Moja krótka opinia. Ogólnie jest ok, kupony super, super, że polscy sprzedawcy, super że support jest z Polski (podobno?), dostawa gratis. Jedynie to wyszukiwania to jest po prostu droga przez mękę. Jest dużo lepiej niż na Aliexpress, ale jednak wyszukiwarka i ogólny porządek w kategoriach nie umywa się do tego na Allegro.
Ciekawostka, sklep z kuponami 100/800 :
shopee.pl/roy…san","comment":[{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/8701968","author":{"@type":"Person","name":"Pawel_Labuz"},"datePublished":"2021-12-17T13:23:18.000Z","text":"Cześć wszystkim. 02.12.2021 kupiłem buty w sklepie Shopee i bardzo przestrzegam przed tą platformą/sklepem. Po dziś dzień nie mam ani butów, ani zwrotu środków.
Po kontakcie z infolinią i wielokrotnej wymianie maili udałosię ustalić, że kupione buty to podróbki i kurier nie chce zrealizowaćprzesyłki (!!!). To chyba mówi samo za siebie…
Obsługa konsultantów i osób odpowiadających na maile nażenująco niskim poziomie. Nic nie mogą, nic nie potrafią załatwić. Nieprzedstawili żadnej alternatywy poza anulacją zlecenia. Reasumując - NIE POLECAM.
Jeśli nie zwrócą środków do końca przyszłego tygodnia,sprawę zgłaszam na Policję."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/8092145","author":{"@type":"Person","name":"sodapro"},"datePublished":"2021-10-22T14:25:14.000Z","text":"Złożyłem 8 zamówień u 7 różnych sprzedawców 9 października 2021 roku. Wczoraj odebrałem jedno zamówienie. O reszcie, do dziś nic niewiadomo. Część paczek ma status, że są w terminalu nadawczym/centrum sortowania (konkretnie 3 paczki), przy jednej (ze sklepu: shopee.pl/can….pl) jest informacja iż nadawca przygotuje moją przesyłkę (mimo wszystko dziś udało mi się ustalić iż ponoć produkt jest wyprzedany mimo iż nadal w sprzedaży i najprawdopodobniej zamówienie nie dojdzie do skutku). Przy kolejnych dwóch zamówieniach sklep (shopee.pl/cor….pl) znikł (udało mi się ustalić, że został zbanowany) - anulują zamówienia. Przy ostatnim sprzedawca (shopee.pl/evs….pl) od samego początku lekceważy nie odpisuje na wiadomości w języku angielskim, logował się na swoje konto i w międzyczasie zmienił (podniósł) cenę.
Zdecydowanie złe doświadczenia i nie polecam nikomu! Straciłem mnóstwo czasu, straciłem pierwotnie przyznane kupony. Obsługa to DNO!"},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/9161732","author":{"@type":"Person","name":"tarek30"},"datePublished":"2022-02-05T21:38:38.000Z","text":"Omijajcie to coś z daleka. Produkty z Chin to albo jakieś śmieci albo podróby. Odzyskanie pieniędzy albo zwrot towaru jest drogą przed mękę. Poziom obsługi jest poniżej dna. Rozmawiasz z nimi jak z głupim. Zero rozwiązań, zero pomocy. Wydaję mi się, że to jest taka polityka firmy. Przykro mi, że jesteś niezadowolony, ale to nie nasz problem Na 15 zamówień 8 anulowanych. Przepadły mi przy tym kupony. Dwa towary dotarły podrobione. Nie chcą oddać za nie pieniędzy, bo nie mam opakowania (kartonu). Najśmieszniejsze jest to, że teraz nie mogę nawet zwykłego zwrotu zrobić, bo po ich stronie jest jakiś dziwny błąd. Towar za 170 złotych. Jak będzie coś nie tak to nie liczcie na jakąś sensowną pomoc i rozwiązanie. Jeżeli chodzi o pozytywny aspekt to mogę polecić zakupy u polskich sprzedawców."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/9162987","author":{"@type":"Person","name":"tarek30"},"datePublished":"2022-02-06T07:49:21.000Z","text":"
06/02/2022 06:46Nie wiem co kupujesz z Chin i czy piszesz tylko o Shopee. Nie kupuje z …Nie wiem co kupujesz z Chin i czy piszesz tylko o Shopee. Nie kupuje z Chin jednorazowego badziewia bo tanie i może się przyda. Kupuję dobrej jakości części i podzespoły w rozsądnej cenie. Na Sali się rzadko nacinam, a dispute z evidence chroni w miarę przed scamem . Na Shopee zamknęli dwa konta bo nr do paczkomatu dla wygody był jeden. Opisy często to wał. Plusem był w miarę szybki darmowy transport. Poza polskimi sprzedawcami, którzy narzekają już też na Shopee, nie wróżę sukcesu. Ten support jest polski czy chiński? Nie pytam o bota nr tel jest polski. Na chacie jest albo bot, albo można pisać dispute.... Bez odpowiedzi.
28/02/2022 12:08Da się na tym wystawić ocenę sprzedawcy, który nie wysyła zamówienia?
22/10/2021 16:25Złożyłem 8 zamówień u 7 różnych sprzedawców 9 października 2021 roku. Wczor …Złożyłem 8 zamówień u 7 różnych sprzedawców 9 października 2021 roku. Wczoraj odebrałem jedno zamówienie. O reszcie, do dziś nic niewiadomo. Część paczek ma status, że są w terminalu nadawczym/centrum sortowania (konkretnie 3 paczki), przy jednej (ze sklepu: https://shopee.pl/cansheng2z.pl) jest informacja iż nadawca przygotuje moją przesyłkę (mimo wszystko dziś udało mi się ustalić iż ponoć produkt jest wyprzedany mimo iż nadal w sprzedaży i najprawdopodobniej zamówienie nie dojdzie do skutku). Przy kolejnych dwóch zamówieniach sklep (https://shopee.pl/cornercopc8.pl) znikł (udało mi się ustalić, że został zbanowany) - anulują zamówienia. Przy ostatnim sprzedawca (https://shopee.pl/evst1.pl) od samego początku lekceważy nie odpisuje na wiadomości w języku angielskim, logował się na swoje konto i w międzyczasie zmienił (podniósł) cenę.Zdecydowanie złe doświadczenia i nie polecam nikomu! Straciłem mnóstwo czasu, straciłem pierwotnie przyznane kupony. Obsługa to DNO!
09/03/2022 18:57i nic z tym nie zrobią, chyba że naprawdę duża liczba ludzi zgłosi, wtedy t …i nic z tym nie zrobią, chyba że naprawdę duża liczba ludzi zgłosi, wtedy to wyślą powiadomienie do sprzedawcy groźnie mu grożąc paluszkiem, że tak nie można, i żeby się nie powtórzyło xDbo przecież doskonale wiedzą o problemie masowych anulacji, na pewno znają statystyki o anulacjach spowodowanych niewysłaniem produktu w terminie, i że w przypadku niektórych sprzedawców jest to nagminne. Co ciekawe w moim przypadku dotyczy zwykle polskich sprzedawców, ale pewnie dlatego że kupuje głównie w polskich sklepach, zatem siłą rzeczy w ich przypadku częściej dochodzi do anulacji, przykra sprawa, bo mają kilka tygodni na wygenerowanie etykiety, a i tak nie dają rady.
03/12/2021 12:50Czy komuś też znikła możliwość darmowych dostaw? Nalicza mi 8,99 do każde …Czy komuś też znikła możliwość darmowych dostaw? Nalicza mi 8,99 do każdego zamówienia.
28/02/2022 12:08Da się na tym wystawić ocenę sprzedawcy, który nie wysyła zamówienia?
09/03/2022 18:20Ostatnio miałem okazję porozmawiać z supportem Shopee, i zapytałem co w prz …Ostatnio miałem okazję porozmawiać z supportem Shopee, i zapytałem co w przypadku gdy sprzedawca nie wyśle nam towaru - czy można go jakoś ocenić. Otrzymałem info, że ocenić nie, ale można to zgłosić zgodnie z tym poradnikiem:https://help.shopee.pl/portal/article/161 Zawsze to coś
22/10/2021 16:25Złożyłem 8 zamówień u 7 różnych sprzedawców 9 października 2021 roku. Wczor …Złożyłem 8 zamówień u 7 różnych sprzedawców 9 października 2021 roku. Wczoraj odebrałem jedno zamówienie. O reszcie, do dziś nic niewiadomo. Część paczek ma status, że są w terminalu nadawczym/centrum sortowania (konkretnie 3 paczki), przy jednej (ze sklepu: https://shopee.pl/cansheng2z.pl) jest informacja iż nadawca przygotuje moją przesyłkę (mimo wszystko dziś udało mi się ustalić iż ponoć produkt jest wyprzedany mimo iż nadal w sprzedaży i najprawdopodobniej zamówienie nie dojdzie do skutku). Przy kolejnych dwóch zamówieniach sklep (https://shopee.pl/cornercopc8.pl) znikł (udało mi się ustalić, że został zbanowany) - anulują zamówienia. Przy ostatnim sprzedawca (https://shopee.pl/evst1.pl) od samego początku lekceważy nie odpisuje na wiadomości w języku angielskim, logował się na swoje konto i w międzyczasie zmienił (podniósł) cenę.Zdecydowanie złe doświadczenia i nie polecam nikomu! Straciłem mnóstwo czasu, straciłem pierwotnie przyznane kupony. Obsługa to DNO!