Opublikowano 24 stycznia 2024

Mailboxde - co, jeśli nie chcę, by odbierali paczkę?

Cześć - jak w tytule, czy ktoś z Was miał sytuację, w której nie chcieliście, by pośrednik odbierał wysłaną już przez nadawcę paczkę? Skontaktuję się na pewno z obsługą mailboxa, ale jestem ciekaw, jak z reguły w takich przypadkach postępują. Co, jeżeli klient rezygnuje z zamówienia przed dostawą lub, tak jak w moim przypadku, sklep błędnie nadał przesyłkę i prosi, by po prostu jej nie odbierać?
Aktualizacje społecznościowe

3 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Clean_Johnny_YT
    Autor
    Widzę też, że paczka została nadana DPD, więc a nuż w ostateczności będzie ją można przekierować na jakiś automat paczkowy, jeśli w DE takowe ten przewoźnik również posiada, i po upływie czasu na odbiór zabiorą ją z powrotem do nadawcy.
    Tak czy owak, ciekaw jestem, jak sam Mailboxde się w takich sytuacjach zachowuje z Waszego doświadczenia.
    Awatar użytkownika leeloo
    obstawiam ze nawet nie odpowiedza