Opublikowano 2 grudnia 2023

Czas oczekiwania na reklamacje Lidl

Dzień dobry
Mam pytanie, jak długo czekaliście na odpowiedź Lidla odnośnie reklamowej rzeczy z tytułu gwarancji? Czekam już dwa miesiące
Aktualizacje społecznościowe

8 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Chucky
    O panie to już raczej Ci ja uznali .

    Jakie urządzenie ?
    Awatar użytkownika Shandy
    Autor
    Odkurzacz piorący PWS20 B2
  2. Awatar użytkownika maaac
    Zgłoszenie z tytułu gwarancji do Lidla czy do serwisu wskazanego w gwarancji? Jak w tym roku wysłałem zgłoszenie przez Lidla, to zapytali, czy chcę to załatwiać przez nich (potrwa dłużej), czy bezpośrednio do wskazanego serwisu od danej rzeczy. Zdecydowałem wysłać zgłoszenie do serwisu - odpowiedź przyszła chyba w ciągu 2 czy 3 dni, że przyślą nowy towar do max 3 tygodni. I faktycznie dostałem nowy namiot oraz sztalugę składaną przenośną - towar był wysłany jakoś pod koniec tego okresu 3 tygodni. Reklamowanych rzeczy nie musiałem nawet odsyłać.
  3. Awatar użytkownika Articuno
    Te odkurzacze jadą do Niemiec, ten serwis jest tragiczny. Ten odkurzacz też. Przyślą korektę oddadzą kase ale nikt nie wie kiedy... Oni już mogli wysłać korektę do Lidla to Lidl przeciąga albo zapomnieli. Najlepiej pisać na serwis i do Lidla
  4. Awatar użytkownika ewelina.jankowska
    Też czekam 2 miesiace za rozpatrzeniem rejlamacji, zgłoszenie zostało przyjęte 24 października i cisza, a już 3 razy dzwoniłam na infolinię się przypomnieć. Serwis napisał do mnie tylko żebym podała numer seryjny urządzenia, podałam i dalej cisza... nie wiem gdzie mogę się poskarżyć...
Awatar użytkownika