Niestety, ta okazja wygasła 8 grudnia 2021.
-121°
32 Opublikowano 7 grudnia 2021
Klucz udarowy elektryczny PDSSE 550 A1, 550 W Parkside
9,99zł ·
Opublikowane przez
jan.nowakeBA
Dołączył w 2020
10
18
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Opis produktu
Parametry techniczne
Wymiary
Materiał wykonania
Waga
- PARKSIDE® klucz udarowy elektryczny PDSSE 550 A1 do montowania kół samochodowych oraz do odkręcania i dokręcania śrub i nakrętek
- mechanizm udarowy o dużej sile
- ogranicznik dociągającego momentu obrotowego pozwala uniknąć ewentualnych uszkodzeń przedmiotów
- ergonomiczny design z wyważonym punktem ciężkości
- solidna obudowa mechanizmu udarowego wykonana z metalu
- rączka z antypoślizgowego miękkiego materiału
- przełącznik wyboru biegu w prawo lub w lewo
- wymienialne szczotki węglowe
- wraz z walizką do przenoszenia
- akcesoria zawarte w zestawie: 4 nasadki (SW 17 • 19 • 21 • 22), 2 zapasowe szczotki węglowe
Parametry techniczne
- moc: 550 W
- moment obrotowy odkręcania: maks. 500 Nm
- moment obrotowy dociągania: maks. 100 Nm
- obroty biegu jałowego n₀: 3700 min⁻¹
- uchwyt narzędzia: ½“-zewnętrzny czworokątny
Wymiary
- urządzenie: ok. 27,75 x 7,3 x 19,8 cm
- długość kabla sieciowego: ok. 3 m
Materiał wykonania
- tworzywo sztuczne, włókno szklane
Waga
- ok. 2300 g
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
32 Komentarze
sortowanie:Trochę ciężko uwierzyć komuś (tym bardziej na słowo) dla kogo argumentami jest bla bla
Wybacz ale kurde polecanie ostatnio parkside nie powinno mieć miejsca. Na forum parkside niezbyt pochlebne opinie są o nowych wypustach
Te 550 w trochę kłuję w oczy 👀 (Edytowano)
Dołączam się do pytania. (Edytowano)
Amulatorowy deklaruje 300Nm momentu i daje radę z większością kół. Ten ma 500Nm a więc spokojnie sobie poradzi z kołami i większośćią śrub w zawieszeniu
Z deklaracjami producentów różnie bywa nw jak tyle Nm z 550 w oni wyciągnęli w budżetówce
Oczywiście dokręcenie dla pewności poprawiam zwykłym kluczem Jedyna wada to mógłby mieć hamulec do "głowicy" nie potrzebnie się chwilę obraca po wyłączeniu
Dlatego napisałem że deklaruje do kół w osobówkach powinno wystarczyć 200Nm realnych, a więc niech ma trochę ponad połowę to i tak się nadaje. Mam akumulatorową wersję i jestem zadowolony jak narazie poległ tylko na jednym kole, wahacze i łączniki odkręca bez problemu.
Czyli jakby 10 kg.
Miałem go i od razu sprzedałem po 1 wymianie kol.
Poprostu nie dokręcał kol - każda śrubę trzeba było ręcznie dociągać i to po kilka obrotow!!
Od 2 lat mam z biedronki - 330 nm. Daje rade beż problemu z każdą śruba. A jeszcze udało mi się go kupić w outlecie za pół ceny więc wyszedł 75 zł
Jak kiedyś pracowałem na warsztacie to mój mistrz mechanikowania kazał dokręcać koła w sam. osobowych z siłą 120 Nm. Bo jak mawiał nie trzeba koła mocno dokręcać tylko żeby wszystkie śruby równo były dokręcone. Trzymam się tej zasady i jakoś odpukać nie mam problemów z odkrecajacymi się kołami. Ale zawsze oryginalnym kluczem tym 30cm sprawdzam, tylko ręką nigdy nogą czy o którejś nie zapomniałem i jest git. Nogą tylko odkręcam to myślę że taki kluczyk większość pracy chyba by zrobił i się przydał przy zmianie kół.. Czy się mylę?
O ile samemu wcześniej dokrecisz koła na 120 Nm to tak, odkręci. Jeżeli podjedziesz na wulkanizację, nie ma szans
Bla bla, narzędzia są na yt z testami przed kilku miesięcy od jakiś dwóch miesięcy parkside jest robiony z plasteliny, możesz mi na słowo uwierzyć
Nie, mam kiepski jest. Staowe zdarzy się nieraz że odkręci. O alufelgach zapomnij. (Edytowano)