Opublikowano 13 stycznia 2024

Amazon.de Oszustwo

Czy ma ktoś kontakt do Polaków pracujących na pracującymi na stronie Amazon.de? Zostałam okradziona na 1300 Euro, Amazon twierdzi, że paczka z telefon przyszła do nich pusta(przyszedł po prostu pusty karton) co jest nie możliwe, bo zgłosiłam interwencje w DHL i przesłałam im dostarczone dokumenty przez Deutsche Post oraz DHL Polska, że paczka ważyła odpowiednio 0.4kg podczas ostatniego skanu w Polsce oraz na doręczeniu do Neumarku. Pracownicy obsługi klienta nie są w stanie nic pomóc, piszą, że mam się kontaktować z działem OFM a osobiście odnoszę wrażenie, że jestem pomijana ze względu, iż nie jestem Niemką tylko Polką. Gdy tylko mówisz, że nie znasz niemieckiego i prosisz o rozmowę angielską nie da się załatwić żadnej sprawy. Proszę o pomoc, nie wiem co robić, jest to kwota dla mnie ogromnie wielka i szukam wsparcia nawet polskich pracowników Amazon!
Aktualizacje społecznościowe

Kategorie

20 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika aua
    Amazon obecnie przy droższych produktach wymaga najczęściej przesłania raportu policyjnego, żeby zacząć jakkolwiek zajmować się sprawą.
    Awatar użytkownika Natalia_Nienawidze_Amazon
    Autor
    No już byłam z tym na policji, spisali raport i co? i gówno, Amazon ma w dupie ten świtek i każdy każe kontaktować się z działem OFM, który jest wirtualny bo mam wrażenie, że nikt tam nie pracuje a Polska Policja nie może nic zrobić z tym tematem. Dlatego szukam kontaktu do polaków pracujących na tej domenie bo to jakieś dantejskie sceny są z tym sklepem.
  2. Awatar użytkownika yenfnbqee
    Ja bym zaczął od złoszenia na policji. Nie wiem, jak to wygląda w przypadku gdy firma działa na terytorium innego kraju UE, ale po pierwsze, Tobie nie zaszkodzi, a i ich może przekonać do tego, żeby jednak przestali kombinować.
  3. Awatar użytkownika LucaS_82
    Polak pracujący tam nic ci nie pomoże. Nawet jak pracujesz na infollini masz przydzielane sprawy. Nie możesz od tak bez powodu zająć się jakimś zleceniem. Wszystko jest monitorowane.
    Poproś jakąś osobę mówiącą po niemiecku o pomoc i zadzwońcie na infolinię. Czasami trzeba zadzwonić kilka razy żeby trafić na w miarę kompetentną osobę bo większość z nich ma iloraz inteligencji ameby i nic nie potrafią załatwić.
    Dlaczego twierdzisz że policja nic nie może? Zgłaszasz oszustwo i muszą się tym zająć. Problem jest ze to nie trwa kilka godzin lub dni tylko dłużej. (Edytowano)
    Awatar użytkownika voodoo69
    Przy oszustwie to i 15 lat może leżeć i szukanie sprawcy ;p (Edytowano)
  4. Awatar użytkownika Ky0sHiR0
    Nie pierwszy nie ostatni przypadek. Miałem identyczną sytuację. Można zgłosić sytuację do ECK i później jeśli Amazon odmówi to droga sądowa.
    Awatar użytkownika voodoo69
    ECK nic nie daje :P Amazon odmawia mediacji ;p
  5. Awatar użytkownika ah_jo
    Zapłaciłaś kartą ?
    Awatar użytkownika Natalia_Nienawidze_Amazon
    Autor
    Gdybym płaciła kartą nie było by żadnego problemu bank by się z nimi bujał a nie ja
  6. Awatar użytkownika leeloo
    1300 to ogromna kwota i kupujesz za to telefon?
    Awatar użytkownika voodoo69
    A ile prowizji za przewalutowanie xD Nie dość, że Revolutem wyszło by taniej to i pewnie lekko bezpieczniej xD Przy ściąganiu zwrotu na kartę.
  7. Awatar użytkownika BeKonik
    Miałem podobną sprawę z hiszpańskim Amazonem. Podobno moja paczka zwrotna zaginęła mimo że status był dostarczona. Przez chwilę się z nimi kopałem (zwróciłem telefon bo od początku nie działał). Oddali kasę za produkt ale za przesylkę zwrotną nie mimo że przy zgłoszeniu zwrotu dostałem mailową informację że dostanę. Widzę że i tak miałem szczęście że oddali za produkt... (Edytowano)
  8. Awatar użytkownika Wiktor496363
    i jak sie sprawa skonczyla @Natalia_Nienawidze_Amazon
  9. Awatar użytkownika kaziebaa
    Tylko Amazon.pl
Awatar użytkownika