Opublikowano 28 kwietnia 2018

Amazon i Revolut - "podwójne" pobranie pieniędzy

Witajcie, mam następujący problem.
Złożyłem dwa zamówienia, jedno 3 dni temu, drugie wczoraj (Tronsmart T6). Za zamówienie sprzed 3 dni pobrało pieniądze praktycznie natychmiast (całą kwotę). Dzisiaj podjęta została próba pobrania pieniędzy zarówno za zamówienie wczorajsze (tronsmart t6) jak i to sprzed 3 dni. Płaciłem Revolutem, kwota była wyliczona. Finalnie anulowane zostało zamówienie sprzed 3 dni. W takiej sytuacji mam po prostu czekać do 10 dni na zwrot tamtej zablokowanej kwoty? Pierwszy raz coś takiego mi się zdarzyło. Na infolinii amazona doradzona została mi szybka interwencja w banku (good luck with that).
Aktualizacje społecznościowe

6 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika sch
    Próbuj się do nich dobić. Jak nie to każda karta visa i mastercard obsługuje tzn chargeback. Powinieneś od revoluta dostać formularz reklamacyjny do visy, jak nie to bij bezpośrednio od nich. Przy płatności kartą każdą transakcje można zawsze reklamować u wydawcy karty z ominięciem banku.

    W tą czy w tą spróbuj najpierw skontaktować się ze sprzedawcą i wyjaśnić powód pobrania drugi raz kwoty. Jeśli nawet złożysz reklamacje u visy z reguły czas oczekiwania na rozpatrzenie to ok. 14 dni także może się okazać, ze dostaniesz zwrot szybciej (Edytowano)
  2. Awatar użytkownika D4blju
    Autor
    Zapytałem zarówno Amazon jak i Revolut. We wcześniejszym zamówieniu dokonana została podobna rezerwacja, jednak nie było takich problemów.
    Już chyba wiem w czym leży problem.
    Najpierw pobrana została opłata za pierwsze zamówienie (rezerwacja), potem złożyłem kolejne - bez blokady środków tym razem. Gdy przyszło do pobrania kwoty (wysyłki), system musiał zsumować oba zamówienia i wyjść ponad kwotę blokady, stąd próba ponownego pobrania całości kwoty. Jeśli nie złożyłbym kolejnego zamówienia, możliwe, że całość przeszłaby bez problemu, zupełnie jak poprzednio.
    A miałem odpocząć w weekend
    Edit:
    Zwrócono pieniądze za drugie zamówienie. Jeszcze nie wysłali z tego co widzę. Moja teoria została obalona. Za pierwsze w dalszym ciągu zwrotu nie ma, choć zostało anulowane. (Edytowano)
  3. Awatar użytkownika BePower
    D4bljukwi 29.

    Zapytałem zarówno Amazon jak i Revolut. We wcześniejszym zamówieniu dok …Zapytałem zarówno Amazon jak i Revolut. We wcześniejszym zamówieniu dokonana została podobna rezerwacja, jednak nie było takich problemów. Już chyba wiem w czym leży problem. Najpierw pobrana została opłata za pierwsze zamówienie (rezerwacja), potem złożyłem kolejne - bez blokady środków tym razem. Gdy przyszło do pobrania kwoty (wysyłki), system musiał zsumować oba zamówienia i wyjść ponad kwotę blokady, stąd próba ponownego pobrania całości kwoty. Jeśli nie złożyłbym kolejnego zamówienia, możliwe, że całość przeszłaby bez problemu, zupełnie jak poprzednio. A miałem odpocząć w weekend Edit:Zwrócono pieniądze za drugie zamówienie. Jeszcze nie wysłali z tego co widzę. Moja teoria została obalona. Za pierwsze w dalszym ciągu zwrotu nie ma, choć zostało anulowane.


    I co w końcu zwrócili Ci?
  4. Awatar użytkownika matek1212
    Sorry za odkopanie tematu. Mam podobną sytuacją na amazon.it. Tez płaciłem revolutem. Raz mi zablokowało kwotę od razu. I po jakimś czasie próbowało drugi raz ale nie mam na revolucie już takiej kwoty. Na stronie Amazona widnieje, że nieoplacone zamówienie. Jak kliknę weryfikację karty, to próbuje znowu pobrać. I teraz jak zostanie rozwiązana sprawa. Czy mi nie wyślą i blokada wróci czy jednak pobiorą tą kwotę i dostanę moje zamówienie?
    Awatar użytkownika DużyDan
    Sorki za odkopanie. Pamiętasz jak się sprawą zakończyła ?
Awatar użytkownika