Sklep w jakichkolwiek problemach z transportem zupełnie umywa ręce od odpowiedzialności i zostawia klienta samego z uszkodzonym produktem. Odsyłają klienta bezpośrednio do kuriera w sposób jawnie niezgodny z polskim prawem dot. sprzedaży internetowej. Całą sytuację oczywiście skierowałam do UOKiK-u oraz skonsultowałam się z prawnikiem - prawdopodobnie skończy się sprawą w sądzie."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/18446586","author":{"@type":"Person","name":"Bartek_K3fI"},"datePublished":"2024-05-04T11:26:49.000Z","text":"Sklep prowadzi działalność przestępczą polegająca na tym że celowo wysyłają uszkodzony sprzęt za cenę nowego, a po zwrocie próbują wycenić go na złom. Sklep wysłał mi uszkodzona mikrofale, gdzie pęknięta była przednia szyba. Szkopuł w tym że nie było w kartonie nigdzie tego szkla, a przecież nie mogło się ulotnić z kartonu. Sklep próbuje wmówić że wysłał pełnowartościowy towar, gdzie sklepowy aktor pierwszoplanowy pakuje całą mikrofale, szkoda że nie pokazują z monitoringu jak potem podmieniają na pęknięta. Żenująca praktyka, psujecie Państwo rynek innym mniejszym firmom takimi działaniami. Nie macie prawa do takich działań i podejmę wszystkie możliwe działania w odpowiednich instytucjach i służbach aby doprowadzić tą sprawę do właściwego Końca."}],"commentCount":5,"interactionStatistic":0,"articleSection":"Sklepy: pytania i opinie"}