Opublikowano 7 lutego 2024

Amazon.it - wysyłka iPhone na gwarancję.

Cześć wam,

Czy któryś z pepperowiczów miał przyjemność albo nieprzyjemność wysyłać sprzęt na gwarancję? W moim przypadku jest to iPhone. Dostałem adres serwisu we Włoszech, mam pewne obawy, czy aby telefon na pewno do mnie wróci. Co gorsza zakup zrobiony za karty podarunkowe Amazon, więc możliwość chargebacku odpada.
Aktualizacje społecznościowe

8 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika user1310
    W UE obowiazuje rekojmia z ktorej zawsze mozesz skorzystac. Wtedy szkode powinien naprawic Amazon, zakladajac ze to oni byli sprzedawca a nie tylko posrednikiem. Dodatkowo z tego co mi wiadomo to Apple ma gwarancje miedzynarodowa, wiec jak masz dowod zakupu to powinni ci to u nas teoretycznie przyjac.
  2. Awatar użytkownika asimply
    Przecież z roszczeniem serwisowym można wystąpić bezpośrednio u nas do autoryzowanego serwisu. Przed upływem roku na gwarancji Apple. Po upływie z rękojmi. Trzeba mieć tylko dowód zakupu.
    Awatar użytkownika Przemski
    Autor
    Akurat mi minął rok gwarancji Apple, czyli mogę zgłosić usterkę z fakturą od Amazonu włoskiego? W serwisie w PL?
  3. Awatar użytkownika Pedros230
    Hmmm... dziś zadałem pytanie u reselera premium (iDream), jak to jest z gwarancją z Amazon DE, w odpowiedzi dostałem info, że 12 miesięcy Apple, dodatkowe 12 dodają w PL właśnie reselerzy. W innym wypadku 12 miesięcy, a później nie ma gwarancji. To jak to jest z tą rękojmią?
Awatar użytkownika