Zepsuły mi się buty kupione na nike.com, na stronie nie ma nawet wzmianki o procesie reklamacji. Na infolinie nie idzie się dodzwonić. Nigdzie nie ma żadnego adresu. Ktoś był w takiej sytuacji albo wie co powinienem zrobić?
Niestety wracam ze sklepu Nike i nie u nich zakupione reklamacji nie …Niestety wracam ze sklepu Nike i nie u nich zakupione reklamacji nie przyjmie...Dla mnie porażka...
Jedyna opcja to dodzwonić się do nich na infolinię i oni generują numer reklamacji. Mi po 2 miesiącach udało się dodzwonić i oddali kasę.
"Jak zwrócić uszkodzony lub wadliwy produkt? Kładziemy duży nacisk na doskonałą jakość wszystkich naszych produktów. Jeśli produkt jest uszkodzony lub wadliwy i minęło mniej niż 30 dni od zakupu, wybierz jedną z powyższych opcji, aby go zwrócić. Jeśli od zakupu minęło więcej niż 30 dni, skontaktuj się z nami, aby zwrócić produkt. Wadliwe lub wybrakowane produkty można zwrócić z ważnym dowodem zakupu w ciągu 2 lat od daty dostawy lub daty zakupu w sklepie stacjonarnym. Niektóre produkty Nike podlegają specjalnym gwarancjom na piśmie. Przeczytaj informacje zawarte na etykiecie, naszywce lub w karcie gwarancyjnej produktu, aby znaleźć wytyczne dotyczące zwrotu."
Autor
skontaktuj się z nami nie istnieje. Trzeba pisać do nich przez formularz, którego nie ma. Karty gwarancyjnej, etykiet czy naszywki też nie ma...
Musisz się z nimi skontaktować, innej opcji nie ma. Niestety, ale przez tego wirusa jest to bardzo utrudnione.
Reklamowac chyba tez mozesz przez oficjalne sklepy NIKE
Niestety wracam ze sklepu Nike i nie u nich zakupione reklamacji nie …Niestety wracam ze sklepu Nike i nie u nich zakupione reklamacji nie przyjmie...Dla mnie porażka...
Ale jaka porażka? Wystarczyło poczytać komentarze wyżej i byś wiedziała, ze nie możesz zareklamować butów zakupionych na nike.com w polskich sklepach. Ponieważ to nie są oficjalne salony nike, a po prostu franczyza. To tak jakbyś chciała zareklamować produkt z biedronki w lidlu
Jedyna opcja to dodzwonić się do nich na infolinię i oni generują numer rek …Jedyna opcja to dodzwonić się do nich na infolinię i oni generują numer reklamacji. Mi po 2 miesiącach udało się dodzwonić i oddali kasę.
Czy do tego potrzebowałeś fakturę, którą wysyłają w mailu ? Chciałbym zareklamować buty kupione w lutym, a moja poczta mailowa chomikuje wiadomości do 3 mies. wstecz. Znam numer zamówienia, mam potwierdzenie z banku płatności kartą, mam screenshot z profilu z ukazanym zamówieniem, mam druczek który wrzucili do paczki ( wygląda jak potwierdzenia zamówienia, ale nadal nie jest to faktura ! ) i nie wiem czy to mi wystarczy...
Czy do tego potrzebowałeś fakturę, którą wysyłają w mailu ? Chciałbym zarek …Czy do tego potrzebowałeś fakturę, którą wysyłają w mailu ? Chciałbym zareklamować buty kupione w lutym, a moja poczta mailowa chomikuje wiadomości do 3 mies. wstecz. Znam numer zamówienia, mam potwierdzenie z banku płatności kartą, mam screenshot z profilu z ukazanym zamówieniem, mam druczek który wrzucili do paczki ( wygląda jak potwierdzenia zamówienia, ale nadal nie jest to faktura ! ) i nie wiem czy to mi wystarczy...
wydaje mi się że na pewnym etapie prosili mnie o przesłanie skanu faktury, ale próboj może akurat uda Ci się bez tego. Spróbuj się zalogować też na konto nike.com jeśli dokonywałeś tam wszystkiego przez zalogowane konto to sama aplikacja będzie posiadać kopie twojej faktury
wydaje mi się że na pewnym etapie prosili mnie o przesłanie skanu faktury, …wydaje mi się że na pewnym etapie prosili mnie o przesłanie skanu faktury, ale próboj może akurat uda Ci się bez tego. Spróbuj się zalogować też na konto nike.com jeśli dokonywałeś tam wszystkiego przez zalogowane konto to sama aplikacja będzie posiadać kopie twojej faktury
No właśnie problem w tym że nie posiada :/. Wchodziłem i na aplikację, i na stronkę przez komputer. Nigdzie przy zamówieniach nie ma odnośników do faktur. Tylko przez maila.
Autor
no ale jak masz w aplikacji potwierdzone to oni będą traktować to jako dowód zakupu. Oni widzą po mailu co masz zakupione. Dzwon do nich powinno się udać
Ja chciałem dzisiaj zwrócić Nike AM720 i do zweryfikowania potrzeby adres email, imię i nazwisko. Wtedy na właściwy mail wysyła formularz reklamacyjny i mailowo z jednym z pracowników rozwiązujesz problem.
Jedyna opcja to dodzwonić się do nich na infolinię i oni generują numer rek …Jedyna opcja to dodzwonić się do nich na infolinię i oni generują numer reklamacji. Mi po 2 miesiącach udało się dodzwonić i oddali kasę.
Nie pamiętam uznanej reklamacji na buty xd więc teraz popsuły mi się AirMaxy w sumie z jednej z okazji z pepperka, mówisz, że warto spróbować z ich Chatem?
Dodzwoniłem się i bardzo miła Pani kazała mi odpowiedzieć na maila, który od nich dostanę. Dostałem maila gdzie trzeba było odp na pytania i dodać zdjęcia uszkodzonych butów. Jeszcze tego samego dnia miałem dostać od nich etykietę i formularz reklamacyjny. Po ponad półtorej tygodnia dalej nic nie dostanę. Po ponownym kontakcie Pan powiedział mi że zgłoszenie jest w trakcie i że może potrwać to kilka dni. Jak do tej pory nadal nic a ciągle powtarzają się. Dla mnie totalna porażka.
I co zwróciłes buty w końcu?
Jeżeli masz problem z reklamacją butów Nike to dobrze zostało to opisane na tej stronie: karol-pesta.pl/rek…ke/
18 Komentarzy
sortowanie:Jedyna opcja to dodzwonić się do nich na infolinię i oni generują numer reklamacji. Mi po 2 miesiącach udało się dodzwonić i oddali kasę.
"Jak zwrócić uszkodzony lub wadliwy produkt?
Kładziemy duży nacisk na doskonałą jakość wszystkich naszych produktów. Jeśli produkt jest uszkodzony lub wadliwy i minęło mniej niż 30 dni od zakupu, wybierz jedną z powyższych opcji, aby go zwrócić. Jeśli od zakupu minęło więcej niż 30 dni, skontaktuj się z nami, aby zwrócić produkt. Wadliwe lub wybrakowane produkty można zwrócić z ważnym dowodem zakupu w ciągu 2 lat od daty dostawy lub daty zakupu w sklepie stacjonarnym. Niektóre produkty Nike podlegają specjalnym gwarancjom na piśmie. Przeczytaj informacje zawarte na etykiecie, naszywce lub w karcie gwarancyjnej produktu, aby znaleźć wytyczne dotyczące zwrotu."
Ale nie ma w Polsce oficjalnych sklepów nike
Ale jaka porażka? Wystarczyło poczytać komentarze wyżej i byś wiedziała, ze nie możesz zareklamować butów zakupionych na nike.com w polskich sklepach. Ponieważ to nie są oficjalne salony nike, a po prostu franczyza. To tak jakbyś chciała zareklamować produkt z biedronki w lidlu
Czy do tego potrzebowałeś fakturę, którą wysyłają w mailu ? Chciałbym zareklamować buty kupione w lutym, a moja poczta mailowa chomikuje wiadomości do 3 mies. wstecz. Znam numer zamówienia, mam potwierdzenie z banku płatności kartą, mam screenshot z profilu z ukazanym zamówieniem, mam druczek który wrzucili do paczki ( wygląda jak potwierdzenia zamówienia, ale nadal nie jest to faktura ! ) i nie wiem czy to mi wystarczy...
wydaje mi się że na pewnym etapie prosili mnie o przesłanie skanu faktury, ale próboj może akurat uda Ci się bez tego. Spróbuj się zalogować też na konto nike.com jeśli dokonywałeś tam wszystkiego przez zalogowane konto to sama aplikacja będzie posiadać kopie twojej faktury
No właśnie problem w tym że nie posiada :/. Wchodziłem i na aplikację, i na stronkę przez komputer. Nigdzie przy zamówieniach nie ma odnośników do faktur. Tylko przez maila.
Nie pamiętam uznanej reklamacji na buty xd więc teraz popsuły mi się AirMaxy w sumie z jednej z okazji z pepperka, mówisz, że warto spróbować z ich Chatem?