

lis 15. 2023
Cześć
Pod koniec zeszłego miesiąca kupiłem Samsunga S23 256 w wersji Enterprise Edition. Potrzebowałem telefonu z pewnego źródła, miałem trochę pln na karcie podarunkowej, a także zależało mi na dłuższej gwarancji (przysługują 3 lata gwarancji w wersji EE), bo tel bardzo mi pasuje i chcę, żeby został ze mną dłużej, także dopłaciłem te 300zł względem zwykłego S23 256.
Karta podarunkowa liczy się jedynie, kiedy zakupu dokonujemy bezpośrednio od Amazon Polska, czyli realizują i sprzedają oni, tak że tym bardziej byłem pewny zakupu. Ale dla pewności napisałem do BOK (była to ostatnia dostępna sztuka), czy tel na pewno nowy, sprawny i z PL dystrybucji. Dostałem odp, że oczywiście, innych nie sprzedają. Niestety nie zrobiłem screena, nie miałem żadnych obaw w sumie co do tego. Od nich zapisują się rozmowy z czatu na mailu?
Generalnie telefon dotarł z małym opóźnieniem, wszytko nowe i zaplombowane, służy aż miło. Zawczasu dokupiłem case i folię ochronną, transfer danych z S20fe5g też super sprawa.
Na koncie Samsunga od razu widniał jako moje urządzenie, ale dopiero po jakimś czasie spojrzałem, że sugerowana data gwarancji kończy się w bodajże w lipcu a nie październiku. Tym samym postanowiłem go zarejestrować i dodać fakturę z Amazon, żeby potwierdzić wszystko. Ale po jakimś czasie nic się nie zmieniło, więc skorzystałem z BOK Samsunga, na czacie wszystko podałem typu IMEI itp, a w odpowiedzi dostaję info, że urządzenie jest z WŁOSKIEJ dystrybucji i gwarancja nie jest respektowana na terenie PL i powinienem reklamować.
Zaskoczenie mocno, czy to że jest z Włoch (paczka jechała z niemieckiego magazynu) czy to, że gwarancja nie działa u nas, jak urządzenie jest z innego europejskiego lub unijnego rynku.
Amazon daje 2 lata gwarancji, na 3 rok już do Samsunga nie mogę się zgłosić w razie czego.
Ktoś był w podobnej sytuacji?:/
Pod koniec zeszłego miesiąca kupiłem Samsunga S23 256 w wersji Enterprise Edition. Potrzebowałem telefonu z pewnego źródła, miałem trochę pln na karcie podarunkowej, a także zależało mi na dłuższej gwarancji (przysługują 3 lata gwarancji w wersji EE), bo tel bardzo mi pasuje i chcę, żeby został ze mną dłużej, także dopłaciłem te 300zł względem zwykłego S23 256.
Karta podarunkowa liczy się jedynie, kiedy zakupu dokonujemy bezpośrednio od Amazon Polska, czyli realizują i sprzedają oni, tak że tym bardziej byłem pewny zakupu. Ale dla pewności napisałem do BOK (była to ostatnia dostępna sztuka), czy tel na pewno nowy, sprawny i z PL dystrybucji. Dostałem odp, że oczywiście, innych nie sprzedają. Niestety nie zrobiłem screena, nie miałem żadnych obaw w sumie co do tego. Od nich zapisują się rozmowy z czatu na mailu?
Generalnie telefon dotarł z małym opóźnieniem, wszytko nowe i zaplombowane, służy aż miło. Zawczasu dokupiłem case i folię ochronną, transfer danych z S20fe5g też super sprawa.
Na koncie Samsunga od razu widniał jako moje urządzenie, ale dopiero po jakimś czasie spojrzałem, że sugerowana data gwarancji kończy się w bodajże w lipcu a nie październiku. Tym samym postanowiłem go zarejestrować i dodać fakturę z Amazon, żeby potwierdzić wszystko. Ale po jakimś czasie nic się nie zmieniło, więc skorzystałem z BOK Samsunga, na czacie wszystko podałem typu IMEI itp, a w odpowiedzi dostaję info, że urządzenie jest z WŁOSKIEJ dystrybucji i gwarancja nie jest respektowana na terenie PL i powinienem reklamować.
Zaskoczenie mocno, czy to że jest z Włoch (paczka jechała z niemieckiego magazynu) czy to, że gwarancja nie działa u nas, jak urządzenie jest z innego europejskiego lub unijnego rynku.
Amazon daje 2 lata gwarancji, na 3 rok już do Samsunga nie mogę się zgłosić w razie czego.
Ktoś był w podobnej sytuacji?:/
Aktualizacje społecznościowe
Kategorie
Dyskusje Aktywność
3 Komentarze
sortowanie:A posiadasz swój s21fe czy sprzedałeś już? Jak w ogóle wtedy ze sprzedażą takiego telefonu, po gwarancji ma to jakieś znaczenie, ale przed chyba jak najbardziej?:/