Jest ktoś z Was może bardziej na bieżąco niż ja w sprawie rozwiązywania problemów z Ali?
Sporo tam kupowałem, teraz trochę mniej ale nadal jednak kupuje
Ostatni problem z nimi (wybieram raczej sprawdzone rzeczy i sprawdzonych sprzedawców) miałem z 2-3 lata temu - rozwiązany poprzez Dispute na moją korzyść
Teraz pojawił się problem z przedmiotem zakupionym z 2-3 tyg temu. Słuchawki nie działają prawidłowo, a z 400 zł piechotą nie chodzi
Chciałem dać dispute ale nawet takiej opcji nie ma, przez chwilę myślałem że to sie teraz nazywa zwrot środków - ale po wejściu tam były pola do opisania problemu i na materiał \"dowodowy\" więc myslałem, że to jednak dispute - ale po wypełnieniu zaczęło od razu generować etykietę zwrotną
Więc jedno pytanie - co teraz z tymi dispute się stało na Ali?
A drugie pytanie jak dokładnie działają te zwroty? Ja wiem, że w Polsce zwroty przez dostarczoną etykietę są proste ale to jednak idzie do Chin
Kiedy dostanę kasę? Przesyłka nie przepadnie po drodzę albo sprzedawca tego nie zakwestionuje? jak jest ustalane czy to wymiana towaru czy zwrot kasy?
Pozdrawiam","comment":[{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/18298822","author":{"@type":"Person","name":"Maciej.Wojciechowski"},"datePublished":"2024-04-21T08:53:47.000Z","text":"Ostatnio robiłem zwrot to paczka szła na polski magazyn i to tyle."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/18348963","author":{"@type":"Person","name":"jan_karolek"},"datePublished":"2024-04-25T07:49:25.000Z","text":"tak to jest właśnie ta opcja, po prostu teraz domyślne rozwiązanie to zwrot produktu więc jak spełniasz warunki to od razu dostaniesz etykietę"}],"commentCount":2,"interactionStatistic":0,"articleSection":"Zagraniczne zakupy"}