Znajdą się tutaj osoby, które jak ja posiadają Moto Edge 40 (moja akurat kupiona w sieci Play) i korzystają z usług Banku Millenium i Messengera?
Od dość długiego czasu mam problem z tymi dwoma aplikacjami.
Millenium
Płatność Blik bez kodu (np. na Allegro). Przychodzi powiadomienie, po kliknięciu pojawia się apka banku i koniecznością zalogowania (u mnie palcem). Po zalogowaniu apka odpala się w defaultowym widoku (co tam macie ustawione jako podstawowy widok), a widok do potwierdzenia płatności Blik nie wyświetla się. Ponadto na belce powiadomień widnieją dwa powiadomienia do potwierdzenia płatności Blik, ale kliknięcie w nie nie wywołuje okna do potwierdzenia płatności. Co ciekawe po wejściu w kod blik ten się nie ładuje. Muszę ubić apkę aby uzyskać dostęp do kodu Blik. Tymczasowym rozwiązaniem problemu (tymczasowym, bo już raz to zrobiłem i nie pomogło) jest reinstall aplikacji. Na pewno raz, może więcej udało mi się w ten sposób zapłacić, ale teraz problem znowu powrócił.
Messenger
Tutaj problem polega na tym, że nie otrzymuję powiadomień z aplikacji. Po wejściu do apki często na górze pojawia się napis \"Oczekiwanie na sieć\", lub dopiero po jej odpaleniu ładują się czaty, które miały faktycznie miejsce. Tutaj też po reinstalacji aplikacji chwilę jest ok (kilka/naście godzin), ale później problem znowu powraca.
Moim zdaniem nie jest to problem związany z aplikacjami, bardziej z samym oprogramowaniem Motoroli. W obu przypadkach rozwiązania takie jak wyłączenie zarządzaniem energią dla tych aplikacji nie pomoga.
Macie jakieś doświadczenia?","comment":[{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/17302017","author":{"@type":"Person","name":"Usunięty232720"},"datePublished":"2024-02-06T14:30:51.000Z","text":"Używasz jakiegoś VPN na telefonie albo aplikacji do blokowania reklam?
Jeśli odpowiedź na powyższe pytanie brzmi \"nie\", to może trzeba zgłosić problem do banku?"}],"commentCount":19,"interactionStatistic":0,"articleSection":"Zadaj pytanie"}