Opublikowano 7 godzin temu

Problem z Pixel 7 zakupionym przez pośrednika: Czy mogę zwrócić go bezpośrednio do Amazona?

Cześć, Kupiłem Pixela 7 przez Amazon.de za pośrednictwem Bodycar1. Telefon mocno się nagrzewa i mało trzyma na baterii, zwłaszcza podczas korzystania z danych mobilnych. Próbowałem już różnych operatorów komórkowych, ale problem nadal występuje. Mam go tylko 5 miesięcy, a już bateria ma 170 cykli ładowania. Czy mogę zwrócić go bezpośrednio do Amazona, biorąc pod uwagę zakup przez pośrednika?
Aktualizacje społecznościowe

Kategorie

9 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Leniwyykot
    Amazon daje na zwrot 30dni. Nie zwrócisz go. Spróbuj przywrócić telefon do ustawień fabrycznych i jeszcze raz go skonfigurować, może coś pomoże z trzymaniem na baterii.
    Awatar użytkownika .PawiX
    Autor
    Już nawet próbowałem wrócić do Androida 13 a nawet zainstalowałem LineageOS i nadal taki sam problem :/