Niestety, ta okazja wygasła 5 minut temu.
374°
Opublikowano 5 godzin temu
Mobile Vikings Perfekt Match za 1 zł
Opublikowane przez
bucco
Dołączył w 2023
8
145
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Weź 25 GB za 1 zł przez pierwszy miesiąc, z kodem: ZETA1. Bez żadnej umowy. A po miesiącu oceń, czy chcesz z nami płynąć dalej i za darmo kumulować GB. U Vikingów wydajesz gigsy, na co chcesz - nie tylko na internet, ale też na gadżety w Viking Store albo na szczytny cel w Szalupach Ratunkowych. Są Twoje, na serio 🤘! Co dodatkowo zyskasz w Mobile Vikings? ✅ wszystko załatwisz online ✅ zasięg sieci Play ✅ rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu ✅ Help Desk bez botów ✅ jesteś częścią dumnej społeczności Chcesz skorzystać z okazji za 1 zł? 👉 Kliknij przycisk, wybierz ofertę Perfekt Match i wpisz w koszyku kod: ZETA1.
1. W ramach Promocji nowy klient, który nie jest użytkownikiem ani Abonentem sieci Mobile Vikings Operatora
(na jego numer PESEL nie jest zarejestrowana żadna aktywna karta SIM ani też jego PESEL nie został użyty w
żadnym zamówieniu karty SIM przed Włączeniem się do sieci) może wykorzystać Kod przy zamówieniu nowej
karty SIM w sieci Operatora poprzez Stronę Internetową (poprzez dostępny tam internetowy formularz
zamówienia) oraz za pośrednictwem Help Desku w ramach Match w Wariancie Perfect Match.
2. W celu wykorzystania Kodu należy go wprowadzić w odpowiednio oznaczonym polu formularza zamówienia lub
podać go podczas zamówienia za pośrednictwem Help Desk.
3. W czasie trwania Promocji:
a. do jednego zamówienia można wykorzystać tylko jeden Kod;
b. do jednej karty SIM można wykorzystać tylko jeden Kod;
c. jeden klient może wykorzystać maksymalnie tylko jeden Kod;
d. w ramach zamówień składanych dla jednego Internetowego Konta Abonenta można wykorzystać
maksymalnie jeden Kod.
4. Kod jest aktywny i możliwy do wykorzystania wyłącznie w Czasie Trwania Promocji.
5. Aktywacja Numeru musi zostać wykonana w terminie 120 dni od zamówienia.
6. Kod nie podlega zwrotowi ani wymianie na gotówkę.
1. W ramach Promocji nowy klient, który nie jest użytkownikiem ani Abonentem sieci Mobile Vikings Operatora
(na jego numer PESEL nie jest zarejestrowana żadna aktywna karta SIM ani też jego PESEL nie został użyty w
żadnym zamówieniu karty SIM przed Włączeniem się do sieci) może wykorzystać Kod przy zamówieniu nowej
karty SIM w sieci Operatora poprzez Stronę Internetową (poprzez dostępny tam internetowy formularz
zamówienia) oraz za pośrednictwem Help Desku w ramach Match w Wariancie Perfect Match.
2. W celu wykorzystania Kodu należy go wprowadzić w odpowiednio oznaczonym polu formularza zamówienia lub
podać go podczas zamówienia za pośrednictwem Help Desk.
3. W czasie trwania Promocji:
a. do jednego zamówienia można wykorzystać tylko jeden Kod;
b. do jednej karty SIM można wykorzystać tylko jeden Kod;
c. jeden klient może wykorzystać maksymalnie tylko jeden Kod;
d. w ramach zamówień składanych dla jednego Internetowego Konta Abonenta można wykorzystać
maksymalnie jeden Kod.
4. Kod jest aktywny i możliwy do wykorzystania wyłącznie w Czasie Trwania Promocji.
5. Aktywacja Numeru musi zostać wykonana w terminie 120 dni od zamówienia.
6. Kod nie podlega zwrotowi ani wymianie na gotówkę.
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
61 Komentarzy
sortowanie:1. Nie recytują ci RODO przez 3 minuty, a bodajże 3 sekundy.
2. Nie traktują cię jak trybik w korpo, a bardziej "cześć, w czym jest problem"
3. Nie czekasz na infolinii 16 minut, a raczej do minuty dwóch o ile w ogóle
4. Nie zdarzyło im się przez kilka lat nic mi przez przypadek niechcący zabrać, więc nie mam po co dzwonić i się kłócić.
Święty spokój, jak tak pozostanie to mają klienta na zawsze. (Edytowano)
25GB internetu wystarcza mi, wydaje się mało ale zawsze można dokupić i kumulować.
Jeżeli ktoś chce więcej info lub chciałby wpisać mój kod przy rejestracji to zapraszam:)
Viking jest OK. ale ma kilka wad.
1. Brak GB w roamingu UE, a siostra czasem jeździ na zakupy do DE.
2. Trzeba (nie do końca) przypiąć kartę kredytową na Autodoładowanie
3. (nie do końca) bo - Trzeba pilnować końca okresu rozliczeniowego bo jak doładuje się wcześniej to nowy okres leci już od momentu doładowania, a nie po końcu okresu z poprzedniego doładowania. Czyli 15-go kończy nam się okres rozliczeniowy to doładowujemy najlepiej dzień wcześniej czyli 14-go bo jak doładujemy 10-go to nowy okres rozliczeniowy leci nam już od 10-go i kilka dni z opłaconego okresu poszło w kosmos.
4. Doładować możemy tylko przez aplikację Vikinga. Nie można doładować konta przez konto bankowe ani sobie ani komuś. Tzn. można doładować ale ta kasa wpada na jakieś konto wewnętrzne z którego możemy zapłacić za GB w roamingu ale nie możemy zapłacić za nowy okres rozliczeniowy na następny miesiąc. Tak na początku siostra straciła 75 zł. po czym miła pani z infolinii te 75 zł. zamieniła na 75 punktów za które można było kupić doładowania. Masło maślane. Popieprzone to wszystko w tym Vikingu.
5. Aplikacja Vikinga to jakaś porażka. mało opcji i mało czytelna. Lepiej jakby działała aplikacja Play24.
6. Na plus dobra obsługa infolinii z żywym człowiekiem i kumulacja GB.
Viking Mobile powinien przebudować usługi na kartę bo wygląda to tak jakby kupowało się 25GB internetu a minuty, SMS i MSM były tylko dodatkiem. (Edytowano)