\"Sprawdziliśmy status transakcji z naszym partnerem i jest ona przypisana do innego źródła.
Najczęściej dzieje się tak w przypadku gdy produkty są dodane do koszyka przed przejściem z Picodi lub klikniete zostają reklamy po przejściu z Picodi.
W takim przypadku nie mamy możliwości odzyskania cashbacku.\".
Ze swojej strony zrobiłem wszystko jak należy. Jak chodzi o nich natomiast, to jest jedna rzecz, która potencjalnie podchodzi pod to, co jest napisane w w/w odpowiedzi (mówię o fragmencie z \"innym źródlem\") - mianowicie wtyczka (to rozwijane okienko, jak się klinie w plugin) co kilka minut wyświetla z powrotem przycisk \"aktywuj cashback\". Tak jakby włączony wcześniej cashback się resetował. No sorry, ale wypełnienie wszystkich danych trwa. To jest czyste łajdactwo (pozdrawiam moderatorów Pepperka ) jeżeli uprawiają taką praktykę w tym celu, żeby te największe transakcje (bo one często trwają najdłużej, też dlatego, że człowiek milion razy sprawdza, czy wszystko dobrze wpisane itd) można było udupiać.
Czy miał ktoś podobny problem? Co można zrobić w takim przypadku? Gdybym wiedział, że może polecieć tego typu wał, to bym sobie zrobił normalny cashback 2-3%, który też by mi dał przecież powyżej 40zł a może i więcej (czyli też bardzo solidnie), a tak mam okrągłe 0. Nie mam zamiaru po prostu tego zostawić.","comment":[{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/16503763","author":{"@type":"Person","name":"Articuno"},"datePublished":"2023-12-13T12:54:22.000Z","text":"Ja zrozumiałem z tego że konsola już w koszyku była wcześniej, potem żeś przeszedł z Picodi do sklepu i kupiłeś konsole która już była koszyku."}],"commentCount":1,"interactionStatistic":0,"articleSection":"Oszczędzanie pieniędzy: wskazówki i porady"}