11. 2023 (20 g, 9 min)
Witam
Mam problem z goglami PSVR2 Sony (pojawił się martwy piksel w centrum ekranu) i zastanawiam się nad wyborem ścieżki działania - uderzać do serwisu Sony czy wybrać rękojmię sprzedawcy (Neonet)?
Gogle kupione w marcu, już raz były wymieniane, wtedy zgłaszałem sprawę bezpośrednio do Sony - całość operacji trwała prawie miesiąc, więc nie jestem szczególnie chętny na powtórkę. A biorąc pod uwagę w kolejnym egzemplarzu jest usterka (mimo w zasadzie sporadycznego używania), to ewentualne kolejna reklamacja z rękojmi daje mi podstawę do odstąpienia od umowy, dobrze myślę?
Z góry dzięki za pomoc
Mam problem z goglami PSVR2 Sony (pojawił się martwy piksel w centrum ekranu) i zastanawiam się nad wyborem ścieżki działania - uderzać do serwisu Sony czy wybrać rękojmię sprzedawcy (Neonet)?
Gogle kupione w marcu, już raz były wymieniane, wtedy zgłaszałem sprawę bezpośrednio do Sony - całość operacji trwała prawie miesiąc, więc nie jestem szczególnie chętny na powtórkę. A biorąc pod uwagę w kolejnym egzemplarzu jest usterka (mimo w zasadzie sporadycznego używania), to ewentualne kolejna reklamacja z rękojmi daje mi podstawę do odstąpienia od umowy, dobrze myślę?
Z góry dzięki za pomoc
Aktualizacje społecznościowe
Kategorie
Dyskusje Aktywność
10 Komentarzy
sortowanie: