Opublikowano 21 listopada 2023

Amazon - koszyk

Cześć, mam pytanko. Na Amazonie miałem kilkanaście, kilkadziesiąt rzeczy w koszyku, monitorowanie cen interesujących mnie przedmiotów, wiadomo. Dziś z rana wszystko okej, są, chwilę później dodałem jakąś rzecz i koszyk się wyzerował, znaczy jest tylko ten ostatni przedmiot, który dodałem teraz. Jest możliwość przywrócenia tych rzeczy, które tam były, czy już przepadło i zostaje mi cieszysz się, że nie będę wydawał $$ xd
Aktualizacje społecznościowe

4 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Macco
    Sprawdziłbym czy dodając nowy przedmiot nie przepiąłeś się przez przypadek na innego Amazona (.de, ,it, ,es). Jeżeli wersja się zgadza to spróbowałbym przez ichnią obsługę klienta. Jeżeli nie przywrócą to może chociaż bon dadzą na osłodę
    Awatar użytkownika nacomito
    Autor
    Mogę napisać, że jakby ktoś miał podobny problemy to nic nie mogą zrobić xd, trudno, dzięki za odpowiedź:)
  2. Awatar użytkownika Zbylian_Wpappé
    W tym celu są listy. Stwórz sobie listy i do nich dodawaj a nie do koszyka.
  3. Awatar użytkownika reqoil
    W historii przeglądarki sobie zobacz co oglądałeś na Amazon.
Awatar użytkownika