Ty oddałeś do sklepu, to sklep powinien zagwarantować Ci zwrot dokładnie Twojego urządzenia, kompletnego. Niech się użerają z serwisem. Wystosuj żądanie na piśmie. Uzasadnij to obniżoną wartością niekompletnego sprzętu.
Ja się bujam teraz z badziewnym media-expertem, sytuacja podobna. Sklep potwierdził, że sprzęt jest uszkodzony, odesłał do serwisu producenta, który uznał, że jest nienaprawialny, po czym sprzęt podobno zezłomował. Sklep się wypina, że nie mają sprzętu na wymianę, więc mogą mi tylko zaproponować zwrot kasy (po mocno promocyjnej, wyprzedażowej cenie). Nikt się mnie nawet nie zapytał, co mają ze sprzętem zrobić.
Zawsze masz infolinię konsumencką prowadzoną pod skrzydłami UOKiKu. Telefonicznie idzie szybciej, ja wolę mailowo, bo wtedy masz wszystko czarno na białym, aczkolwiek znacznie wolniej. No i jakiś czas temu jak pytałem, to dostałem odpowiedź z odwołaniami do konkretnych przepisów, tym razem mam wrażenie, że odpowiedź była raczej z gatunku 'spadaj'... Nawet nie odpowiedzieli mi na pytanie, czy bez porozumienia ze mną mogli zadecydować o utylizacji sprzętu."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/17712167","author":{"@type":"Person","name":"tayjkt"},"datePublished":"2024-03-06T14:41:36.000Z","text":"nie ma obowiązku wysyłania w oryginalnym opakowaniu i zazwyczaj w regulaminie jest informacja, że produkt może być zwrócony w innym opakowaniu.
Więc jak chce się zachować opakowanie to lepiej wysyłać w innym kartonie."}],"commentCount":16,"interactionStatistic":0,"articleSection":"Zadaj pytanie"}