

paź 28. 2023
Cześć, zamówiłem jakiś czas temu na amejzonie dysona dla mojej drugiej połowy, która suszyła mi o to głowę (hehe). Okazało się że do jej typu włosów one się nie nadają i nie chcą krecic. Zgłosiłem zwrot i wydrukowałem etykietę po czym tego samego dnia dostałem od razu kasę na konto (płaciłem blikiem). Napisałem do supportu i powiedzieli że sprzedawca jest zewnętrzny i nie trzeba oddawać tego Dysona. Moje pytanie jest, czy zawsze tak jest i można sobie kupować i nie zwracać sprzętu czy to była jakaś jednorazowa akcja? Nie ukrywam zdziwienia, gdyż sprzęt za 3k został w domu i kasa wróciła… Nie wiem czy mam go odsprzedać teraz czy ta firma nie zgłosi się za tydzień że jednak go chce z powrotem
Aktualizacje społecznościowe
Kategorie
Dyskusje Aktywność
10 Komentarzy
sortowanie: