Te badania są guzik warte. Więcej mozna powiedzieć na temat stanu amortyzatorów z samej jazdy.
Wskazania procentowe praktycznie o niczym nie mówią. Inaczej wyjdzie z załadowanym samochodem, inaczej z pustym, inaczej jak koła nie mają właściwego ciśnienia (a praktycznie nikt tego przed badaniem nie sprawdza). Jedyne na co warto zwrócić uwagę to czy nie ma dużych różnic między jedną stroną a drugą.
Tak to nowy amortyzator może pokazywać "sprawność" na poziomie 40 czy 50% na tych maszynach.
Wskazania procentowe praktycznie o niczym nie mówią. Inaczej wyjdzie z załadowanym samochodem, inaczej z pustym, inaczej jak koła nie mają właściwego ciśnienia (a praktycznie nikt tego przed badaniem nie sprawdza). Jedyne na co warto zwrócić uwagę to czy nie ma dużych różnic między jedną stroną a drugą.
Tak to nowy amortyzator może pokazywać "sprawność" na poziomie 40 czy 50% na tych maszynach.
Można się rozejść, badanie nic nie warte.