Opublikowano 3 dni temu

Problem ze zwrotem Amazon.de. Próbują mnie oszukać?

Witajcie,

Mam poważny problem ze zwrotem zamówienia na Amazon.de. Mianowicie zamówiłem Drona DJI 3 Pro z kontrolerem RC (z tej wstawki: pepper.pl/pro…584) Gdy przyszedł do mnie okazało się, że dron był bez kontrolera. Na pudełku było napisane "NO RC". Od razu napisałem do Amazon i prosiłem o dosłanie samego kontrolera. Oczywiście się nie zgodzili i możliwy był tylko zwrot produktu. Tak zrobiłem, odesłałem go do Amazona i dotarł on do ich magazynu 16 lutego. Od tego czasu nie dostałem żadnej informacji od Amazona (np. że zwrot dotarł).

Napisałem na ich czat, a dzisiaj mi odpisali coś takiego: "Po sprawdzeniu stwierdziłem, że otrzymaliśmy połowę produktu w zwrocie, a nie pełną, Chętnie przyjmujemy zwrot prawidłowego przedmiotu w najszybszym wygodzie. Nie jesteśmy w stanie przetworzyć zwrotu pieniędzy, dopóki nie otrzymamy i nie przetworzymy właściwego towaru. Jeśli chcesz utworzyć nową etykietę zwrotu, możesz to zrobić na stronie szczegółów zamówienia w sekcji „Twoje zamówienia”.

Jak widzicie, napisali mi, że nie zwróciłem im całego zamówienia co jest oczywistym kłamstwem. To oni mi nie wysłali kompletnego zamówienia... Co mam zrobić? Piszę na czat, ale to nic nie daje. Czy mógłby ktoś do nich zadzwonić? Oczywiście mam na myśli kogoś kto zna niemiecki.

Pozdrawiam!
Aktualizacje społecznościowe

Kategorie

4 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Lukasz_Borowiec
    nie wiem co sie z nimi dzieje, ale ostatnio coraz częściej słyszę o jakiś problemach ze zwrotami, ja odesłałem Inpostem zwrot do amazon.pl i tez mam problem z odzyskaniem kasy, przy czym nikt nie podaje, w czym jest problem
    Awatar użytkownika voodoo69
    W PL magazynie parę dni ostatnio im zajmuję zanim ktoś ogarnie zwrot. Jednak kasa wraca:)
  2. Awatar użytkownika s_90
    Kontaktuj się choćby przez czat i translatora, napisz że przyszła wersja bez RC choć zamawiałes Z(o ile faktycznie dobrze zamówiłeś) robi się zdjęcia przedmiotu oraz opakowania przed odesłaniem. Najlepiej też odsyłać w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnieniem bo każda przesyłka przechodzi bardzo dokładny proces ważenia i wykryje czy był kontroler czy też nie.
    Polecam też nagrywać filmiki podczas rozpakowywania produktów od nich. (Edytowano)
  3. Awatar użytkownika ninjaZ
    Tak jak pepperowicz napisał zdjecia, zdjecia zwrotu i nagranie unboxing
    Niestety amazon ich magazyny, to automatyzm 90% = > boty. Ktoś sie walnie w opisi na stronie, czy naklei źle kod kreskowy/ASIN i może być dupa.
    Miałem tak w 2023 roku parę razy,
    Pomyłka/błąd amazonu np płyny do prania zapakowane w karton 3x za duży bez wypełnienia = połamane korki i caly plyn wylecial do kartonu... albo zapakowali drugi raz w papierową torbe....
    Duże tarcze do piły ukosowej w papierowej torbie, dłuta bardzo ostre do skuwania w kopercie. Opony Schwalbe itd itd
    Na czacie każą zwracać, a potem robią problem, że nie dostali kompletnego zwrotu i nie mogą oddać kasy.

    Potem mnie straszyli, że mi zamkną konto, jak się nie wytłumaczę bo mam za dużo zwrotów.
    Dodam, że miałem cały jeden zwrot w 2023 roku, z własnego wyboru tzn, że chciałem zwrócić przedmiot, z którym wszystko było OK. A pozostałe, które poszły na zwrot, to były zamówienia gdzie przychodziło coś zupełnie innego niż zamówione albo uszkodzone,(z protokołem szkody) sporządzonym jeszcze w punkcie pocztowym/oddziale kurierskim.

    Także musisz ich męczyć na infolinii, może trafisz kogoś ogarniętego i skorego do pomocy.
    No i rób zdjęcia z data godziną~!
    Filmy z unboxingu ciężko raczej przesłać, bo maja strasznie niski limit rozmiaru plików do załącznika.
    Ale to zawsze jakiś dowód jakby doszło przy wartościowej rzeczy do sprawy sądowej.
    (Edytowano)
Awatar użytkownika