Niestety, ta dyskusja już wygasła
Opublikowano 5 dni temu

Zwrot kosztów za odsyłkę Amazon.es problemy

Sprawdziłem dwa wątki dyskusji o zwrocie na Amazon.es i tego czy zwracaja calosc za paczkę zwrotną. W jednej dyskusji była mowa aby wysłać fakture za wysyłkę paczki na adres: apex@amazon.es w drugim wątku na orders-2@amazon.es . Wysłałem na oba jednocześnie chcąc przyspieszyć zwrot. Przedstawiłem fakturę na kwote 63zł co daje zaokroglajac 15€. Otrzymałem dwie odpowiedzi od z dwoch róznych maili, W jednym ze otrzymam zwrot 15 € w drugim ze otrzymam zwrot w kwocie 8,99€. Który adres rozpatruje to na moją korzyść a ktory na nie korzyść?
Aktualizacje społecznościowe

2 Komentarze

Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika LucaS_82
    Z tego co pamiętam to wszystko zależy od tego od kogo kupowałeś. Czy był to Amazon czy zewnętrzny sprzedawca.
    Amazon jeżeli masz wykupiona opcje Prime to zazwyczaj wysyła etykietę zwrotną i na niej odsyłasz. Jeżeli nie masz to potrąci ci kwotę za zwrot paczki od tego co ma ci oddać.
    W przypadku zewnętrznej firmy możesz zwrócić się o etykietę zwrotną i mogą ci przysłać albo zwracasz na swój koszt.
    Nawet jeżeli sprzedawca oddaje za zwrot to może oddać minimalna obowiązującą kwotę. Jeżeli klient odeślę drozszą wysyłką bo wybierze na przykład usługę ekspres to nie otrzyma pełnej refundacji. (Edytowano)
    Awatar użytkownika ItsOver9000
    Autor
    Nie odeślesz na etykiecie zwrotnej z Polski do Hiszpani. Prime działa tylko na terenie danego kraju, nie poza nim.