Amazon i Revolut - "podwójne" pobranie pieniędzy

3
kwi 28. 2018
Witajcie, mam następujący problem.
Złożyłem dwa zamówienia, jedno 3 dni temu, drugie wczoraj (Tronsmart T6). Za zamówienie sprzed 3 dni pobrało pieniądze praktycznie natychmiast (całą kwotę). Dzisiaj podjęta została próba pobrania pieniędzy zarówno za zamówienie wczorajsze (tronsmart t6) jak i to sprzed 3 dni. Płaciłem Revolutem, kwota była wyliczona. Finalnie anulowane zostało zamówienie sprzed 3 dni. W takiej sytuacji mam po prostu czekać do 10 dni na zwrot tamtej zablokowanej kwoty? Pierwszy raz coś takiego mi się zdarzyło. Na infolinii amazona doradzona została mi szybka interwencja w banku (good luck with that).
Aktualizacje społecznościowe
Amazon OkazjeAmazon promocjeRóżne
3 Komentarze
Próbuj się do nich dobić. Jak nie to każda karta visa i mastercard obsługuje tzn chargeback. Powinieneś od revoluta dostać formularz reklamacyjny do visy, jak nie to bij bezpośrednio od nich. Przy płatności kartą każdą transakcje można zawsze reklamować u wydawcy karty z ominięciem banku.

W tą czy w tą spróbuj najpierw skontaktować się ze sprzedawcą i wyjaśnić powód pobrania drugi raz kwoty. Jeśli nawet złożysz reklamacje u visy z reguły czas oczekiwania na rozpatrzenie to ok. 14 dni także może się okazać, ze dostaniesz zwrot szybciej
Edytowane przez: "sch" kwi 28. 2018
Zapytałem zarówno Amazon jak i Revolut. We wcześniejszym zamówieniu dokonana została podobna rezerwacja, jednak nie było takich problemów.
Już chyba wiem w czym leży problem.
Najpierw pobrana została opłata za pierwsze zamówienie (rezerwacja), potem złożyłem kolejne - bez blokady środków tym razem. Gdy przyszło do pobrania kwoty (wysyłki), system musiał zsumować oba zamówienia i wyjść ponad kwotę blokady, stąd próba ponownego pobrania całości kwoty. Jeśli nie złożyłbym kolejnego zamówienia, możliwe, że całość przeszłaby bez problemu, zupełnie jak poprzednio.
A miałem odpocząć w weekend
Edit:
Zwrócono pieniądze za drugie zamówienie. Jeszcze nie wysłali z tego co widzę. Moja teoria została obalona. Za pierwsze w dalszym ciągu zwrotu nie ma, choć zostało anulowane.
Edytowane przez: "D4blju" kwi 30. 2018
D4bljukwi 29.

Zapytałem zarówno Amazon jak i Revolut. We wcześniejszym zamówieniu dok …Zapytałem zarówno Amazon jak i Revolut. We wcześniejszym zamówieniu dokonana została podobna rezerwacja, jednak nie było takich problemów. Już chyba wiem w czym leży problem. Najpierw pobrana została opłata za pierwsze zamówienie (rezerwacja), potem złożyłem kolejne - bez blokady środków tym razem. Gdy przyszło do pobrania kwoty (wysyłki), system musiał zsumować oba zamówienia i wyjść ponad kwotę blokady, stąd próba ponownego pobrania całości kwoty. Jeśli nie złożyłbym kolejnego zamówienia, możliwe, że całość przeszłaby bez problemu, zupełnie jak poprzednio. A miałem odpocząć w weekend Edit:Zwrócono pieniądze za drugie zamówienie. Jeszcze nie wysłali z tego co widzę. Moja teoria została obalona. Za pierwsze w dalszym ciągu zwrotu nie ma, choć zostało anulowane.


I co w końcu zwrócili Ci?
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst

    Dyskusje