Pisza mi teraz: \"Regarding this request, we have carefully revisited all the proof provided, including the newly updated proof and found that the proof is not effective enough to prove your claim. And now this request has exceeded the AliExpress protection period\"
No szczyt bezczelności... Drugim sposobem, czyli wysłanie żądania zwrotu pieniędzy wysłane do dostawcy również zostało odrzucone a odwołanie zakończone.
Jak ugryźć temat?","comment":[{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/16488261","author":{"@type":"Person","name":"Articuno"},"datePublished":"2023-12-12T12:43:24.000Z","text":"Dwa rodzaje klientów Ali. 1 Ci co nagrywają openingi paczek z Ali. 2 Ci co dopiero będą nagrywać."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/16502943","author":{"@type":"Person","name":"wadam"},"datePublished":"2023-12-13T12:05:21.000Z","text":"Zawsze trzeba nagrywac unboxing. Inaczej jest słowo przeciwko słowu. Niestety lub stety bo naicągaczy- klientów też nie brakuje"},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/16486623","author":{"@type":"Person","name":"azaber"},"datePublished":"2023-12-12T10:47:54.000Z","text":"
W sumie nie wiem jakim sposobem miałbym udowodnić że część towaru nie przyszła.
Wystarczyło nagrywać (filmować) moment otwierania paczki.
W tym momencie to zostaje Ci już tylko chargeback u wystawcy karty, o ile płaciłeś kartą. Mam nadzieję że zachowałeś choć tyle zdrowego rozsądku, by wybrać tę właśnie metodę płatności, a nie pozbawiłeś się ochrony jaką ona daje, na rzecz blików i innych temu podobnych metod płatności, które i owszem są fajne i wygodne, ale NIE do tego typu transakcji."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/16498155","author":{"@type":"Person","name":"m.tinek"},"datePublished":"2023-12-13T06:13:28.000Z","text":"Od jakiegoś czasu nagrywam każdą paczkę powyżej 100 lub z większą ilością rzeczy w środku, bez względu czy z alli, alledrogo itd, nauczyłem się jak po drodze z jednej przesyłki ulotniła się połowa zawartości."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/16486444","author":{"@type":"Person","name":"Chucky"},"datePublished":"2023-12-12T10:37:08.000Z","text":"Jakim sposobem dokonałeś płatności?"},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/16488638","author":{"@type":"Person","name":"yenfnbqee"},"datePublished":"2023-12-12T13:06:46.000Z","text":"Wygląda na to, że centra dystrybucyjne, a właściwie ich pracownicy, zorientowali się, że łączenie przesyłek daje duże możliwości... niestety niekorzystne dla kupującego
Do mnie wczoraj przyszła łączona paczka, w której zamiast jednej pierdoły była inna. Na szczęście realna wartość obu rzeczy jest poniżej dolara.
Znajomy to samo mówił w niedzielę. Aczkolwiek tam wartość była trochę wyższa.
Albo po prostu lecą totalnie na akord i w posinglowoblakfrajdejowym i przedświątecznym szale trafiliśmy na błędy, albo zaczyna się cwaniactwo pracowników magazynowych
Upewnij się jeszcze w szczegółach zamówienia, czy wszystko zostało wysłane tą samą paczką, bo ja z kolei dziś myślałem, że tym razem kolejna łączona paczka dotarła bez jednego przedmiotu, ale okazało się, że wbrew temu, co sprawdziłem wcześniej ten jeden przedmiot idzie inną paczką, z innym. Numerki paczek niewiele się różnią... na moje szczęście
A tak czy inaczej, ja bym otwierał do skutku.
Ostatnio sprzedawca jednego z przedmiotów zażądał dopłaty, kazałem mu spadać na bambus i zgłosiłem do supportu. Dwa razy to odrzucili twierdząc, że jak nie chcę dopłacać, to przecież mogę anulować zamówienie, ale za trzecim razem zacząłem konsultantowi od skarżenia się, że co to za praktyki itp itd i przyznał mi rację. I dwa dni potem pojawiła się informacja, że przesyłka została wysłana. Już jest na Węgrzech, czekam, co przyjdzie Tam na 100% będzie filmowany unboxing "},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/16490386","author":{"@type":"Person","name":"color1"},"datePublished":"2023-12-12T14:57:49.000Z","text":"No tak, niestety płacone blikiem.
Tym niemniej sprawa się wyjaśniła bo akurat dzisiaj przyszła NIEoczekiwana paczuszka a tam brakujące elementy tego zamówienia, mimo że w szczegółach zamówienia nie było tego listu przewozowego (a ten co był został dostarczony wcześniej, z brakami) ani adnotacji o dzielonej wysyłce (wcześniej w innych zamówieniach tak miałem i w trackingu były np. dwa różne PX - bo szło pocztexem).
Tak czy inaczej jednak nie podoba mi się takie arbitralne podejście Ali bo okazuje się że żadnej ochrony nie ma. Paczka z numerem przewozowym (tym z brakującymi elementami) została według trackingu doręczona (co jest zgodne z prawdą przecież) ale nie ma żadnej opcji aby udowodnić, że w środku było wszystko co zostało zamówione, a nie np. cegła. Równie dobrze mogła być cegła którą po odpakowaniu sfotografowałbym i założył spór... Z opisanego przypadku wynika że Ali też nie wiedziało o kolejnym liście przewozowym i paczce z brakującymi elementami i weź tu się wykłócaj... Korespondowałem z konsultantem (choć miałem wrażenie że to bot), coś tam obiecywał ale następnego dnia przyszło powiadomienie o odrzuceniu mojego refund request.
W każdym razie dzięki za komentarze, mam przestrogę na przyszłość
-zamykam temat"},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/16529512","author":{"@type":"Person","name":"kaziebaa"},"datePublished":"2023-12-15T07:36:20.000Z","text":"Nie rozumiem co Wam daje to nagrywanie.
Przecież co to za problem wcześniej coś wyjąć i zakleić tak, aby nie było widać, że cokolwiek było robione i dopiero wtedy nagrywać?
Chyba, że otwieracie bezpośrednio po wyjęciu z paczkomatu?"}],"commentCount":10,"interactionStatistic":6,"articleSection":"Zagraniczne zakupy"}