479°
Opublikowano 14 godzin temu
Najazd- rampa z podnośnikiem
18,45zł z Polska
Opublikowane przez
przemyslaw.gornicki
Dołączył w 2019
13
85
O tej okazji
Najazd samochodowy z podnośnikiem. Duży, masywny, szeroki, ( opona 225 na spokojnie wjeżdża a i pewnie ciut szersze wejdą) Podnosi koło na max 37cm od ziemi. Zdjęcie obok starego najazdu Yato kupionego chyba w Jula dla porównania. Wysyłka kurierem DHL 18,45 za parę. Następna cena z allegro to 289zł/ szt lub 580 za parę. Polecam
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe
91 Komentarzy
sortowanie:Zastanawia mnie fenomen tych podnośników z aukcji. Co one w praktyce dają. Nie widzę ich realnego zastosowania (oprócz przeszkod w magazynowaniu, o czym później). I tak nie wejdziesz pod auto na stojąco, a w pozycji leżącej, lepiej mieć auto niżej żeby łap u góry nie trzymać. Robót przy kole i tak nie zrobisz, więc ten podnośnik tu nie ma zastosowania wg mnie.
Ja takie dostałem 6 lat temu i do dzisiaj mi służą.
Musicie mieć na uwadze, że takie najazdy nie nadają się dla każdego auta! Mam ekstra dorobione wjazdy aby niższe auto mogło wjechać przodem. A i tak np Eclipse, Probe, Celica nie potrafiły na to wjechać. Kombinowało się jakimiś cegłami itp. Nie polecam bo strach ogromny.
Druga sprawa: magazynowanie tego. Ten kloc jest ogromny i zajmuje w cholere miejsca. Do małego garażu, dla bardzo okazjonalnych napraw będzie to skórka za wyprawkę. A jak widziałem na aukcji, to jest jeszcze większy. Z racji podnośników nie będzie można tego pionowo magazynować. Te bez podnośnika jakoś jeszcze idzie sczepić i pionowo ułożyć.
Uważajcie żeby nie przeskoczyć
Koledze się udało...
Wyprowadzeniee tego auta z tej sytuacji na poziom zero, kosztowało nas mnóstwo pracy.
Moje podjazdy są z profili i im ufam. Tym blaszkom z okazji? Pewnie policzone, ale sami wiecie. Będziecie się kłaść pod to auto. Sami podejmijcie decyzję.
Ja na takich podjazdach (że zdjęcia rzecz jasna) zrobiłem nie jedno sprzęgło, maglownice i wydech. Jak ktoś ma narzedzia, miejsce i umiejętności to podjazdy są super. Jak ma to być na dwie roboty, to lepiej pojechać do warsztatu na godziny. Czasami zaś wystarczy wysoki krawężnik lub dobry podnośnik
Tyle z moich mądrości życiowych i przygód podjazdowych.
A i jeszcze jedno: ten podjazd z aukcji ma szynę na dole, łącząca wszystkie nogi. Powodzenia z stabilnoscia tego na lekko nie równej podłodze. Wiem że płaszczyznę wyznaczają trzy punkty (dlatego wszystkie statywy maja trzy nogi i się nie kołyszą) ale na pewno łatwiej znaleźć dobre podłoże dla takiego co ja mam, niż najazdu który już musi mieć idealnie równe podłoże.
Przy takim rozwiązaniu, niejednokrotnie cały ciężar będzie oparty na czterech punktach (po dwa na najazd). (Edytowano)
Tu masz przykład z miski skrzyni biegow w Kia/Hyundai.
Lepiej kupić specjalną "zlewarke". Bardziej ułatwi wymianę oleju
I po co się bawić w jakieś najazdy?
Blachy z Norwegii. Tam mechanicy drodzy
Ja od dwóch lat używam to:
jula.pl/catalog/motoryzacja/artykuly-garazowe/urzadzenia-podnosnikowe/podnosniki-uniwersalne/przenosny-podnosnik-samochodowy-009452/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwir2xBhC_ARIsAMTXk85EezzMP0MQzgtpF2mR9gJmLCm9NVB_HNXSO3CkIWcDPrYcVUjFJXQaAh60EALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Sprawdza się bardzo dobrze. Obsługuję tym regularnie naprawy kilkanastu samochodów (moje + rodzina + znajomi).
Ważna uwaga: trzeba bardzo się przykładać aby podnośniki były równolegle względem siebie.
W przyszłości planuję zrobić jeszcze kanał samochodowy i używać z tymi podnośnikami i wtedy będzie już bajka. (Edytowano)
allegro.pl/ofe…512