Mam problem z dryftujacym analogiem w padzie do PlayStation 5.
Konsolę wraz z padem kupiłem w Media Expertw sierpniu 2022 więc nie ma jeszcze 2 lat. Już po gwarancji Sony ale chyba jest jeszcze rękojmia sklepu.
Ma ktoś doświadczenie czy można to zgłosić? Do Sony? Do Media Expert?
Czy może próbować naprawiać na własną rękę?","comment":[{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/18305260","author":{"@type":"Person","name":"Xorro"},"datePublished":"2024-04-21T18:54:43.000Z","text":"Rękojmia zawsze do sprzedającego, czyli ME."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/18305505","author":{"@type":"Person","name":"mrowka"},"datePublished":"2024-04-21T19:18:24.000Z","text":"Ano masz 2 lata rękojmi tylko oddać musisz razem z konsolą do sklepu z powodu wady w padzie."}],"commentCount":2,"interactionStatistic":0,"articleSection":"Zadaj pytanie"}