Opublikowano 16 godzin temu

Oszustwo na portalu amazon iPhone 14 zagubiony po odesłaniu zwrotu część 2.

pepper.pl/dys…e=2
Cześć amazon sam po rozmowie z supportem uznał zwrot pieniędzy pudełka z plasteliną która jest opisana w tym wątku. Paczke porządnie zastreczowałem zafoliowałem odesłałem paczkomatem zwrot. Paczka się zgubiła pieniędzy nie ma. Plasteliny nie ma telefonu również proszę o pomoc co teraz. Prosze o porady dłużni są mi 3000zł ponad. Pozdrawiam
830354-eAvuN.jpg830354-X9YX6.jpg830354-ztx9F.jpg
Aktualizacje społecznościowe

21 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Krzychu127
    Paczkomatem wysyłać taką drogą plastelinę? Pewnie ten kto zajumał ten telefon też się zdziwił, że ryzykował dla pudełka Teraz kiepska sytuacja. Ciekawe czy w takiej sytuacji jest tylko odszkodowanie standardowe za zaginięcie paczki jak na poczcie?
    Awatar użytkownika kamil.niemiec
    Autor
    Inpost twiedzi ze paczka doszła, amazon że nie. Nie wiem reklamacja
  2. Awatar użytkownika Kiron
    Może za krótko czekałeś, bo chyba bywa tak, że dłużej zajmuje zarejestrowanie przesyłki zwrotnej.
    Jeśli jednak po czasie okaże się, że faktycznie przepadła, to wstrzeliwujesz się w klasyki gatunku. Kolejne co to może być blokada konta po zwrocie i tym samym utrudniony kontakt z supportem.
  3. Awatar użytkownika PeRsEcUtOr
    piszesz, że Amazon nie wie gdzie jest paczka, a czy kontaktowałeś się z obsługą klienta (na czacie najlepiej) po odesłaniu zwrotu czy tylko bazujesz na komunikacje tym co podesłałeś na foto, bo coś czuje, że tego nie zrobiłeś, a Twoj zwrot został przyjęty, jest na magazynie zwrotnym i teraz czekasz 14 dni na zwrot kasy

    A po drugie powinieneś dostać maila od Inpost, że zwrot został dostarczony do Amazon coś tam i takowego na pewno otrzymałeś (Edytowano)
    Awatar użytkownika voodoo69
    Przecież pisał, że w InPoscie ma status dostarczone.
  4. Awatar użytkownika Xorro
    Chargeback z karty?
    Awatar użytkownika kamil.niemiec
    Autor
    Blik
  5. Awatar użytkownika _OkiDoki_
    Robi się ciekawie.....możliwe, ze lokalni kurierzy Inpostu prześwietlają Twoje paczki Tym razem sami się nadziali na plastelinę. Co zrobi przewoźnik i czy przesyłka z plastelina do Amazon była ubezpieczona na 3k PLN.
    Awatar użytkownika _OkiDoki_
    A gdzie/na jakim etapie zgubiła się paczka? Bot z Inpostu zwykla sam stara się skontaktować jeśli tracking wisi koło tygodnia.
  6. Awatar użytkownika voodoo69
    Mimo tego, że dotarło na magazyn nikt magicznie tego samego dnia nie wrzuci do systemu przy tym ile paczek tam trafia. Tam nie jest tak, że nawet parę dni mija zanim status z dostarczenia przez Inpost przetrawi się na Amazonie? Przeważnie konsultanci koło tygodnia na takie coś ustalali i dopiero po tym czasie działanie jak status w miejscu. (Edytowano)
    Awatar użytkownika PeRsEcUtOr
    Zamiast to zweryfikować lepiej kręcić aferki, siać ferment i robić z siebie ofiarę, a przy okazji nadal twierdzić, że Amazon jest zły ... Szkoda, że kolega nie poszedł z tym do prokuratory odrazu 😁

    Ja robię spore obroty w Amazonie i jeszcze nigdy nie miałem problemu, a nawet jak był to bez problemu go rozwiązało biuro obsługi klienta czy to na czacie czy mailowo.

    Zwierzyna ludzka nie umie się zachować i zamiast najpierw rozwiązać sprawę jak należy leci i ogłasza wszem i wobec jaki to on pokrzywdzony, a prawda taka, że gdyby nie ta zwierzyna nie oszukiwała, kradła to i by ze zwrotami problemów nie było (Edytowano)
  7. Awatar użytkownika leeloo
    o w pyte. same problemy. a chyba jeszcze w poprzednim watku chwalili jaki to ktos byl sprytny ze zajumal telefon. pozastaje im zyczyc spotkania podobnego zlodzieja jak sami cos beda kupowac/zwracac
Awatar użytkownika