Amazon.de - bardzo duży problem z zamówieniem

sie 12. 2022
Mam problem z zamówieniem na Amazon.de

Nie otrzymałem przesyłki a Amazon zamiast mi pomóc, każe mizgłosić sprawę na policję.

Sytuacja wygląda następująco:

03.08.2022 – zamówienie telefonu za 108,31 EUR – informacja,że paczka dojdzie w 08.08.2022

08.08.2022 r. – informacja na stronie amazon.de, że przesyłkę doręczono i podpisano przez: „Skrzynecka”

08.08.2022 r. – godziny popołudniowe, kontakt z Amazon, żeprzesyłka nie dotarła i osoba „Skrzynecka” jest nieznana; Amazon zadeklarowałkontakt w tej sprawie – brak kontaktu

08.08.2022 r. – kontakt infolinia Poczta Polska z informacją,że przesyłka nie dotarła i osoba „Skrzynecka” jest nieznana; Poczta Polskazadeklarowała kontakt w tej sprawie z dyspozytornią, oraz przekazanie kurierowi,który dostarczał paczkę, żeby się ze mną skontaktował, ponieważ w systemie mająkomunikat, że paczka została przyjęta i rozliczona – brak kontaktu

09.09.2022 r. – ponownie kontakt z Amazon, że przesyłka niedotarła i osoba „Skrzynecka” jest nieznana; Amazon zadeklarował kontakt w tejsprawie – informacja, że być może przesyłka zostanie nadana ponownie

09.08.2022 r. – ponownie kontakt infolinia Poczta Polska zinformacją, że przesyłka nadal nie dotarła i osoba „Skrzynecka” jestnieznana; ponownie Poczta Polska zadeklarowała kontakt w tej sprawie –brak kontaktu

09.08. 2022 r. – e-mail z Amazon, że przesyłka dotrze dośrody 10.08 do godz. 2 AM (???) – nie dotarła

10.08.2022 r. – kontakt z Amazon, że przesyłka nie dotarła,informacja, że może dotrze do jutra (11.08.2022), jeśli do tego czasunie dotrze, proszą o kontakt

10.08. 2022 r. – e-mail z Amazon, że sprawę ja mam sam zgłosićna policję, ponieważ bazując na ich dochodzeniu, oni nie mogą z tym nic zrobić.Jeśli podam im numer zgłoszenia, placówkę gdzie to zgłosiłem i prześlę do nichraport policyjny dopiero będą mogli próbować coś zrobić!?

Miarka się przebrała - kogo mam zgłosić?

Amazon, że nie wywiązał się z zobowiązania i nie dostarczył domnie paczki?

Pocztę Polską jako przewoźnika (który działał na zlecenieAmazon) a ja jestem tylko odbiorcą? Zawierałem umowę z Amazon i to Amazon jestdla mnie stroną.

Kuriera mam zgłosić z którym nie mogę skontaktować się odkilku dni?

Czy może mam zgłosić panią Skrzynecką, która odebrałaprzesyłkę?

Ponowny kontakt z infolinią Amazon w celu omówienia problemui przekazania informacji o braku przesyłki i wytłumaczenie niezrozumiałegomaila dot. zgłoszenia na policję przeze mnie.

10.08.2022 r. – kontakt infolinia Poczta Polska – dostałem informację,że kierownik dyspozytorni podjął interwencję u kuriera (odnotowane w systemie)- informacja o przekazaniu sprawy do kuriera oraz o tym, że miał się ze mnąkontaktować;

Pani podała mi numer do kuriera (XXX).

Dzwonię do kuriera – nie odbiera, dostaję od niego SMS – „Przesyłkajest w skrzynce”.

Zatem miał zapisany mój numer, bo wiedział, że ja dzwonię, wjakiej sprawie i co mi odpisać.

SMS ode mnie – „W jakiej skrzynce?” – brak odpowiedzi więcdzwonię.

Pytam się, jakim cudem telefon, w oryginalnym pudełku, oraz wpudełku przewozowym miał się zmieścić do skrzynki na listy na klatce schodowejw bloku, gdzie otwór ma 2 cm wysokości.

Cytuję kuriera „to była mała, cienka paczka i zmieściła siędo skrzynki.

Skrzynka była sprawdzana w tym samym dniu kilkukrotnie, orazw każdy następny dzień i nie znalazłem tam ani żadnej grubej paczki, ani żadnejcienkiej ani żadnej innej. Nic

Kurier, powiedział mi, że paczka na pewno jest ubezpieczona imogę to zgłosić na pocztę i mi zwrócą pieniądze - ??

Dodatkowo, w dniu rzekomego doręczenia paczki, została onawydana do doręczenia o godz. 5:41 a rzekomo o 6:44 była już dostarczona irozliczona.

Opisałem całą sprawę wielokrotnie na infolinii Amazon.

Opisałem to wszystko tak dokładnie w emailach do Amazon,podając numer do kuriera, zdjęcie smsów, zdjęcie mojej skrzynki na listy.

Jedynie co od nich otrzymałem to odpowiedź, żebym skierował samsprawę na policję.

To jest jakiś absurd. Ja oczekuję dostarczenia przesyłki, aniech oni sobie prowadzą wewnętrzne śledztwa ze swoimi przewoźnikami iwyjaśniają sprawę. Straciłem już wystarczająco czasu i nerwów.

Proszę o jakieś porady, co mogę z tym zrobić, ponieważ od Amazondostaję tylko emaile o takiej samej treści, jakby wysyłał to automat, w ogólenie reagując na moje wiadomości.
Aktualizacje społecznościowe
Dyskusje

10 Komentarzy