Niestety, ta dyskusja już wygasła
Opublikowano 16 lipca 2023

Free Now - absurdalnie wysoka ostateczna cena za przejazd

Cześć,
W dniu wczorajszym jechałam taksówką Free Now, odległość około 6km. Miałam kod rabatowy, za przejazd miałam zapłacić niecałe 15zł. W dniu dzisiejszym sprawdziłam konto w aplikacji Free Now i konto w banku i zdębiałam - nie wiem, czy to błąd aplikacji, czy kierowcy - w aplikacji widnieje kwota za przejazd na niecałe 1500zł! I też tyle pobrało mi z konta. Oczywiście infolinii nie mają, na wiadomość z obsługi klienta mam czekać do 72h. Strasznie martwię się, że nie dostanę zwrotu pieniędzy bo nie mam żadnego dowodu, że przejazd miał kosztować mniej, oprócz dwóch pobranych opłat z konta - na 25zł (może to być kwota którą oni preautoryzują, bez kodu rabatowego na te 10zł) oraz na 1465zł. Nigdzie nie mogę znaleźć informacji, jakoby ktoś miał podobną do mnie sytuację...
Oczywiście kierowca nie mówi ani po polsku, ani po angielsku i finalnie wyłączył telefon. Nigdy więcej tej gównoaplikacji...
Aktualizacje społecznościowe

16 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika PeRsEcUtOr
    [deleted]
    Awatar użytkownika milenchen
    Autor
    Już sobie ulżyłeś?
  2. Awatar użytkownika 1234sdg131
    Uruchom charge back, ale sytuacja raczej przeciągnie się w czasie, jeśli free now Nie przyzna się do błędu.
  3. Awatar użytkownika asimply
    Trochę dziwne, bo u nich jak dobrze pamiętam z góry płaci się. Nie zwróciłaś uwagi jaka była kwota? To była transakcja kartowa?
    Awatar użytkownika milenchen
    Autor
    Zapłaciłam Google Pay. Przy zamawianiu przejazdu pokazywało 14zł z groszami - miałam jakąś zniżkę. Wg preautoryzacyjnego pobrania z konta (mam fakturę też na to) bez znizki powinno wyjść 25zł - oni zawsze blokują kwotę bez znizki, a potem odsyłają różnicę w kwocie. Tylko, że mi nie odesłali, a pobrali dodatkowo 1465zł. (Edytowano)
  4. Awatar użytkownika yenfnbqee
    Infolinia konsumencka na uokik.gov.pl jutro telefon z rana i dokładnie wytłumaczą Ci co i jak
  5. Awatar użytkownika Mmmajki
    Udało się coś wyjaśnić?
    Awatar użytkownika milenchen
    Autor
    Tak, trwało to 5 dni od zgłoszenia i musiałam się upomnieć na ich Facebooku - ktoś napisał, że najlepiej właśnie kontaktować się z nimi przez messenger, oprócz zgłoszenia reklamacji - ale wszystko zwrócili i przeprosili.
Awatar użytkownika