Do zakładek "Nowe" i "Gorące" wkrótce dołączy kolejna – “Dla Ciebie”. Znajdziesz tam mieszankę publikacji opartych na Twoich zainteresowaniach oraz ogólnej popularności okazji. Mamy nadzieję, że Ci się spodoba.
Dlaczego wprowadzamy nową zakładkę?Zakładka "Gorące" przedstawia za każdym razem te same okazje, w tej samej kolejności. Mimo, że strona z gorącymi okazjami zdecydowanie pomaga poznać szeroki wachlarz publikacji to jest daleka od ideału. Prezentuje każdą gorącą okazję, niezależnie od tego, czy jesteś zainteresowany danymi kategoriami, czy nie.
Co więc zrobiliśmy?Naszym rozwiązaniem jest wprowadzenie zakładki "Dla Ciebie". Nadal będziesz mógł przeglądać “Nowe” lub “Gorące”, ale im bardziej zaangażujesz się w interesujące Cię okazje, tym bardziej zakładka "Dla Ciebie" będzie spersonalizowanym miejscem. Nowa zakładka stanie się domyślną stroną startową, ale możesz to oczywiście zmienić w ustawieniach swojego konta. Z powodzeniem wprowadziliśmy to rozwiązanie na większości naszych platform, a ponieważ dane oraz feedback użytkowników są pozytywne to cieszymy się, że możemy wprowadzić je również na Pepper.pl.

Jak to działa?Na początku każdy użytkownik zobaczy ten sam wybór okazji (najbardziej popularne okazje na platformie). Lista okazji będzie się zmieniać w zależności od Twojej aktywności i zaangażowania w pewne kategorie i typy publikacji. Twój feed zacznie traktować priorytetowo rodzaj treści, którymi jesteś zainteresowany. Uwielbiasz gry komputerowe? Zobaczysz najlepsze i aktualne okazje gamingowe. Oprócz gier kochasz również podróże? Żaden problem! W twojej zakładce pojawią się też propozycje wakacyjnych wyjazdów. Twoja aktywność oraz zainteresowania mogą się z czasem zmieniać, tak samo jak lista okazji “Dla Ciebie”, która będzie się do nich dostosowywać.

Dlaczego uważamy, że taka forma personalizacji jest najlepszym rozwiązaniem?Dzięki spersonalizowanej zakładce:
- znajdziesz więcej okazji, które mogą Cię zainteresować, a tym samym mniej tych, które nie trafiają w Twoje gusta,
- łatwiej znajdziesz niszowe okazje, jeśli poszukujesz czegoś konkretnego,
- spersonalizowana zakładka ‘Dla Ciebie’ będzie się uczyć i z czasem dostosowywać do Twoich zainteresowań.

Jak skorzystać z nowej zakładki?Wystarczy, że klikniesz zakładkę "Dla Ciebie" i zaakceptujesz pliki cookies. W zakładce pokaże się baner informujący o przygotowaniu spersonalizowanego widoku, a lista okazji pokaże najbardziej popularne okazje na platformie. Wraz z Twoją interakcją na platformie zostanie zbudowana spersonalizowana lista okazji.

Czy mogę konfigurować zakładkę “Dla Ciebie”Nie, ale możesz na nią wpływać, wchodząc w interakcje z okazjami, które lubisz. Pamiętaj również, że jeżeli nie lubisz okazji związanych np. z XBOX-em, a będziesz w nich aktywny to tego typu okazje również zostaną potraktowane jako Twoje zainteresowania.
Czy poprzednie zakładki zostaną wyłączoneNie, jeżeli po przetestowaniu uznasz, że w dalszym ciągu wolisz korzystać z “Nowych” lub “Gorących” będą one wciąż dostępne. Pamiętaj tylko o tym żeby w ustawieniach swojego konta zmienić domyślną stronę startową.
TO WSZYSTKO! Chętnie poznamy Twoją opinię
177 Komentarzy
sortowanie:Żadnych filtrów ograniczających nie można ustawić, chociażby na brak wstawek od danych użytkowników, czy brak okazji od piwniczaków z bielizną damską do zebrania plusów.
Brak usprawnionego kategoryzowania wrzucanych wstawek. Dla przykładu powiem, że laptopy z kartą graficzną RTX 3070 są automatycznie wrzucane do podkategorii z kartami graficznymi, aniżeli do laptopów. To tylko jeden przykład, bo sam siedzę głównie w laptopach i założę się, że to nie jedyny taki przypadek.
Brak możliwości JEDNOKROTNEJ zmiany oceny. Nie więcej, raz, wystarczy. Ludzie często idą za masówką i oceniają okazję bo widzą w gorących i po tytule wydaje się dość fajna. Przychodzi co do czego, to okazuje się zwykłym kłamstwem i nieprawdą, bo jednak coś jest płatne, a nie darmowe, a cała wstawka skopiowana z innego portalu, przykład? Proszę, nie będę gołosłowny: pepper.pl/share-deal-from-app/621654, a to tylko wstawka z wczoraj, takich jest setki, jak nie tysiące, nie są weryfikowane, bo oczywiście moderacja ma to w głębokim poważaniu i tak to leci.
Brak filtru wyłapującego bliźniaczo podobne wstawki. Mowa o wrzutkach tej samej rzeczy w tej samej cenie. Tak ciężko dorzucić słowa kluczowe powiązane z identycznymi aktywnymi okazjami, a nie tylko wyszukiwanie dubli pod kątem tego samego linku?
Brak filtru na cenę. W ustawieniach alertów wystarczyłoby wpisać nazwy lub powiązane keywordsy do danego przedmiotu i ustawić idealną dla nas cenę, przy której dopiero pojawiłoby się powiadomienie, nie sądzę, aby było to horrendalnie trudne do wykonania.
Robicie ze swojego portalu OLX i Allegro, aby tylko sprzedaż się zgadzała. Może od razu zacznijmy przeklejać wszystkie oferty ze sklepów z nadzieją, że pepperowicze coś zaplusują i ktoś to kupi? Już lepiej nie organizować żadnych konkursów i reniferów, ale żeby portal chodził w sposób, do jakiego został pierwotnie stworzony. (Edytowano)
* "...laptopy z kartą graficzną RTX 3070" – zachęcam do zawołania pod taką okazją @Pepper , dzięki temy możemy usprawniać automatyczne przypisywanie do grup jeżeli sami to przeoczymy,
* "...słowa kluczowe powiązane z identycznymi aktywnymi okazjami, a nie tylko wyszukiwanie dubli pod kątem tego samego linku?" – są plany na usprawnienie wykrywania dubli w tym roku, ale póki co nic wiążącego nie jestem w stanie przekazać.
Ciesze się,że są zmiany,ale nie na gorsze!
Usuńcie to albo przesuńcie na koniec.
Wyskakują mi oferty,które krytykowałem....
Na niektóre okazję wchodzi się dla beki, co nie znaczy, że jest się nimi zaintersowanym
Taa... Zaśmiecanie portalu jakimiś gówno okazjami. Porażka.
A najgorsze to wspomniane wyżej spermiarskie oferty, wszelaki komputerowy szajs w ilościach niepoliczalnych i poziom użytkowników. Uciekłam z wykopu, ale dosięgnął mnie i tutaj.
Nie za bardzo rozumiem określenie "idea śmietnika", chyba, że przeglądasz peppera byle wydać pieniądze na jakąkolwiek SUPEROKAZJE...
Nowość o których mowa wyżej spersonalizuje to za Ciebie. Chyba nie do końca zrozumiałaś o co tu chodzi 🙈
Tzn, obecna kolejność wygląda "Dla Ciebie" - "Gorące" - "Nowe" - "Komentowane"
Jest szansa na taką kolejność: "Gorące" - "Nowe" - "Komentowane" - "Dla Ciebie"?
Dużo wygodniej by się przeglądało jak dla mnie.
To jest tłumaczenie pozbawione sensu. Uważam, że zdecydowana większość wchodzi na portal nie szukając okazji z jakiejś konkretnej kategorii, a szukając okazji po prostu na coś ciekawego i często kupuje coś, czego w ogóle nie planowała. Rozumiem, że problemem jest tu pewna stagnacja zakładki "gorące", ale ustawienie jako głównej "dla ciebie" jest całkowicie bez sensu i nie załatwia sprawy. Zakładam raczej że diabeł tkwi w skrypcie i raczej chodzi o monetyzację jakiejś usługi. Sorry, ale takie tłumaczenie takich zmian skłania do takich podejrzeń.
Skutek tego będzie taki, że różnorodność ofert w zakładce "gorące" diametralnie się obniży ponieważ siłą rzeczy ilość użytkowników z niej korzystających będzie znacznie mniejsza. To się dzieje zawsze. Gdy jakiś portal zyskuje odpowiednią duża popularność, to zaczynają się pojawiać różne "dziwne" pomysły aż w końcu.. (Edytowano)
Nie wiem dlaczego otrzymuję powiadomienia o przecenie coca coli w Pierdziszowicach Dolnych, skoro mam zaznaczony tylko Kraków.