Opublikowano 11 godzin temu

Amazon.de odmówił zwrotu za laptopa (ok. 1000euro)!

Czy ktoś może podpowiedzieć jak to załatwić.
Kupiłem w marcu Lenovo LOQ 16 z wstawki tutaj. Na matrycy laptopa pojawiły się piksele, które nie chciały zgasnąć, jakby wypalone smugi. "Dla pewności" odesłałem na własny koszt kurierem DHL kilka dni przed upływem terminu zwrotu. Na stronie DHL tracking mam, że paczka dotarła po 3 dniach.

Długo nic i nic. Po 2 tygodniach napisałem do pomocy, a oni że mają dużo zwrotów i że przetworzą za 5-7 dni. Po 7 dniach znów napisałem, a oni na to, żeby spróbować po 25 kwietnia. Napisałem dziś, a oni...że " Since this item wasn't scanned by the carrier, and more than 30 days have passed, we're unable to issue a refund or assist further."
Krew się burzy, że przedmiot nie został przeskanowany przez kuriera?? o co kaman w ogóle. Wygląda jak ściema, przeciąganie, a potem że niby czas upłynął.
Dodam, że w odpowiedzi na moją wcześniejszą wiadomość, kiedy napisali żeby czekać 5-7 dni, napisali też, że paczka dotarła.
Jutro będę próbował coś telefonicznie.
Jak to wyjaśnić, ściema i zła wola czy bałagan?
Aktualizacje społecznościowe

Kategorie

13 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika PiterSan
    Mi to wygląda jakbyś odesłał na swój koszt, ale zapomniał rozpocząć procesu zwrotu na amazonie. Jeśli tak było ,to niestety nie uznają, bo procesu zwrotu nie rozpocząłeś, więc dlatego wspominają o 30 dniach, które minęły i że scanner nie rozpoznał.
    Awatar użytkownika David777
    Autor
    No jasne że rozpocząłem, jeszcze zanim odesłałem. Mam status "Rozpoczęto zwrot towaru" i "zażądano zwrotu" w zależności od strony/zakładki czały czas i są opcje "drukuj etykiete" i "anuluj zwrot" jakby nie dostali.
    Jak pisałem w odpowiedzi na mojego pierwszego maila napisali że paczka została przyjęta, ale jeszcze nie przeprocesowana bo mają dużo zwrotów.
    A teraz że czas minął, więc jakby sami sobie zaprzeczają, ewidentnie kobminują. (Edytowano)
  2. Awatar użytkownika Xorro
    Chargeback z karty w razie czego i tyle.
    Awatar użytkownika Kiron
    A co jeśli płacił blikiem? (Edytowano)
  3. Awatar użytkownika marcin2468
    Co to znaczy: " "Dla pewności" odesłałem na własny koszt kurierem DHL kilka dni przed upływem terminu zwrotu."

    Co to miała być za pewność?

    Czy Ty wysłałeś zwrot pomijając etykietę którą dostarczył Ci amazon?

    Zazwyczaj jak zwracało się do amazon de to do paczki trzeba było włożyć kartkę z kodem który identyfikował zwrot i była ona właśnie w pliku gdzie jest etykieta zwrotu (Edytowano)
  4. Awatar użytkownika CebuFLOP
    Następnym razem radzę kupować na allegro, bo to jedyny serwis prokliencki. Na Amazonie nie zamawia się nic droższego niż 100zl
Awatar użytkownika