Opublikowano 21 kwietnia 2024

Rękojmia na dryftujacy analog w Dualsense PS5

Cześć.
Mam problem z dryftujacym analogiem w padzie do PlayStation 5.
Konsolę wraz z padem kupiłem w Media Expertw sierpniu 2022 więc nie ma jeszcze 2 lat. Już po gwarancji Sony ale chyba jest jeszcze rękojmia sklepu.
Ma ktoś doświadczenie czy można to zgłosić? Do Sony? Do Media Expert?
Czy może próbować naprawiać na własną rękę?
Aktualizacje społecznościowe

5 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Xorro
    Rękojmia zawsze do sprzedającego, czyli ME.
  2. Awatar użytkownika mrowka
    Ano masz 2 lata rękojmi tylko oddać musisz razem z konsolą do sklepu z powodu wady w padzie.
    Awatar użytkownika Arczik
    Dlaczego z konsolą?
  3. Awatar użytkownika Marcinho
    A próbowałeś zgłosić po numerze seryjnym na stronie playstation? wydaje mi się że jak zgłoszenie przejdzie to wymienią w ramach bezpłatnej gwarancji
Awatar użytkownika