Opublikowano 31 grudnia 2023

Jak najlepiej zareklamować zasilacz?

zasilacz Gigabyte UD850GM PG5 850W 80 Plus Gold ATX 3.0 (tak, wiem. Pomińmy dyskusję o tym, że to szrot)
Cewki piszczą nawet na wyłączonym PC. Minęły już 2 tyg od zakupu. Zakup w x-kom.
-reklamować w sklepie czy u producenta?
-żądać naprawy czy wymiany na nowy?
Aktualizacje społecznościowe

9 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika jan_karolek
    ja bym reklamowal u sprzedawcy
    sklep i tak potem to pewnie wysle do producenta ale tutaj bedziesz mial opcje poprosic o zwrot pieniedzy jesli po naprawie/wymianie znowu nie bedzie dzialac prawidlowo

    a żądanie to wszystko jedno bo sklep i tak zrobi co chce, zgodnie ze swoim jakims wewnetrznym procesem
    (chociaz nie mam doswiadczenia z xkom, moze u nich jest inaczej)
    Awatar użytkownika mrowka
    Też bym oddał do sklepu na rękojmię z powodu wady fabrycznej czyli niezgodności produktu z umową. Wtedy sklep odpowiada a nie producent i na ogół cała sprawa trwa krócej bo mają chyba 14 czy 15dni na odpowiedź.

    No a nowy polecam zdecydowanie MSI A850g
  2. Awatar użytkownika modessef1
    Autor
    Dzięki za pomoc. Wypełniłem formularz na stronie x-kom. Wybrałem opcję rękojmi ze zwrotem pieniędzy jako oczekiwanym sposobem rozwiązania sprawy
  3. Awatar użytkownika TomWasi
    Na x-komie to piszesz reklamację i od razu powinni zaoferować naprawę, a jak odmówisz to nówkę dadzą, a tą z naprawy wrzucą na outlet.
  4. Awatar użytkownika modessef1
    Autor
    X-kom zaakceptował reklamację i zwrócił środki. Dzięki za pomoc
Awatar użytkownika