Opublikowano 7 dni temu

Amazon zwrot etykieta

Witam. Ile mam czasu na nadanie przesyłki po wygenerowaniu etykiety zwtornej w Amazon de?

Powiedzmy ze mam przedmiot i waham sie czy go zwrocic czy zostawić. 15 marca mija termin 30 dni od zakupu. Czy to znaczy, że do tego czasu musze wysłać przedmiot? Czy chodzi tylko o powiadomienie do tego czasu sprzedawcy o chęci dokonania zwrotu i wtedy ma sie np kolejne 14 dni na odesłanie przedmiotu po wygenerowaniu etykiety?
Aktualizacje społecznościowe

5 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika jan_karolek
    zapytaj support amazona
    imho najlepiej wyslac tak zeby przed uplywem 30 dni paczka byla przynajmniej odebrana przez kuriera z punktu/paczkomatu

    dobra z reszta na koncie przy zamowieniu masz "Przedmiot mozesz zwrocic do dnia x", a nie "poinformowac nas o zwrocie"
    Awatar użytkownika blinnk
    Autor
    Niby tak, ale na allegro jak wygenerujesz etykiete to masz kolejne 2 tygodnie na wysylke. No i sprzedawcy tez zazwyczaj nie robia problemu jak wyrazisz chec zwrotu czegos po ustawowych 14 dniach z tego co czytam na forach.
  2. Awatar użytkownika voodoo69
    Raczej od wygenerowania etykiety leci czas Jednak głowy nie dam xD
  3. Awatar użytkownika blinnk
    Autor
    Problem po prostu u mnie jest taki, ze nie bedzie mnie w kraju przez nadchodzacy tydzien. Dlatego dopytuje. Jak nie zwroce to nic wielkiego sie nie stanie, ale fajnie jakbym mial jednak wybor. (Edytowano)
  4. Awatar użytkownika blinnk
    Autor


    Tak dla potomnosci.

    Wczoraj ostatniego dnia do zwrotu wygenerowalem etykiete. Niestety została wygenerowana z jednodniowym terminem ważności. Jestem obecnie na urlopie poza miejscem zamieszkania. Po kontakcie z amazon otrzymałem niniejsza odpowiedz.




    "Dziękuje za skontaktowanie się z nami w Amazon.de.

    Proszę się nie martwić jeśli nie jest Pan w stanie nadać paczki na aktualnej etykiecie.

    Może Pan zignorować tę etykietę zwrotną, nie będzie w związku z tym żadnych konsekwencji.

    Po powrocie z urlopu można śmiało wygenerować sobie drugą samemu lub z naszą pomocą.

    W razie dodatkowych pytań jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6:00-24:00.

    Mam nadzieję, że mogłem pomóc.

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego dnia
    Opinia każdego klienta jest dla nas bardzo cenna. Proszę nacisnąć poniżej odpowiedni przycisk, aby podzielić się z nami swoją opinią na temat dzisiejszej rozmowy lub korespondencji." (Edytowano)
Awatar użytkownika