Opublikowano godzinę temu

Anulowany cashback Picodi

Cześć. Kupiłem ostatnio konsolę w RTV Euro AGD. Specjalnie zarejestrowałem się w Picodi, żeby skorzystać z podwyższonego cashbacku na start 10% do 100zł (czyli 100zł). Aktywowałem cashback, zrobiłem wszystko, jak trzeba. Około godziny po kupieniu transakcja została przypisana do mojego konta Picodi jako oczekująca, jednak kilka dni później została odrzucona. Napisałem do supportu i dostałem durną formułkę:
"Sprawdziliśmy status transakcji z naszym partnerem i jest ona przypisana do innego źródła.
Najczęściej dzieje się tak w przypadku gdy produkty są dodane do koszyka przed przejściem z Picodi lub klikniete zostają reklamy po przejściu z Picodi.
W takim przypadku nie mamy możliwości odzyskania cashbacku.".
Ze swojej strony zrobiłem wszystko jak należy. Jak chodzi o nich natomiast, to jest jedna rzecz, która potencjalnie podchodzi pod to, co jest napisane w w/w odpowiedzi (mówię o fragmencie z "innym źródlem") - mianowicie wtyczka (to rozwijane okienko, jak się klinie w plugin) co kilka minut wyświetla z powrotem przycisk "aktywuj cashback". Tak jakby włączony wcześniej cashback się resetował. No sorry, ale wypełnienie wszystkich danych trwa. To jest czyste łajdactwo (pozdrawiam moderatorów Pepperka ) jeżeli uprawiają taką praktykę w tym celu, żeby te największe transakcje (bo one często trwają najdłużej, też dlatego, że człowiek milion razy sprawdza, czy wszystko dobrze wpisane itd) można było udupiać.
Czy miał ktoś podobny problem? Co można zrobić w takim przypadku? Gdybym wiedział, że może polecieć tego typu wał, to bym sobie zrobił normalny cashback 2-3%, który też by mi dał przecież powyżej 40zł a może i więcej (czyli też bardzo solidnie), a tak mam okrągłe 0. Nie mam zamiaru po prostu tego zostawić.
Aktualizacje społecznościowe

Kategorie

1 Komentarz

Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Articuno
    Ja zrozumiałem z tego że konsola już w koszyku była wcześniej, potem żeś przeszedł z Picodi do sklepu i kupiłeś konsole która już była koszyku.