Opublikowano 8 października 2023

Opinia o sklepie kajt24.pl

Hej! czy macie jakieś doświadczenia z sklepem kajt24.pl na Ceneo dobre opinie, ale wiadomo mogą być kupione mają bardzo dobre ceny myślę nad telewizorem
kajt24.pl/sam…tml

Jak wygląda kwestia np: gwarancji?

Obawiam się też, że to będzie TV powystawowy.

Dzięki.
Aktualizacje społecznościowe

5 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika wiener_dog
    Zamawiałam grill węglowy dla teściowej od tego sprzedawcy, przez ceneo. Jest zadowolona, wysyłka szybka.
  2. Awatar użytkownika Jacob_55
    Autor
    Ktoś coś więcej powie?
    Awatar użytkownika wiener_dog
    Jak mam ci doradzić, to lepiej kup w porządnym sklepie z dobrymi opiniami a nie tam. Ile mozesz zaoszczędzić na tym TV? Lepiej dołożyc i kupić w media expert. Później będziesz sobie pluć w brodę jak coś się stanie. Takie sprzęty to nie to samo co grill, 5k bym tam na pewno nie utopiła w tym sklepie
  3. Awatar użytkownika Piotr_Kujawa3zA
    Zdecydowanie odradzam zakupy w tym sklepie! Zamówiony przeze mnie telewizor przyszedł z uszkodzoną matrycą. Sprzęt został zweryfikowany przy kurierze, ale uszkodzenie było widoczne dopiero po jego podłączeniu do zasilania. Niestety, sklep w sprzeczności z prawem polskim i unijnym nie chce wziąć na siebie odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu (prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pra…/). Sklep twierdzi, że cała ta sytuacja to moja wina ponieważ nie zauważyłam lekkiego wgniecenia na kartonie, w który spakowany był telewizor .
    Sklep w jakichkolwiek problemach z transportem zupełnie umywa ręce od odpowiedzialności i zostawia klienta samego z uszkodzonym produktem. Odsyłają klienta bezpośrednio do kuriera w sposób jawnie niezgodny z polskim prawem dot. sprzedaży internetowej. Całą sytuację oczywiście skierowałam do UOKiK-u oraz skonsultowałam się z prawnikiem - prawdopodobnie skończy się sprawą w sądzie.
  4. Awatar użytkownika Bartek_K3fI
    Sklep prowadzi działalność przestępczą polegająca na tym że celowo wysyłają uszkodzony sprzęt za cenę nowego, a po zwrocie próbują wycenić go na złom. Sklep wysłał mi uszkodzona mikrofale, gdzie pęknięta była przednia szyba. Szkopuł w tym że nie było w kartonie nigdzie tego szkla, a przecież nie mogło się ulotnić z kartonu. Sklep próbuje wmówić że wysłał pełnowartościowy towar, gdzie sklepowy aktor pierwszoplanowy pakuje całą mikrofale, szkoda że nie pokazują z monitoringu jak potem podmieniają na pęknięta. Żenująca praktyka, psujecie Państwo rynek innym mniejszym firmom takimi działaniami. Nie macie prawa do takich działań i podejmę wszystkie możliwe działania w odpowiednich instytucjach i służbach aby doprowadzić tą sprawę do właściwego Końca.
Awatar użytkownika