Czy ktoś wie gdzie wysłać reklamacje NIKE.com?

5
cze 5. 2020
Zepsuły mi się buty kupione na nike.com, na stronie nie ma nawet wzmianki o procesie reklamacji. Na infolinie nie idzie się dodzwonić. Nigdzie nie ma żadnego adresu. Ktoś był w takiej sytuacji albo wie co powinienem zrobić?
Aktualizacje społecznościowe
5 Komentarzy
nike.com/pl/…-ue


"Jak zwrócić uszkodzony lub wadliwy produkt?
Kładziemy duży nacisk na doskonałą jakość wszystkich naszych produktów. Jeśli produkt jest uszkodzony lub wadliwy i minęło mniej niż 30 dni od zakupu, wybierz jedną z powyższych opcji, aby go zwrócić. Jeśli od zakupu minęło więcej niż 30 dni, skontaktuj się z nami, aby zwrócić produkt. Wadliwe lub wybrakowane produkty można zwrócić z ważnym dowodem zakupu w ciągu 2 lat od daty dostawy lub daty zakupu w sklepie stacjonarnym. Niektóre produkty Nike podlegają specjalnym gwarancjom na piśmie. Przeczytaj informacje zawarte na etykiecie, naszywce lub w karcie gwarancyjnej produktu, aby znaleźć wytyczne dotyczące zwrotu."
skontaktuj się z nami nie istnieje. Trzeba pisać do nich przez formularz, którego nie ma. Karty gwarancyjnej, etykiet czy naszywki też nie ma...
Musisz się z nimi skontaktować, innej opcji nie ma. Niestety, ale przez tego wirusa jest to bardzo utrudnione.
Reklamowac chyba tez mozesz przez oficjalne sklepy NIKE
jaacekes05/06/2020 22:30

Reklamowac chyba tez mozesz przez oficjalne sklepy NIKE


Ale nie ma w Polsce oficjalnych sklepów nike
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst