Opublikowano 7 godzin temu

Amazon.pl i ograniczanie kontaktu z supportem

halko czy ktoś ma nadal czasem problemy żeby skontaktować się z supportem? u mnie wygląda to tak jak na screenshocie w przypadku czatu + jak zamówię połączenie telefoniczne to słyszę "nasze polskojęzyczne linie są teraz nieczynne. Nasze linie są czynne od 6:00 do 0:00 od poniedziałku do niedzieli..." a tymczasem jest 17:00 :)))

trochę irytujące już to się robi - potrzebuje do nich napisać nie wiem raz w miesiącu i akurat jakaś krypto blokada
dodam, że mam aktywne konto, żadnych ostrzeżeń, a ta "blokada" pojawia się w losowych momentach po czym następnym razem wszystko działa normalnie

806874_1.jpg
Aktualizacje społecznościowe

4 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika jan_karolek
    Autor
    miałem teorię, że to się dzieje kiedy mają duży ruch, ale jak zadzwoniłem na numer infolinii to nie czekałem nawet 3 sekund na konsultanta

    no i pytałem się supportu o co chodzi, odpowiedzi były takie: "nie mam informacji o żadnych problemach techniczncych", "jest pan pierwszą osobą, która coś takiego zgłasza", "proszę zaktualizować aplikację/skontaktować się z dostawcą internetu" (xdd naprawde)
  2. Awatar użytkownika voodoo69
    Shadow ban
    Zapewne się o coś upominasz
    to tak, żeby im buły nie zawracać (Edytowano)
    Awatar użytkownika jan_karolek
    Autor
    no to by miało jakiś sens, ale ja do nich piszę raz na miesiąc albo rzadziej, jak mi się zgubi/opóźni jakieś zamówienie

    druga sprawa, w takim razie czemu na następny dzień znowu działa?