W 2023 kupiłem kartę pamięci na Amazon za około 120zł. Po kilku miesiącach przestała działać. Była na gwarancji producenta, więc do zwrotu / wymiany. Po kontakcie z obsługą Amazon dowiedziałem się, że wygenerują mi zwrot Paczkomatem. Żaden kod zwrotu nie przyszedł. Skontaktowałem się drugi raz, tym razem przyszedł kod.
Mam porządek w produktach i niektóre rodzaje opakowań zachowuję. Miałem więc do karty oryginalne opakowanie. Spakowałem, wysłałem z Paczkomatu. Trochę o sprawie zapomniałem. Minęły 2 miesiące, klikam przy zamówieniu Status Zwrotu. Link donikąd nie prowadzi, nie ma żadnego statusu. W banku pieniędzy za zwrot nie ma.
Skontaktowałem się więc z Obsługą Klienta Amazon na ich czacie. Opisałem sprawę. Pani kilka razy poprosiła o cierpliwość, po czym poinformowała o ustaleniach. Rzekomo odesłałem do Amazon nieprawidłowy produkt. Co Amazon robi w takiej sytuacji? Utylizuje produkt nie informując o tym nikogo, bez żadnych dowodów, bez powiadomienia, bez możliwości odzyskania produktu.
\"Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?\""},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/16643632","author":{"@type":"Person","name":"Lukas_Hoffman"},"datePublished":"2023-12-23T09:41:11.000Z","text":"Małe uzupełnienie, na tą chwilę czekam na informację z inpost dla czego paczka o wygenerowanym numerze nie jest powiązana z kodem zwrotu jaki otrzymałem od Amazon, po świętach mam uzyskać informację czy ewentualnie będę mógł ubiegać się o odszkodowanie of firmy inpost.
Mam za to kolejny problem z Amazon i to spory ze zwrotem uszkodzonej kosiarki...ale zanim wszystko rozpiszę poczekam jeszcze na odpowiedź z Amazon, ogólnie jestem ostatnio niesamowicie zawiedziony procesem reklamacji oraz zwrotu w tej firmie, wcześniej wszystko odbywało sie szybko i bez problemów niestety ostanie 2 reklamacje to istny burdel i kompletne zlewanie i lekceważenie sprawy."}],"commentCount":2,"interactionStatistic":0,"articleSection":"Sklepy: pytania i opinie"}