Opublikowano 17 kwietnia 2024

Kupiłem coś, sprzedawca anulował zamówienie i twierdzi, że tego nie ma

Czy ktoś wie więcej czy cokowlwiek z tym się da zrobić i jakie mam prawa?
Szybka lektura w sieci pokazuje, że realnie żadne - póki nie przyłapię go, że ma ten produkt w ofercie, tylko drożej, to nie można nic zrobić?
Aktualizacje społecznościowe

11 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Krodzango
    Opisz lepiej sprawę, bo średnio wiadomo o co chodzi.
    Awatar użytkownika Rrr_Kkk
    Pewnie o błąd cenowy i chce coś wyżebrać
  2. Awatar użytkownika jan_karolek
    ogólnie są sytuacje kiedy sprzedawca może anulować bez konsekwencji; przykładowy błąd cenowy nie powinien być powodem do anulowania umowy, bo sprzedawca-przedsiębiorca jest profesjonalistą i przyjmuje się, że nie powinien robić takich błędów

    ale no, jeśli uważasz, że Twój przypadek to było nieuzasadnione niewykonanie umowy, a sprzedawca nie współpracuje, to zostaje Ci wejście na drogę prawną - pozew :))