479°
Opublikowano 14 godzin temu

Najazd- rampa z podnośnikiem

249zł289zł-14%
18,45zł z Polska
Opublikowane przez
przemyslaw.gornicki
Dołączył w 2019
13
85

O tej okazji

Najazd samochodowy z podnośnikiem. Duży, masywny, szeroki, ( opona 225 na spokojnie wjeżdża a i pewnie ciut szersze wejdą) Podnosi koło na max 37cm od ziemi. Zdjęcie obok starego najazdu Yato kupionego chyba w Jula dla porównania. Wysyłka kurierem DHL 18,45 za parę. Następna cena z allegro to 289zł/ szt lub 580 za parę. Polecam
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

91 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Romeo92
    Ja z moich najazdów korzystam często i gęsto. Jakieś roboty pod silnikiem, przy wydechu, przewodach hamulcowych itd.
    Zastanawia mnie fenomen tych podnośników z aukcji. Co one w praktyce dają. Nie widzę ich realnego zastosowania (oprócz przeszkod w magazynowaniu, o czym później). I tak nie wejdziesz pod auto na stojąco, a w pozycji leżącej, lepiej mieć auto niżej żeby łap u góry nie trzymać. Robót przy kole i tak nie zrobisz, więc ten podnośnik tu nie ma zastosowania wg mnie.
    18404071_1.jpgJa takie dostałem 6 lat temu i do dzisiaj mi służą.
    Musicie mieć na uwadze, że takie najazdy nie nadają się dla każdego auta! Mam ekstra dorobione wjazdy aby niższe auto mogło wjechać przodem. A i tak np Eclipse, Probe, Celica nie potrafiły na to wjechać. Kombinowało się jakimiś cegłami itp. Nie polecam bo strach ogromny.

    Druga sprawa: magazynowanie tego. Ten kloc jest ogromny i zajmuje w cholere miejsca. Do małego garażu, dla bardzo okazjonalnych napraw będzie to skórka za wyprawkę. A jak widziałem na aukcji, to jest jeszcze większy. Z racji podnośników nie będzie można tego pionowo magazynować. Te bez podnośnika jakoś jeszcze idzie sczepić i pionowo ułożyć.

    Uważajcie żeby nie przeskoczyć
    Koledze się udało...
    18404071_1.jpgWyprowadzeniee tego auta z tej sytuacji na poziom zero, kosztowało nas mnóstwo pracy.

    Moje podjazdy są z profili i im ufam. Tym blaszkom z okazji? Pewnie policzone, ale sami wiecie. Będziecie się kłaść pod to auto. Sami podejmijcie decyzję.

    Ja na takich podjazdach (że zdjęcia rzecz jasna) zrobiłem nie jedno sprzęgło, maglownice i wydech. Jak ktoś ma narzedzia, miejsce i umiejętności to podjazdy są super. Jak ma to być na dwie roboty, to lepiej pojechać do warsztatu na godziny. Czasami zaś wystarczy wysoki krawężnik lub dobry podnośnik
    Tyle z moich mądrości życiowych i przygód podjazdowych.

    A i jeszcze jedno: ten podjazd z aukcji ma szynę na dole, łącząca wszystkie nogi. Powodzenia z stabilnoscia tego na lekko nie równej podłodze. Wiem że płaszczyznę wyznaczają trzy punkty (dlatego wszystkie statywy maja trzy nogi i się nie kołyszą) ale na pewno łatwiej znaleźć dobre podłoże dla takiego co ja mam, niż najazdu który już musi mieć idealnie równe podłoże.
    Przy takim rozwiązaniu, niejednokrotnie cały ciężar będzie oparty na czterech punktach (po dwa na najazd). (Edytowano)
    Awatar użytkownika w4zzzup
    18404202-rEUqF.jpgSzacun - widzę, iż kolega ma 100 proc pewności co do spawu ja jak robiłem odciąłem trochę pod kątem żeby ciężar opierał się na nodze i spawie a nie tylko spawie
  2. Awatar użytkownika modessef1
    Heh w weekend wymieniałem olej w garażu i właśnie myślałem o czymś takim. Kupuję, będzie na za rok
    Awatar użytkownika Romeo92
    Nie wiem czy do wymiany leju jest to dobry pomysł. Spust oleju w wielu miskach olejowych jest na jej krawędzi. Jak podniesiesz przód samochodu możesz nie spuścić całości oleju.
    18404461-PVhGj.jpgTu masz przykład z miski skrzyni biegow w Kia/Hyundai.

    Lepiej kupić specjalną "zlewarke". Bardziej ułatwi wymianę oleju
  3. Awatar użytkownika Xyyyz
    W czym taki najazd pomaga? Pod auto i tak nie wejdziemy chyba że na leżąco ... :/
    Awatar użytkownika Mute
    Pomaga jeżeli sam coś potrafisz zrobić przy aucie coś więcej poza wymianą koła i wycieraczek
  4. Awatar użytkownika Bartosz_KCM
    "Opona 225 wjezdza" a kto jezdzi na takich kiszkach? Mam oponę 285, to się do niczego nie nadaje i jest zle wykonane
    Awatar użytkownika Bunkier94
    Ja jeżdżę na 155. Ale widzę, że z racji tego, iż mam wąskie opony powinienem się wstydzic. Jutro zamawiam szerokie kapcie do mojego seicento.
  5. Awatar użytkownika war_saw
    18405332-fZ3li.jpg
    I po co się bawić w jakieś najazdy?
    Awatar użytkownika modessef1
    Jeszcze krzesełko kulturalnie pod
  6. Awatar użytkownika kamisovcanada
    Dwóch danych brakuje, jaki kąt wzniesienia (żeby sprawdzić czy coś niższego niż audi q5 beż problemu na to wjedzie) i jaka nosność (nie wygląda na leciwe, ale jednak jak ma coś podnosić auto i mam potem pod nim leżeć to by się przydało wiedzieć).
    Awatar użytkownika krzychu.st
    Mam identyczne tyle że bez podnośnika. 2 tonowym suvem wjeżdżam i nawet nie jęknie. Do wymiany oleju styknie
  7. Awatar użytkownika kisiel1001
    Cena za te dwie sztuki wydaje sie promocyjna. Na ten moment zorganizowałem się aby zrobić najazdy według tego filmu How to build a solid lightweight and high wooden car ramp , tam gość aby wjechać niskim autem robi na długość 165cm. Domyślam się że będą komentarze że strach pod to wchodzić, na YouTube krążą jeszcze bardziej liche konstrukcje i dają radę Zawsze trzeba zabezpieczać jakie kolwiek działanie wchodząc po auto dodatkowo wiec podpory i tak muszą być.
    Awatar użytkownika lukasz__s
    Solidna konstrukcja. Grube dechy dał, bez problemu utrzyma auto.

    Blachy z Norwegii. Tam mechanicy drodzy
  8. Awatar użytkownika kubeqz
    polecam inne, robione z profila. Te jakoś tak blaszanie wyglądają
  9. Awatar użytkownika Baca90
    A coś żeby podnieść cały samochód? Znalazłem autolift 3000, ale cena 7000 zwala z nóg... natomiast jego klony ponad połowę tańsze podnoszą tylko 1,5t
    Awatar użytkownika Drzym
    Nie kupuj autolifta. To badziewie. Samochodu nie ustawisz w poziomie, nie masz dostępu do środkowej sekcji pojazdu, więc ściągnięcie wydechu będzie niemożliwe i generalnie cała konstrukcja jest upośledzona (weź znajdź środek ciężkości każdego samochodu)


    Ja od dwóch lat używam to:
    jula.pl/catalog/motoryzacja/artykuly-garazowe/urzadzenia-podnosnikowe/podnosniki-uniwersalne/przenosny-podnosnik-samochodowy-009452/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwir2xBhC_ARIsAMTXk85EezzMP0MQzgtpF2mR9gJmLCm9NVB_HNXSO3CkIWcDPrYcVUjFJXQaAh60EALw_wcB&gclsrc=aw.ds


    Sprawdza się bardzo dobrze. Obsługuję tym regularnie naprawy kilkanastu samochodów (moje + rodzina + znajomi).

    Ważna uwaga: trzeba bardzo się przykładać aby podnośniki były równolegle względem siebie.

    W przyszłości planuję zrobić jeszcze kanał samochodowy i używać z tymi podnośnikami i wtedy będzie już bajka. (Edytowano)
  10. Awatar użytkownika Zdzisiu
    Takie cos to do wymiany oleju i tyle. Nic przy zawieszeniu ani kołach nie zrobisz. Bez sensu graty
    Awatar użytkownika Kajdan1
    Nie Gadaj bo wydech wywali, coś tam zrobi ale jak masz bałwanka i pustaki to też robisz to samo.
  11. Awatar użytkownika PlayAnd_KeepCalm
    Po komentarzach zostanę przy mechaniku
    Awatar użytkownika Mute
    No najazdy same auta nie naprawią
  12. Awatar użytkownika Trema
    Można się rozejść, już po
    Awatar użytkownika przemyslaw.gornicki
    Autor
    dalej są po 249 zł
  13. Awatar użytkownika Miszcz_Yoda
    Mam plastikowe jak tutaj i do zmiany oleju są wystarczające.
    allegro.pl/ofe…512
Awatar użytkownika