Opublikowano 18 godzin temu

OLX a przesyłki i rezygnacja kupującego

Witam
Chciałem się dowiedzieć bo jest niejasne dla mnie w olx jeżeli chodzi o przesyłki i rezygnacja z opłacanego zamówienia przez kupującego.
Sprzedałem rzecz, a kupujący poganiał z przesyłką, nie dałem rady wysłać przesyłki wczoraj dopiero dzisiaj przed południem byłem w stanie ją nadać, (nie minęły 24h) dzisiaj rano kupująca pisze, że rezygnuje z zakupu, bo ona nie chce czekać tyle i już nieaktualne i mam to anulować, zaczęła mi grozić, że i tak odeśle,ze ona ma prawo 14 dni (nie mam działalności ani sklepu) itd
Czy taka osoba ma prawo, tak po prostu z takiego glupiego powodu zrezygnować, po to jest czas tych 3 czy 4 dni na wysyłkę i chyba powinno to być respektowane, a nie jak panienka jest niecierpliwa i chce zrezygnować, jak się kupuje na olx z przesyłką powinno się być świadomym tego, że sprzedawca nie musi od razu wysyłać po godzinie towaru, a sama przesyłka też minimum dzień będzie trwać.
Z góry dziękuję za nakierowanie.
Aktualizacje społecznościowe

6 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika ArekBVB
    nie zadawaj się z wariatami będziesz miał spokojniejsze życie
  2. Awatar użytkownika T4deusz
    Sprzedający ma 24h na potwierdzenie sprzedaży i 3 dni robocze, od potwierdzenia sprzedaży, a właściwie od wygenerowania numeru przesyłki, na jej nadanie. Kupującemu od osoby prywatnej, nie prowadzącej działalności gospodarczej, nie przysługuje prawo do zwrotu towaru w ciągu 14dni od dnia otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny. Kupująca nie zna regulaminu serwisu OLX, na który wyraziła zgodę ani prawa. Inna sprawa roszczeniowy klient, to problematyczny klient. Sprawa może się przeciągać, Ty nie będziesz miał ani przedmiotu, ani pieniędzy, a na koniec dostaniesz negatywną opinię.
  3. Awatar użytkownika Trudne_Sprawy
    Jak odbierze to zostaje jej zgłosić roszczenie do olx z ochrony kupującego, ale musi uzasadnić co nie tak.
    A jak nie odbierze to wróci samo.
  4. Awatar użytkownika jan_karolek
    też myślę, że lepsza opcja, żeby kupujacy nie odebrał, wtedy się już wszystko dzieję automatycznie

    też chyba nie ma dodatkowych kosztów dla Ciebie, no i jakby się bawić w zgłoszenia to nie wiadomo, jak się skończy (Edytowano)
  5. Awatar użytkownika Krzychu127
    Powiedz by nie odbierała paczki i wróci ona. To najlepsza opcja niż bawienie się w spór z takim kupującym.
  6. Awatar użytkownika Kamilkamil19
    Autor
    No i też tak zrobiłem, nie ma a co się denerwować przez takich ludzi.
Awatar użytkownika