Nie ryzkowałbym. Zwroty, reklamacje - wszystko Dania.
Mógłbyś to dopisać do wstawki bo ktoś może tego nie zauważyć, że to niepolski sklep. (Edytowano)
Qhufro03/01/2020 20:47Reklamacje, oni pokrywaja a za zwrot ty płacisz, 40zł.W obu przypadkach d …Reklamacje, oni pokrywaja a za zwrot ty płacisz, 40zł.W obu przypadkach dostajesz etykietę do pobrania. A paczkę nadajesz w jakimś punkcie dpd pickup.Szybki kontakt, potrafią na meila odpisać już po 20 minutach...
Raduch8503/01/2020 19:17Ja właśnie reklamuje kartę u nich i troszkę to trwa. Ale koszty przesyłki p …Ja właśnie reklamuje kartę u nich i troszkę to trwa. Ale koszty przesyłki przynajmniej biorą na siebie
ADR03/01/2020 20:14O jaką kartę, też jutro wysyłam...
Raduch8503/01/2020 20:19Rx580 reddragon.
toolpusher03/01/2020 19:00Konsument może zwrócić Produkt na adres: Proshop ApS, Michael Drewsens Vej …Konsument może zwrócić Produkt na adres: Proshop ApS, Michael Drewsens Vej 22, DK-8270 Hoejbjerg, Dania.Nie ryzkowałbym. Zwroty, reklamacje - wszystko Dania.Mógłbyś to dopisać do wstawki bo ktoś może tego nie zauważyć, że to niepolski sklep.
Android_Bartek03/01/2020 22:22Kupiłem u nich PowerColor RX 5700 na black friday, karta doszła przed ś …Kupiłem u nich PowerColor RX 5700 na black friday, karta doszła przed świętami. Kurier DPD dostarczył paczkę ale gdy nie było mnie w domu więc podrobił mój podpis i dał paczkę na parapet co mogło się skończyć upadkiem karty. Przyda;ło się kupić kamerkę na aliexpress i dać ją przed drzwiami wejściowymi. Następnego dnia złożyłem kompa i sprawdziłem kartę i okazała się jakaś wadliwa (po instalacji jakichkolwiek sterowników karta nie działała i windows nie bootował pomagał tylko format)Kartę odesłałem na reklamacje do zwrotu. Kartę odebrali w sklepie 20.12 dopiero po dzisiejszym telefonie na ich infolinie konsultant przekazał technicznym informacje o moim zgłoszeniu i dziś (03.01.2020) dostałem zwrot.Kasa jest z powrotem na koncie. Także mam mieszane uczucia co do sklepu, uznałem więc że kupie kartę w xkomie żeby nie było problemów
Raduch8503/01/2020 20:57No i tutaj się mylisz chociaż w części.Klient indywidualny nie płaci za prz …No i tutaj się mylisz chociaż w części.Klient indywidualny nie płaci za przesyłkę. Jeżeli kupujesz na firmę wtedy zgodnie z regulaminem powinieneś ponieść koszt, który i tak jest niższy jeżeli wyżej wymieniona firma wydrukuje etykietę.Mnie się udało, pomimo, że karta na firmę. Sprzedawca zobowiązał ponieść koszty wysyłki. Kwestia rozmowy i przedstawienia problemu. W moim m przypadku był to niesprawny jeden z "wiatraczków" stwierdzone praktycznie po zamontowaniu w komputerze. Kontakt telefoniczny wzorowy. Konsultant po rozmowie przedstawił to tak w dziale technicznym, że dostałem darmowa przesyłkę w ramach reklamacji mimo że zgodnie z regulaminem mogli postąpić inaczej.Ps. Chociaż nie miałem możliwości zwracać karty bo tak i tutaj faktycznie oddanie może być płatne. Ale to trzeba sprawdzić w regulaminie