205°
Opublikowano 2 dni temu
Skuter elektryczny E-MIO Destina Żółty lub Fioletowy @ mediaexpert.pl
Darmowa dostawa ·
Opublikowane przez
Trema
Dołączył w 2022
1 513
890
O tej okazji
Dostępne w tej cenie w żółtym i fioletowym kolorze.
Specyfikacja techniczna
Specyfikacja techniczna
- Kategoria pojazdu: L1e-B
- Wymagane uprawnienia: dowód osobisty/AM/A1/A2/A/B
- Bateria: litowo-jonowa, przenośna
- Pojemność baterii: 72V / 20 Ah (160 ogniw)
- Producent ogniw: Samsung
- Masa baterii: 8 kg
- Napięcie wejściowe: 230/240 V
- Czas ładowania: 4-5 h
- Ilość cykli ładowania: 800
- Ładowarka: zewnętrzna z chłodzeniem, 75,55V/5A
- Moc silnika: 2000 W
- Typ silnika: bezszczotkowy
- Maksymalny moment obrotowy: 44,5 Nm (przy 2000 W mocy)
- Przeniesienie mocy: bezpośrednio w kole
- Maksymalna prędkość: 45 km/h
- Maksymalny zasięg: 50* km
- Zdolność pokonywania wzniesień: 15°
- Masa własna: 68 kg (bez baterii)
- Maksymalne obciążenie: 150 kg
- Długość: 1770 mm
- Szerokość: 715 mm
- Wysokość: 1100 mm
- Rozstaw osi: 1300 mm
- Opona przednia: bezdętkowa, 90/90-10 55J
- Opona tylna: bezdętkowa, 90/90-10 55J
- Hamulec przedni: tarczowy, Ø150 mm
- Hamulec tylny: bębnowy
- Pilot zdalnego sterowania: dostępny
- Alarm: wbudowany alarm przeciwkradzieżowy z blokadą koła tylnego
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
71 Komentarzy
sortowanie:w razie czego mogę go gdzieś wnieść / schować A NAWET PRZEWIEŹĆ AUTOBUSEM
zasięg mam większy (realny 80km),
prędkość maksymalna też (realnie 50),
mogę jechać po chodniku
a także po bezdrożach leśnych
po górach i pagórkach (górska wersja roweru)
krótsza droga hamowania i mniejsza bezwładność,
w razie rozładowania dojeżdząm na napedzie mięśniowym bez większegho bólu
Ciężko bylo by mi zamienić mój rower na TAKIE COŚ
Ogólnie faktem jest że używane skutery 125cc są najbardziej uniwersalnym i najlepszym wyborem dla większości z was, więcej miejsca, większy bagażnik, lepsza osłona, niskie koszty eksploatacji (w porównaniu do samochodu).
Ale elektryczne też są fajne. Całkowicie bezobsługowe, koszty eksploatacji są praktycznie pomijalne a tutaj macie gwarancję i nawet jak go sprzedacie za 2 lata to nie ma opcji żeby dużo stracić.
Na 100km zużywają 3-4kWh, zależy ile płacicie za prąd ale w moim przypadku bilet miesięczny na autobus do pracy byłby droższy niż dojazd takim skuterem (ale trzeba jeździć, w autobus można wsiąść i mieć wszystko gdzieś). Jednocześnie limit prędkości powoduje że niektórzy kierowcy traktują was jak najgorsze co mogli spotkać w życiu i będą celowo odwalać dziwne akcje, na szczęście większość jest ok.
Po dwóch latach z 800 cykli ładowania zostanie połowa... następna sprzedaż nie będzie możliwa bez wymiany baterii.
Maksymalny zasięg: 50* km"
Ewentualnie musieliby wymusić na kierowcach przestrzeganie limitu do 50 ale tak naprawdę nie ma powodu żeby takie skutery nie mogły jechać z limitem.
Trochę drogo no ale zasięg jest najdroższą częścią skutera.
Ja mam niby ~50km zasięgu, we Wrocławiu musiałem ładować na mieście tylko raz w ciągu roku i to dlatego że się robi wolny jak ma mało baterii.
Bateria na 100 km jest ciężka więc jak planujesz wyciągać to może się okazać że nie jest to tyle warte (Edytowano)
Ja mam inny model i z obciążeniem ~160kg (dwie osoby) podjeżdża z prędkościami 43-46 kmh - tylko to nie są długie czy duże górki.
No i rozpędzanie się pod taką to jeszcze większy problem (Edytowano)
To maksymalnie przejadę 40 000km.
W rzeczywistości może się okazać że będzie to 20 000km przez całe życie skutera.
To nie jest tak że 800 cykli i bateria do kosza, po prostu przez 800 cykli pojemność ma nie spaść poniżej 80% - zazwyczaj baterie trzymają pojemność ale oczywiście nie mogę powiedzieć że zawsze.
Różnica w koszcie niska i raczej kupno używanego spalinowego po jakiś 2 latach wyjdzie podobnie cenowo (zależy ile jeździmy i ile serwisu zrobimy sami)
Słyszałem, że jeśli skończyło się 18 lat po 2013 albo 2014 roku, to wymagane jest osobne prawko, albo kat. B. Jeśli tak, to większość powodów, żeby taki skuter posiadać, traci na znaczeniu... Po trzech latach posiadania kat. B można spokojnie jeździć 125 ccm.
Inna sprawa, że tutaj można jeszcze dostać dotację z "mojego elektryka" w wysokości 30%. Więc za tak śmieszne pieniądze, to taki skuter może być naprawdę opcją do rozważenia. (Edytowano)
Przez rok dojeżdżałem elektrykiem do pracy - 20km w jedną, 20km w drugą stronę.
Realnie dało się jechać ok 50km/h (przynajmniej tyle pokazywał licznik).
Nie martwiłem się tym bo zarówno rano jak i p.południu byłem DWA RAZY SZYBCIEJ ze względu na korki!
Jeżeli masz zamiar jeździć czymś takim cały dzień i na dłuższe trasy to bez sensu. Lepiej zainwestować w spalinowy.
Jeżeli poruszasz się po zakorkowanych ulicach, po centrum gdzie są buspasy, po niezawsze równych ulicach gdzie hulajnogą można się wyje**ć - to jest to bardzo dobre rozwiązanie!
Ps. Ja ładowałem codziennie akku, po powrocie do domu.
Inna sprawa, że ten konkretny model jest brzydki (Edytowano)