Niestety, ta okazja wygasła 20 sierpnia 2018.
1756°
Opublikowano 13 czerwca 2018
Xiaomi Mi box 4k w Biedronce
Opublikowane przez
Usunięty85240
Dołączył w 2018
67
422
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Aktualizacja 1
W podobnej cenie Boxy można kupić w Empiku i Proline:
http://www.empik.com/przystawka-smart-tv-xiaomi-mi-box-4k-xiaomi,p1167502710,elektronika-p
https://proline.pl/xiaomi-mi-box-4k-polska-dystrybucja-mdz-16-ab-p1077793
oferty znalezione prze
http://www.empik.com/przystawka-smart-tv-xiaomi-mi-box-4k-xiaomi,p1167502710,elektronika-p
https://proline.pl/xiaomi-mi-box-4k-polska-dystrybucja-mdz-16-ab-p1077793
oferty znalezione prze
Od 21.06 w Biedronce
Aktualizacje społecznościowe
193 Komentarze
sortowanie:Na MiBoxShop jest 50 groszy taniej i darmowa wysyłka:
miboxshop.pl/pro…4k/
Działa bezproblemowo, u mnie w full HD bo nie mam tv 4K.
Myślę, że powinieneś o czymś wiedzieć
Zdecydowanie nie jest tak jak piszesz. Kiedys oddawali pieniadze od reki to fakt. Teraz Biedronka to dramat. Zareklamowalem blender, reklamacja przyjeta w sklepie biedronka stacjonarnie. Po 2 tygodniach probowalem uzyskac informacje w sklepie o reklamcji to prosili zadzwonic na ogolnopolska infolinie. Mowie ok zadzwonie, jak sie dodzwonisz na infolinie, to nawet jak im podasz numer reklamacji to nie powiedza Ci co sie dzieje z przedmiotem, bo ich odpowiedzia jest ze maja kilka punktow serwisowych i ze oni wezma numer reklamacji i ze ktos oddzwoni do Was. Od razu podpowiem ze nikt nigdy nie oddzwania. Tak zadzwonilem 2 razy w odstepie tygodniowym. Co lacznie dalo mi 4 tygodnie czekania, bez absolutniej zadnej wiedzy na temat przedmiotu. Nastepnie zeby miec dowod na kontakt, po miesiacu olewania mnie, zaczelem codziennie wysylac zapytanie mailowe o stan reklamacji. Pierwsza odpowiedz przyszla po 5 dniach, ze prosze o kontakt tel. ze ktos zadzwoni i powie o reklamacji. Prawda jest taka ze nikt nigdy nie zadzwonil z serwisu ani z centrali, jedynie po miesiacu i 10 dniach dostalem telefon z Biedronki gdzie zlozylem reklamacje ze produkt jest do odbioru z serwisu ( jak gdyby nigdy nic). Dawno nie spotkalem sie z takim olewaniem klienta, bylem juz na pograniczu zrobienia gonwo burzy na wypoku ... . Nawet pracownik sklepu byl zazenowany jak dziala serwis w Biedronce, wczesniej byl pracownikiem Lidla i mowi ze tam sa takie zasady ze na reklamowany produkt mozna wezwac kuriera na ich koszt, ze nie ma koniecznosci przynoszenia osobiscie do sklepu. Malo kto o tym wie, ja jeszcze nie testowalem. Reasunujac nie kupuje juz nic w Biedronce co ew. wymagaloby reklamacji. Szkoda nerwow.
Wymiana na nowy sprzęt lub zwrot gotówki, co wolisz
Zdecydowanie tak, wersja międzynarodowa ma wbudowanego chromecast'a. Wszystko co jest oficjalnie na Android w wersji TV ma chromecast'a. Oficjalna lista urządzeń android.com/tv/ (Edytowano)
Nie czytałem gorszej bzdury ostatnio
Już dawno tak nie jest.
Zabierają sprzęt na sklep leci do serwisu i tam jest wszystko sprawdzone itp.
Gwarancje odrzucają jeśli coś im nie pasuje (uczciwie)
Powinieneś reklamować z tytułu rękojmi - 2 tygodnie na odpowiedź, jeśli jej nie uzyskasz to twoje żądanie zostaje automatycznie uznane (czyli np dostajesz zwrot kasy)
Tak. Chromcast jest "wbudowany".
Ferguson to generalnie zlepek różnych czasem dziwnych pomysłów chińczyków, może i jak chcesz używać np linuxa to ma to jakiś sens, ale jeśli chodzi i jakość samego oprogramowania to jest to przepaść, wszystkie urządzenia jakie miałem do tej pory (a miałem ich sporo do testów) to raczej kiepski żart programistyczny niż coś wartego polecenia. Nie wspominając już o braku obsługi 4K i HDR np w Netflix.
Musisz wiedzieć, że nie wszyscy tutaj mają 14 lat i mieszkają w zagraconych pomieszczeniach typowego piwniczaka pospolitego i lubią biegać z kablami i laptopami. Dorośli ludzie wolą mieć przy TV małe, zgrabne pudełko, z pasywnym chłodzeniem, które ze względu na wymiary można również bez problemu ukryć za tv jak ktoś woli, podłączone na stałe, obsługiwane wygodnym pilotem ze sterowaniem głosowym.