Opublikowano 30 listopada 2020

Media Expert - problem z odzyskaniem pieniędzy

Zamówiłem w Media Expert Xbox z gwarancją dostawy w dniu premiery. Pomimo zapewnień na infolinii, że towar zostanie doręczony, tak się nie stało. Poprosiłem o anulowanie zamówienia. Potwierdzenie anulowania otrzymałem 12.11.2020.
Jak dotąd ponad 2500 zł nie zostało mi zwrócone. Radzę zastanowić się nad jakimikolwiek zakupami w tym sklepie.
Aktualizacje społecznościowe

13 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika vincenty
    Egzekwuj telefonicznie i mailowo, coś zrobiłeś oprócz anulowania zamówienia?
  2. Awatar użytkownika HA4A
    Autor
    Tak, kontaktowałem się z infolinia po anulowaniu - Pani powiedziała, ze zwrot do 14 dni, ale zazwyczaj jest to szybciej. Niestety minęło 14 dni, wiec ponownie się skontaktowałem. Otrzymałem informacje ze wyjaśniają dlaczego nie otrzymałem zwrotu. 02.12.2020 złożyłem oficjalna reklamacje, bo dalej nic się nie wydarzyło... 03.12.2020 przyszły dwie informacje - jedna z reklamacji, ze została wystawiona korekta i środki zostaną zwrócone „niezwłocznie”, druga wiadomość od innej osoby, ze towar wrócił do ich magazynu 30.11.2020 i od tej daty liczą 14 dni na zrobienie korekty i „niezwłocznie” oddadzą pieniądze - tylko, ze ja nic nie odsyłałem ! Oni sami ze sklepu sobie przesłali, bo ja towaru nie odebrałem, bo go nie było ! Sklep masakra - OMIJAĆ ten sklep z daleka .
  3. Awatar użytkownika azbanalala
    Ten sklep tak działa po prostu - zamawiałem kilka razy, zawsze jakieś problemy dosłownie ze wszystkim związanym z obsługą klienta.
  4. Awatar użytkownika Duriel
    Idź do rzecznika praw konsumenta niech ci pismo do nich wystosuje, powinno pomóc, albo napisz im maila, że jeśli nie zwrócą Ci pieniędzy w ciągu 2-3dni to idziesz do takiego rzecznika, czasami postraszenie pomaga.
  5. Awatar użytkownika pawel.pyrcioch
    8956241-nsS4B.jpgNic to nie daje czekam na pieniądze tak samo jak kolega reklamacje złożyłem 20.09.2021 r. Chodzi o zakupioną lodówkę która okazała się produktem zepsutym. Technik firmy Beko wystosował pismo do Media Expert że nie da się jej naprawić. Na podstawie tego dział obsługi klienta po przyjęciu towaru na magazyn zlecił zwrot środków i wystawił Fakturę korygująca której nawet nie dostałem dn. 15.11.2021 r. Dzisiaj jest 13.01.2022 r. a pieniędzy dalej nie mam. Nie mam też faktury korygującej, ani informacji o przelewie. Za to mam po 2 maile dziennie z propozycjami zakupu.

    ZŁODZIEJE !!! TO SĄ ZŁODZIEJE !!!!
  6. Awatar użytkownika gaalami123
    To ja tylko dodam od siebie, że nic się nie zmieniło. Poza tym, że GWARANTUJĄ zwrot pieniędzy w 3 dni. A czekam od 28.10.2022r. na zwrot środków. Kontaktowałem sie telefonicznie kilka razy i napisałem reklamacje. Ze strony firmy brak kontaktu i jakiegokolwiek zainteresowania.11603508-SmzWl.jpg
    Awatar użytkownika Sandra_12
    Udało się odzyskać pieniądze? Obecnie znajduje się w analogicznej sytuacji, czekam na pieniądze z uznanej reklamacji od miesiąca, pomimo licznych telefonów i e-maili środków chyba nie zamierzają zwrócić.
  7. Awatar użytkownika yenfnbqee
    Federacja konsumentów - udziela porad, pisma nie mają żadnej mocy prawnej.
    Infolinia konsumencka - udziela porad.
    Stały sąd polubowny - ma moc sprawczą, procedura trwa jakiś czas, ale w zasadzie gwarantuje pozytywne rozwiązanie sprawy w takich przypadkach, jak opisujecie.

    Do tego sądu warto się przygotować korzystając z pomocy federacji lub pracowników infolinii.

    Do znalezienia w internecie.
  8. Awatar użytkownika marasfest
    akurat z media expert mam tylko pozytywne doświadczenia (wiadomo, każdy ma inne), ale w media markt zwlekali ze zwrotem środków, ponad dwa miesiące się szarpałem na infoliniach i kontakcie mailowym. Środki dostałem kilka dni po tym jak wysłałem im przedsądowe wezwanie do zapłaty. Zamiast się szczypać z mailami i infoliniami sugeruję wydać kilka złotych na list polecony z potwierdzeniem odbioru. Jeśli płaciliście kartą warto też złożyć reklamację w banku na obciążenie zwrotne. Jeśli macie decyzję o zwrocie środków, a wspomnianego zwrotu nie dostaliście dostatecznie długo, to macie taką możliwość - to również działa całkiem sprawnie. Trochę trzeba poczekać i naklikać się we wniosku (przynajmniej w mbanku tak jest).
  9. Awatar użytkownika dziadek1985
    Zachowują się jak firma krzak. Ja już prawie miesiąc upominam się o zwrot kasy za zamówienie, które złożyłem, opłaciłem i je anulowałem. Za każdym razem jak dzwonię to opowiadają coraz to inne historyjki, a kasy jak nie było, tak nie ma. Raz kazali mi składać reklamację, złożyłem, kolejnego dnia dostałem maila, że do mojej reklamacji został przypisany opiekun, który poinformuje w ciągu 2 dni roboczych o postępach w reklamacji. Cisza. Sam po raz kolejny zadzwoniłem i kolejna bajeczka pewnie wymyślona na poczekaniu. Nigdy więcej zakupów w tym sklepie...
  10. Awatar użytkownika smerfi4_
    Ja czekam na pieniądze z Media Expert od sierpnia 2022 roku. Nikt nie jest łaskawy odpisywać na wiadomości, Rzecznika Konsumenta też olali mówiąc mu, że tak tak, sprawa zakończona, wszystko ok. A pieniędzy dalej nie ma. To cud jak ktoś odpisze na wiadomość po kilku tygodniach lub nawet miesiącach. Do osób na infolinii nic nie mam - oni nie maja decyzyjności. Ale dział wsparcia klienta to dno totalne. Nigdy więcej tam nic nie kupię i nie polecam nikomu robić tam zakupów. Jest wiele innych sklepów z lepszą obsługą i poważniejszym podejściem do klienta.
  11. Awatar użytkownika Tomasz_Drozdz
    Witajcie , proszę o informacje czy udało się odzyskać pieniądze, jak tak to co zadziałało? jak nie to myślał ktoś o zgłoszeniu zbiorowym ?
  12. Awatar użytkownika Slawek_Hi
    Witam.. U mnie taka sytuacja w media... Kupiłem hulajnoge za 3 tys.. Miesiąc później siadło zasilanie.. Wysłali do naprawy która trwała 4 miesiące.. Po miesiącu znów to samo.. Wysłali na 3 tyg.. I trzeci raz znów w serwisie miesiąc już... Pierwszy raz poszło jako gwarancja bo oczywiście w sklepie powiedzieli ze tylko tak się da.. Ale później zadzwoniłem do adwokata który poinformował mnie o rękojmi.
    I kiedy przy drugim razie próby naprawy poinformowałem o rozmowie z adwokatem i o moim prawie..nagle sprzedawca stał się bardzo miły... Chcę zwrotu pieniędzy ale dalej walczę z nimi.. Najgorszy sklep już nic tam nigdy nie kupię..
Awatar użytkownika