Opublikowano 1 lutego 2024

Reebok problem ze zwrotem

Jakiś czas temu zwróciłem 2 produkty na oficjalnej stronie Reebok. Dostałem od nich 2 etykiety zwrotne na 1 adres, jednak zapakowałem wszystko do 1 paczki i wysłałem z 1 etykietą. Myślałem że dostanę zwrot za oba produkty, jednak dostałem tylko za 1 produkt. Pomimo założenia sporu na PayPal i przyznaniu się z ich strony że dostali oba produkty nie chcą mi dać zwrotu, a PayPal odrzucił moje roszczenie. Czy jest jeszcze jakaś szansa aby odzyskać ten zwrot czy lepiej sobie odpuścić? Kwota brakującego zwrotu to trochę ponad 100 zł.
Aktualizacje społecznościowe

2 Komentarze

Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika arlid
    A PayPal odrzucił podając jaki powód? Do samego Reeboka pisałeś? Tam szybko odpisują.
    Awatar użytkownika KaMilERW
    Autor
    Według PayPal "Sprawa została zamknięta na korzyść sprzedającego, ponieważ, wbrew podanym przez Ciebie informacjom, przedmiot nie był uszkodzony, niezgodny z opisem ani niekompletny."
    Do Reeboka piszę od 3 miesięcy, napisali mi że nie dadzą mi zwrotu bo otworzyłem spór na PayPal