Niestety, ta okazja wygasła 48 sekund temu.
580°
Opublikowano 5 kwietnia 2024

Opony wielosezonowe Michelin CrossClimate 2, 225/45 R17 94 Y, 2024

465zł
Darmowa dostawa ·
Opublikowane przez
BrunoBananani
Dołączył w 2023
387
231

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Opony

Znajdź więcej okazji Opony

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Dostawa za darmo.
Cena z kodem go25
Rok produkcji opony 2024

Ten wielosezonowy model doskonale łączy letnie i zimowe parametry opon, zapewniając pełne bezpieczeństwo w każdych warunkach. Kierunkowy układ nacięć zapewnia trakcję i krótkie drogi hamowania na suchym, mokrym, jak również pokrytym śniegiem asfalcie. Wzór ułożony w kształt litery „V” oferuje wysoką skuteczność w usuwaniu wody z powierzchni bieżnika. Model Michelin CrossClimate 2 produkowany jest z termoadaptacyjnej mieszanki przystosowującej się do zmiennych temperatur panujących w poszczególnych sezonach. Technologia P-edge przyczynia się do wzrostu przyczepności na śniegu. Rozwiązania takie jak V-Ramp czy MaxTouch Construction zwiększają obszar kontaktu z nawierzchnią. Pierwsza z nich wpływa na wzrost skuteczności hamowania na suchej drodze, druga natomiast zwiększa odporność na ścieranie dzięki równomiernemu rozkładowi sił podczas manewrów wykonywanych podczas jazdy.

Cechy opon Michelin CrossClimate 2
Termoadaptacyjna mieszanka gumowa przystosowana do pracy zarówno w niskiej, jak i wysokiej temperaturze
Technologia P-edge podnosząca przyczepność na śniegu
Niższe zużycie paliwa niż w modelu wcześniejszej generacji dzięki technologii Cool Running
Zastosowanie opon Michelin CrossClimate 2
Opona wielosezonowa przeznaczona do samochodów osobowych.
Ceneo Więcej szczegółów na

Aktualizacje społecznościowe

75 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika bobbaniak
    Właśnie pozbyłem się dokładnie tego modelu (tylko rozmiar 205/55 R16). Podobno najlepsze wielosezonówki, jakie można dostać. U mnie wytrzymały 2 (pełne) lata. I nigdy więcej.
    Gumiarze ostrzegali mnie, że są dobre do jazdy po mieście, czy "wokół komina", ale wszyscy na forach zachwalali...
    Najlepiej zachowywały się w temperaturze 2-10 st.C. Jak robiło się ponad 20 st.C, to miałem wrażenie lekkiego pływania i stawały się głośne (im cieplej, tym gorzej), w zimie też najciszej nie było, za to przy lekkim oblodzeniu (jak nie zdążyli posypać), to np. próba skrętu na wiadukcie w lewo potrafiła kończyć się jazdą na wprost Na szczęście była taka możliwość
    Dlatego wczoraj wróciły na koła letniaki Continental ContiPremiumContact 7, a w zimie pojawią się prawdziwe zimówki. (Edytowano)
    Awatar użytkownika uzytkownik-peppera
    Jaki przebieg w 2 lata ?
  2. Awatar użytkownika shorg
    Ja mam dwa komplety, jak temp. spada poniżej 7 to auto na lawete do gumiarza i zmieniam na zimówki, jak w ciągu dnia wzrośnie to na lawete i zmiana na letnie. To dla mojego i innych kierowców bezpieczeństwa. Na tym nie ma co oszczędzać. Jak kogoś nie stać to na rower albo piechotą bidoto! Wielosezonów nie uznaję bo jestem oponiarskim ortodoksem. (Edytowano)
    Awatar użytkownika Dandan
    18118133-eKhij.jpg
  3. Awatar użytkownika Jemand
    Jednosezonowki nie polecam
    Awatar użytkownika grzech.d
    Zgadzam się z opinią. Drugi sezon używania i mocno czuć pogorszenie w prowadzeniu, czy przyczepności, szczególnie na mokrym.
  4. Awatar użytkownika michalq23
    Że też ludzie się nabierają na ten wymysł całoroczny...
    Awatar użytkownika UWAGAnieSPIE_
    że też ludzie dają się nabierać na te gumowe nie ma to jak koło od wozu!
    Człowieku technologia idzie do przodu!
  5. Awatar użytkownika Krzysztof_Rabiczko
    Klasy C,B,B.
    To ja już wolę jednak letnie i zimowe kupić drożej a w paliwie się zwróci bo trochę jeżdżę
    Awatar użytkownika subotai
    Widzę że niektórzy utknęli z wiedzą 30 lat temu. Obecnie produkowane wielosezonowe opony marek premium są o niebo lepsze niż sezonowe marek budżetowych. Kiedyś może faktycznie wielosezonowe do niczego się nie nadawały, ale na ten moment nie ma to już żadnego większego znaczenia. Sam jeżdżę od roku na właśnie crossclimate’ach i w zimie ani razu nie miałem problemu ze śniegiem. Ani w deszczu, ani w słońcu. A to czy mam 0,1 litra większe spalanie czy nie, to już akurat średnio mnie interesuje, wystarczy, że utknę w korkach i już twoja gargantuiczna oszczędność idzie psu w zad. Ja osobiście opony polecam, do normalnej jazdy idealne. Jak ktoś ma pusto między uszami to i tak żadne opony nie pomogą.
  6. Awatar użytkownika Pavel76
    Pepperowi spamerzy wrzucają teraz wszystkie opony na peppera, bo wyszedł nowy kod na Ceneo... robić 4 osobne zamówienia, jeeeez
  7. Awatar użytkownika illusion
    17 to chyba do malucha, szkoda że nie ma 20 w tej cenie
    Awatar użytkownika PrzejściaNiema
    Większość suv jedzi na 17 xD
  8. Awatar użytkownika NxRxG
    215/50 r17?
  9. Awatar użytkownika Levy3103
    Polecam, bardzo dobre opony, dobrze się jeździ i latem i zimą
  10. Awatar użytkownika CebulowyJanusz1
    18118496-zVx4Q.jpg
  11. Awatar użytkownika dobry_ziomek
    Nie polecam, po dwóch sezonach na mokrym tragedia. Ten zakup wyleczył mnie z całorocznych.
    Awatar użytkownika Zbychix
    Mam całoroczne Good year 4 sezon. Zero problemów
  12. Awatar użytkownika Majsterrr92
    Mam w rozmiarze R16, po jednym sezonie dalej elegancko się sprawdzają, mam w tył napędzie i nie narzekam
  13. Awatar użytkownika Bartosz_Kic__k
    Michelin CC to smród jakich mało. Nigdy więcej. Przereklamowany bubel i opłacone testy.
Awatar użytkownika