Mam problem z goglami PSVR2 Sony (pojawił się martwy piksel w centrum ekranu) i zastanawiam się nad wyborem ścieżki działania - uderzać do serwisu Sony czy wybrać rękojmię sprzedawcy (Neonet)?
Gogle kupione w marcu, już raz były wymieniane, wtedy zgłaszałem sprawę bezpośrednio do Sony - całość operacji trwała prawie miesiąc, więc nie jestem szczególnie chętny na powtórkę. A biorąc pod uwagę w kolejnym egzemplarzu jest usterka (mimo w zasadzie sporadycznego używania), to ewentualne kolejna reklamacja z rękojmi daje mi podstawę do odstąpienia od umowy, dobrze myślę?
Z góry dzięki za pomoc","comment":[{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/15909630","author":{"@type":"Person","name":"Wik.Torr."},"datePublished":"2023-11-11T17:02:36.000Z","text":"Wybór należy do ciebie. Ustawowo masz rękojmię - 24 miesiące od czasu nabycia (wydania ci do \"ręki\" towaru). w Pierwszej kolejności sprzedawca, potem gwarant."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/15910255","author":{"@type":"Person","name":"Krodzango"},"datePublished":"2023-11-11T17:45:43.000Z","text":"sporo nie jesteś zadowolony z obsługi producenta, zrób rękojmie do Neonetu "},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/15910489","author":{"@type":"Person","name":"mrowka"},"datePublished":"2023-11-11T18:03:19.000Z","text":"Najlepiej na rękojmię wtedy odpowiada za to sklep i ma maksymalnie 14dni na odpowiedź co postanowili."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/15910792","author":{"@type":"Person","name":"voodoo69"},"datePublished":"2023-11-11T18:25:41.000Z","text":"Rękojmia tylko skróci czas oczekiwania A odpowiedź sklepu może by nie generować za dużych kosztów proponują naprawę nie wymianę i nie zwrot kasy "}],"commentCount":10,"interactionStatistic":0,"articleSection":"Zadaj pytanie"}